• Nice Girl Wrong Place

    Fifty Shades Of Grey - Reflektioner?

    Fifty Shades Of Grey har nog de flesta snart hört talats om.
    Älskar man den eller hatar man den? Och varför?

    Är själv i skrivande stund mitt i trilogin och är inte alls imponerad. Tvärtom.
    Däremot är jag väldigt nyfiken på hur andra upplevt boken (böckerna).

    Och för er som missat det;
     http://en.wikipedia.org/wiki/Fifty_Shades_of_Grey


    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fifty Shades Of Grey - Reflektioner?
  • Nice Girl Wrong Place

    I andra boken får han föra in ett lillfinger i hennes anal.


    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 22:36:31 följande:
    I andra boken får han föra in ett lillfinger i hennes anal.
    Wohoooooooooo!!! Naughty!
    Gråter hon efteråt?
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-08 22:37:27 följande:
    Wohoooooooooo!!! Naughty!
    Gråter hon efteråt?
    Visst?
    Jag svettades lite mellan benen när jag läste det.
    Hon kommer. Givetvis i en sådan orgasm att hon typ tappar medvetandet och vaknar i hans starka, perfekta famn. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 22:40:48 följande:
    Visst?
    Jag svettades lite mellan benen när jag läste det.
    Hon kommer. Givetvis i en sådan orgasm att hon typ tappar medvetandet och vaknar i hans starka, perfekta famn. 
    Vilket iofs kan ske under mycket bra analsex men boken är ju märkligt överdriven (nu kan jag bara uttala mig om 1an).
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-08 22:46:05 följande:
    Vilket iofs kan ske under mycket bra analsex men boken är ju märkligt överdriven (nu kan jag bara uttala mig om 1an).
    Jo.
    Men lillfingeranalsex Agri? 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 22:48:31 följande:
    Jo.
    Men lillfingeranalsex Agri? 
    Sant så sant. Det är skumt bara att komma på att peta in ett lillfinger där. Det i sig är faktiskt lite kinky.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-08 22:52:13 följande:
    Sant så sant. Det är skumt bara att komma på att peta in ett lillfinger där. Det i sig är faktiskt lite kinky.
    Hon var ju en anal virgin så han ville ta det lugnt.
    Ett finger innan hon fick smaka på hans considerable length liksom.
    Det har dock inte skett ännu.

    Fast ett långfinger hade varit sexigare. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • soffliggaren

    Köpte och läste ut boken igår. Hade faktiskt ingen aning om vad den handlade om så jag blev överraskad. Titeln på boken trodde jag va något helt annat. Störd man på ett annat sätt.

    Jag blev både och av boken. Det jag undrade mest över var hur dom orkade ligga hela tiden. Hon måste varit väldigt öm tänkte jag.
    Någonstans så måste jag tänkt till för jag blev inte upphetsad av allt sex och lite av det förbjudna.
    Kommer ihåg när jag var 14 år och läste Hollywoodfruar och resten av Jackie Collins men det va då det.
    Kände mig ganska tom efteråt. Luften gick ur mig men jag vet inte varför.

    Nåväl jag tänker läsa dom andra två. Nyfiken som jag är.

  • odd thingy

    Vill man läsa nått liknande med i varje fall lite kvalitet finns Anita Blake och Merry Gentry serierna av Laurell K Hamilton... fast de är inte mycket bättre.

  • Johanna83

    Kan inte låta bli att säga att anledningen till att många ( jag iaf!) retar sig på boken är nog för att den är så fruktansvärt dåligt skriven!!! Helt platt, intriglös och noll variation i språket. Noll trovärdighet i karaktärerna. Och ursäkta, men hur många oskulder hade övervägt mr 50 shades kontrakt?

Svar på tråden Fifty Shades Of Grey - Reflektioner?