• Anonym (l)
    Äldre 3 Aug 23:03
    8052 visningar
    78 svar
    78
    8052

    TJEJER!! Vet ni egentligen vad era killar håller på med!!!????

    Hej alla!

    Jag har tappat tron på mänsligheten nästan och inser väl att det är bara att face the fact!!

    I lördags blev jag medlem på en sida som heter "victoriaMilan".
    För er som inte vet vad detta är, så är det en sida där gifta eller upptagna män/kvinnor söker andra att ha vid sidan av...

    Varför jag blev medlem? Jag har inte fått sex av min man på 16 månader och ingen närhet eller nåt.
    Han har gett mig tillåtelse att vara med andra, även om han inte gillar det.
    Däremot vet jag inte om jag skulle vara med någon, men det är trevligt att få uppmärksamhet av andra.

    Jag måste ändå säga att jag blir chockad av det som händer på den sidan.... det är sjukt. Så sjukt att jag funderar på att gå ur... anledningen till att jag stannar kvar är för att jag har hittat några få där som känns som enbart bra vänner och vi pratar om allt, utan sex.... det är härligt att prata med andra i samma situation.

    Jag får så mycket meddelanden av killar/män så jag har varit tvungen att bara låta mina favoriter se när jag är online.
    Detta är killar/män som är som vem som helst. Ingen av deras tjejer/fruar vet om att dom är medlem där.
    Det smygs och tisslas, erbjuds sex och gud vet allt.
    Många har affärer vid sidan om.

    Jag har sett bilder av många av killarna (alla är anonyma först, men man ber om nyckel för att få se kort), det är unga snygga killar, unga vanliga killar, affärsmän, äldre män.....you name it.

    Jag kan lova er att INGEN av er går säker......

    Vissa killar vill verkligen träffas för att ha sex, medan andra mest kollar runt och vissa är heta på att få igång sexiga konversationer.
    Vissa är livrädda för att deras tjejer ska komma på dom, men många sitter på jobbet och pratar...

    Herregud....vad säger man... 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-04 13:44
    Självklart är kvinnor lika otrogna som män, men eftersom jag inte ser detta på sidan så kan jag inte uttala mig om just det... men givetvis är det så.

    Jag vet också att folk är otrogna på krogen, men det är väl ändå lite värre att söka det via nätet, där man kanske varit medlem länge, att man aktivt söker...

    Jag ursäktar inte att jag är med på sidan, jag är mest med för att prata med andra i samma situation. Jag är inte ute efter att vara otrogen.

    Visst finns det även personer som tillåter sin partner att vara medlem, men tyvärr tror jag inte det är så vanligt.

  • Svar på tråden TJEJER!! Vet ni egentligen vad era killar håller på med!!!????
  • Anonym
    Äldre 3 Aug 23:05
    #1

    Snark.

  • Äldre 3 Aug 23:09
    #2

    Haha men va?
    Du stter i vattnet och klagar över att det är vått typ. 


    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Anonym (l) Trådstartaren
    Äldre 3 Aug 23:10
    #3
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-08-03 23:09:40 följande:
    Haha men va?
    Du stter i vattnet och klagar över att det är vått typ. 
    haha..visst är det sjukt
  • Äldre 3 Aug 23:10
    #4
    Anonym (l) skrev 2012-08-03 23:10:11 följande:
    haha..visst är det sjukt

    Öh...?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • storst­rumpan
    Äldre 3 Aug 23:11
    #5
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-08-03 23:09:40 följande:
    Haha men va?
    Du stter i vattnet och klagar över att det är vått typ. 
    Exakt vad jag tänkte...
  • Anonym (l) Trådstartaren
    Äldre 3 Aug 23:12
    #6

    Nu var det inte vad jag gör det handlar om, jag vill bara skriva och berätta hur många som är medlem på denna sidan!

  • Anonym (l) Trådstartaren
    Äldre 3 Aug 23:13
    #7
    storstrumpan skrev 2012-08-03 23:11:41 följande:
    Exakt vad jag tänkte...
    Fast jag klagar inte, jag är mest chockad
  • Äldre 3 Aug 23:13
    #8

    Hahahaha. Du behöver ju inte ha tillgång till nån medlems sida för att vara otrogen. Folk (män och kvinnor) har varit otrogna genom sekler så varför skulle det vara nåt häpnadsväckande nu?
    Gå till en bar en fredag kväll och se hur många som är trogna

  • Äldre 3 Aug 23:16
    #9
    Anonym (l) skrev 2012-08-03 23:12:14 följande:
    Nu var det inte vad jag gör det handlar om, jag vill bara skriva och berätta hur många som är medlem på denna sidan!

    Men alltså du blir medlem på en sida som står för vad de handlar om, otrohet.
    Du är själv medlem, rättfärdigar ditt medlemsskap, men förfäras över andras?

    Men men, whatever floats your boat.
    Det går säkert att gogla fram medlemsantalet om man så vill det.  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Äldre 3 Aug 23:17
    #10
    Anonym (l) skrev 2012-08-03 23:13:27 följande:
    Fast jag klagar inte, jag är mest chockad
    Ok, du sitter i vattnet och är chockad över att bli våt.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
Svar på tråden TJEJER!! Vet ni egentligen vad era killar håller på med!!!????