• Anonym (Hjälp­)
    Äldre 11 Jun 23:52
    13294 visningar
    8 svar
    8
    13294

    Hjälp hur ser man om man skickat vänförfrågan på fb

    Hjälp! Jag vet inte om jag har skickat en vänförfrågan utan att det var meningen. Hur ser jag det på min facebook?
    Tack på förhand! 

  • Svar på tråden Hjälp hur ser man om man skickat vänförfrågan på fb
  • Äldre 11 Jun 23:54
    #1

    Om du vet vem personen är så går du in på den personens sida och avmarkerar vänförfrågan. 

  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Äldre 11 Jun 23:59
    #2

    Tack men vart avmarkerar man? Vet inte om det är gjort heller ! :/

  • Äldre 12 Jun 00:03
    #3

    Om personen har den nya versionen "time line" så finns det tre rutor bredvid namnet, till höger. En av dem står det "add friend" på eller "friend request sent" eller något typ.. om det är den gamla versionen så finns rutan "friend" uppe till höger under ditt namn. I alla fall så klickar du på den och där finns det lite olika alternativ. 

  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Äldre 12 Jun 00:12
    #4

    Tyvärr ser jag inte vad du menar!:(

  • Äldre 12 Jun 00:18
    #5

    Hmm.. ok.. men har personen time line eller inte? 

  • Äldre 12 Jun 00:20
    #6

    eller gå in på någon av inställningarna.. account eller privacy och där kan du se vilka vänner du har och ta bort de du inte vill ha, säkert finns möjligheten att se om du har skickat någon vänförfrågan. 

  • Anonym (Hjälp­) Trådstartaren
    Äldre 12 Jun 00:30
    #7

    Var är de inställningarna? Kollade kontoinställningar och sekretessinställningar men det är väl inte där?

  • Anonym
    Äldre 12 Jun 22:23
    #8

    Jag brukar kunna se vilka jag skickat vänförfrågningar till när jag kollar förteckningen av vänner. Har jag hela listan framme står det på en knapp till höger om personens namn om vi är "vänner" eller om det är "Vänförfrågan skickad", ungefär så. Och är det en vänförfrågan skickad som man ångrar är det nog bara att klicka "ta bort vänförfrågan"... Men jag har inte tidslinjen och där verkar det se annorlunda ut...

Svar på tråden Hjälp hur ser man om man skickat vänförfrågan på fb