• Anonym (Onani­st, javiss­t)
    Äldre 11 Jul 21:49
    158394 visningar
    309 svar
    -1
    309
    158394

    Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)

    Verkar vara blandade skurar om hur ofta killar/män drar en handtralla.

    Så hur ofta drar ni en tarzan? och vilket är det mest udda stället ni gjort det på?

    Sen en lite mer "seriös" fråga, runka utomhus? Hur pass vanligt är det egentligen? Har ni själva gjort det och vart?

  • Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)
  • Äldre 11 Jul 22:38
    #1

    Några gånger per dag. Har inte gjort det utomhus på många år.

  • Äldre 12 Jul 16:43
    #2

    Går i perioder. Ibland en gång i månaden (sällsynt!), ibland 4 ggr per dag. I geomsnitt på ett år blir det sannolikt 2 ggr dagligen, dvs upp emot 800 ggr per år. Stackars snorren

  • Äldre 12 Jul 16:43
    #3

    Går i perioder. Ibland en gång i månaden (sällsynt!), ibland 4 ggr per dag. I geomsnitt på ett år blir det sannolikt 2 ggr dagligen, dvs upp emot 800 ggr per år. Stackars snorren

  • Äldre 12 Jul 16:45
    #4

    Mest udda stället är nog sittandes längst bak i bussen. Eller

    När jag runkade över min sambo medan hon sov på rygg i minimala stringtrosor och jag kom över hennes nakna rygg medans hon fortfarande sov...

  • Äldre 12 Jul 17:14
    #5

    Runkar i genomsnitt 2 ggr/dag. Oftast till nedladdad porr. Händer ibland att jag runkar utomhus men ganska sällan..

  • Anonym (Ensam Hemma)
    Äldre 12 Jul 18:49
    #6

    Jag gör det nog i snitt 2 gånger per dag. I bland mer och i bland mindre. Har gjort det i princip dagligen sen jag var 12 år är nu 36.

  • Anonym (sprut­arn)
    Äldre 29 Jul 20:34
    #7

    Jag gör det minst 3 gånger om dagen . det händer att man runkar i bilen när man är på väg hrn från jobb ;)

  • EvilEy­e
    Äldre 29 Jul 20:44
    #8

    Väldigt sällan. Har sex flera ggr/dag istället.


    Damaged people are dangerous. They know they can survive.
  • Anonym
    Äldre 29 Jul 20:49
    #9

    Lika många gånger som jag vill ha sex, under en veckodag: 2ggr, helger, 3-5 bereonde på dags form.
     
    Är flickvännen hemma hjälper hon mej eller så har vi sex. Om hon inte ger mej det på kvällen, eller om vi inte har sex så vet hon att hon får smaka extra på morgonen, vaknar tidigt och med ett riktigt praktstånd!

  • 100kgp­appa
    Äldre 29 Jul 20:57
    #10

    5 ggr i veckan ungefär, beror lite på hur ofta vi har sex


    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
Svar på tråden Män - Ärligt nu, hur ofta runkar ni? ;)