• Äldre 26 Aug 11:32
    15258 visningar
    15 svar
    15
    15258

    Team Gaming Farsor! League Of Legends

    Hallå!
    Tänkte kolla om det finns några fler pappor som spelar league of legends.
    Ville se om det fanns något intresse i att skapa ett lag om 5 eller 3 pers och spela några rankade matcher.
    Då tänkte jag att vi kunde spela ett par timmar på kvällen. Inte något seriöst spel utan mest för att vi tycker det är roligt att spela och lära känna nytt folk.
    Det behöver inte vara league of legends vi spelar. Utan vi kan ju diskutera fram andra spel oxå.
    Huvudsaken är att vi har having a good time! 

    Vem är då jag?

    En kille på 23 år med sambo och 2 barn på 17 månader respektive 1 månad. Helt galen i PC spel och har spelat ett ex antal timmar med div Online spel. Är jävligt lätt att ha och göra med.
    Då jag har barn så har jag slutat spelat seriöst och spelar enbart för skojs skull.
    Anledningen till att jag söker andra spelare här är att när man har 2 små barn och sitter mitt inne i en match så *BANG* vaknar någon av ungarna och vill ha välling eller bara tröst. Vilket gör att man måste springa iväg och ta hand om det. Så jag tänkte att spelar man med andra gamingfarsor så finns det nog lite mer förståelse om man måste sticka iväg. Ja ni känner säkert igen det här..
    Om någon har samma tanke men inte spelar just LoL så skriv gärna vad ni spelar så får man väl skaffa sig det spelet. Som sagt jag vill bara lära känna fler farsor med samma intresse.
             
         

  • Svar på tråden Team Gaming Farsor! League Of Legends
  • Äldre 31 Aug 07:52
    #1

    Hej! tyvärr lade jag ner LoL när Diablo 3 kom, sjukt skoj att lira. men då jag tröttnat på att det dessväre på min server jag spelade på kom allt för mycket snorungar och spelade så förstördes spelupplägget tyvärr:(

    är själv snart 27, väntar mitt första barn, men spelar rätt mycket PC-spel också. som tidigare nämt nu mest D3

  • Filles­Farsa
    Äldre 1 Sep 02:00
    #2

    Jag lirar då och då. Finns på EUNE. Nicket där är Kristibrud. Lägg till så får vi väl se ;)

  • Äldre 1 Sep 16:08
    #3

    Spelade på samma server, men just av den anledningen att man spelade på den servern man tröttnade på idiotspelarna som av diverse anledningar inte kunde spela spelet, eller helt enkelt hade inte nog med hjärnkapacitet att kunna spela ett sådant enkelt spel:)

  • Filles­Farsa
    Äldre 1 Sep 18:59
    #4
    Ponzi skrev 2012-09-01 16:08:08 följande:
    Spelade på samma server, men just av den anledningen att man spelade på den servern man tröttnade på idiotspelarna som av diverse anledningar inte kunde spela spelet, eller helt enkelt hade inte nog med hjärnkapacitet att kunna spela ett sådant enkelt spel:)
    Det är roligare att köra i team.
  • Äldre 1 Sep 22:10
    #5

    Jag ska kolla imorgon och lägga till dig! Jag tror jag spelar på eune, Vetti fan jag blandar alltid ihop dom där. Men har för mig att alla svenskar dragit till west servern. Bara ryssar och polacker på min >

  • Filles­Farsa
    Äldre 2 Sep 01:29
    #6
    AhBubble skrev 2012-09-01 22:10:19 följande:
    Jag ska kolla imorgon och lägga till dig! Jag tror jag spelar på eune, Vetti fan jag blandar alltid ihop dom där. Men har för mig att alla svenskar dragit till west servern. Bara ryssar och polacker på min >
    Då är du på EUNE.
  • Äldre 3 Sep 15:27
    #7

    Jepp för den suger, polacker och ryssar är tyvärr värdelösa på spela, och den enda engelskan de kan är motherF***er.

    dessutom droppar dom ut ur sina games konstant.

  • Filles­Farsa
    Äldre 3 Sep 20:37
    #8
    Ponzi skrev 2012-09-03 15:27:50 följande:
    Jepp för den suger, polacker och ryssar är tyvärr värdelösa på spela, och den enda engelskan de kan är motherF***er.

    dessutom droppar dom ut ur sina games konstant.
    Jag tror det beror mycket på vilken ELO man ligger på. Under 1700 ungefär så är det så som du beskriver. Tilläggas bör väl att låg ELO innebär nästan samma sak på andra servrar också. Tråkigt.

    Jag har inte fått någon förfrågan av TS än. Kanske var vi på olika servrar ändå?
  • Äldre 4 Sep 20:37
    #9

    Fillesfarsa, Nej utsäkta har haft fullt upp! Ungar och terrarie byggen. Men ska försöka ordna det så snart som möjligt :)

  • Äldre 4 Oct 16:47
    #10

    Jag hinner inte pga för mycket skola samt jag lirar annars mera D3:(

  • Äldre 16 Dec 10:13
    #11

    lvl 22 lirar på west dock. hatar alla ryssar på NE

  • Äldre 31 May 14:27
    #12

    Hej..
    Läste ditt inlägg och jag känner igen det här med att ibland inte kunna ta sig genom ett game utan att behöva springa iväg och göra en flaska velling eller nåt .. spelar LoL ganska mycket när jag får chansen .. och har precis blivit 30 .. Spelar på Eu west .. Pokkz heter jag där .. du kan adda mig :) hade varit trevlig :)

  • Äldre 21 Jul 12:10
    #13

    har inte mina barn under veckorna just nu men adda telgetok ,spelar på west  :)

  • Äldre 28 May 12:38
    #14

    Har ändrat namn.. adda Anon8 på euw om ni är intresserade :)

  • Äldre 28 May 16:08
    #15

    kom igen nu  e det några fler som fortfarande lirar så vi kan fixa ett lag :)

Svar på tråden Team Gaming Farsor! League Of Legends