• Äldre 3 Jul 19:56
    2402 visningar
    10 svar
    10
    2402

    Djuraffärer i och kring Härryda kommun ...?

                                  


    Nå, som rubriken lyder ... Flört Undrar ifall någon har bra tips angående zoo- och djuraffärer i och kring Härryda kommun (Bollebygd, Gbg ...)? Googlar runt en del, men finner det svårt att hitta ... Undrar över vad här finns för butiker, samt vad de har för utbud ...

    Letar efter kanintillbehör och skulle veta vad som är allra mest prisvärt av vad som finns i närheten här. Diverse tips på vad Ni tror kan behövas emottages även mer än tacksamt ...

    Mvh
    /// Emmylou

  • Svar på tråden Djuraffärer i och kring Härryda kommun ...?
  • Äldre 3 Jul 19:57
    #1

    tror hornbach ligger bra till i prisvärdhet.

  • Äldre 3 Jul 20:06
    #2
    Lena skrev 2012-07-03 19:57:16 följande:
    tror hornbach ligger bra till i prisvärdhet.
    Ah, tack ... men vad finns till kaniner på Hornbach? Har de stort utbud även kring sådant?
    Jag har skaffat plus (för första gången, så tacksam för alla tips & hjälp )
  • Camill­apunkt­slut
    Äldre 3 Jul 20:07
    #3

    Mölnlycke zoo finns ju. Mitt emot Hemköp. ingen aning om kanin utbudet dock.

  • Äldre 3 Jul 20:08
    #4
    Snakeheart skrev 2012-07-03 20:06:07 följande:
    Ah, tack ... men vad finns till kaniner på Hornbach? Har de stort utbud även kring sådant?
    De har en hel djuravdelning. Vet de har kaningodis/mat och en avdelning för tillbehör men har bara tittat nrmare på akvariedelen av delas djuravdelning.
  • Äldre 3 Jul 22:03
    #5
    Camillapunktslut skrev 2012-07-03 20:07:52 följande:
    Mölnlycke zoo finns ju. Mitt emot Hemköp. ingen aning om kanin utbudet dock.

    Camillapunktslut skrev 2012-07-03 20:07:52 följande:
    Mölnlycke zoo finns ju. Mitt emot Hemköp. ingen aning om kanin utbudet dock.

    Ah, javisst ... Tackar så mycket! Minns den ju mycket väl nu när Du säger ... Dock inte varit in och kikat där ännu, men kan nog bli en sväng imorgon ...
    Jag har skaffat plus (för första gången, så tacksam för alla tips & hjälp )
  • Äldre 3 Jul 22:07
    #6
    Lena skrev 2012-07-03 20:08:46 följande:
    De har en hel djuravdelning. Vet de har kaningodis/mat och en avdelning för tillbehör men har bara tittat nrmare på akvariedelen av delas djuravdelning.

    Ah ...! Tackar så mycket ändå ... Försökt hitta något på nätet om det, för har dessvärre ingen hornbachkatalog eller så liggande här, men svårt hitta det med verkar det och så lade datorn av på det ... :-/ Vet om de har någon bra och lättillgänglig nätsida ... ?
    Jag har skaffat plus (för första gången, så tacksam för alla tips & hjälp )
  • Äldre 3 Jul 22:08
    #7
    Snakeheart skrev 2012-07-03 22:07:33 följande:
    Ah ...! Tackar så mycket ändå ... Försökt hitta något på nätet om det, för har dessvärre ingen hornbachkatalog eller så liggande här, men svårt hitta det med verkar det och så lade datorn av på det ... :-/ Vet om de har någon bra och lättillgänglig nätsida ... ?
    Har för mig de har katalogen på sin hemsida.
  • Äldre 4 Jul 14:12
    #8

    Går ju att beställa från nätet också.

    www.zoomarknad.se
    www.pwss.se
    www.zooplus.com
    www.teddytassen.se
    www.gnagarboden.se 


    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Äldre 5 Jul 00:20
    #9
    Lena skrev 2012-07-03 22:08:33 följande:
    Har för mig de har katalogen på sin hemsida.

    Mycket möjligt ... Så svårt se via mobilen, men tack igen ...får kika dit en annan gång då.
    Jag har skaffat plus (för första gången, så tacksam för alla tips & hjälp )
  • Äldre 5 Jul 00:22
    #10
    Dr Mupp skrev 2012-07-04 14:12:23 följande:
    Går ju att beställa från nätet också. www.zoomarknad.se www.pwss.se www.zooplus.com www.teddytassen.se www.gnagarboden.se 
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D

    Inte så mycket inne på näthandel hittills, men tackar så mycket för alla tipsen
    Jag har skaffat plus (för första gången, så tacksam för alla tips & hjälp )
Svar på tråden Djuraffärer i och kring Härryda kommun ...?