• Äldre 18 Sep 08:46
    19421 visningar
    142 svar
    142
    19421

    Fifty Shades Of Grey - Reflektioner?

    Fifty Shades Of Grey har nog de flesta snart hört talats om.
    Älskar man den eller hatar man den? Och varför?

    Är själv i skrivande stund mitt i trilogin och är inte alls imponerad. Tvärtom.
    Däremot är jag väldigt nyfiken på hur andra upplevt boken (böckerna).

    Och för er som missat det;
     http://en.wikipedia.org/wiki/Fifty_Shades_of_Grey


    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fifty Shades Of Grey - Reflektioner?
  • Äldre 8 Nov 15:29

    Insåg efter att ha läst den att det nog inte var riktigt den du menade... ;)

  • Äldre 8 Nov 15:34
    Lia och bäbisen skrev 2012-11-08 15:29:33 följande:
    Insåg efter att ha läst den att det nog inte var riktigt den du menade... ;)
    Haha, jag minns inte riktigt, men jag tror att Alice är inblandad, men vet inte riktigt hur... ska höra med mina andra Twilight-FF-frälsta vänner...
  • Äldre 8 Nov 15:40
    Lia och bäbisen skrev 2012-11-08 15:29:33 följande:
    Insåg efter att ha läst den att det nog inte var riktigt den du menade... ;)

    Här! Jag hittade den alldeles själv! http://www.fanfiction.net/s/4934524/1/The-List
  • Äldre 8 Nov 15:41
    Alvi skrev 2012-11-08 15:40:20 följande:

    Här! Jag hittade den alldeles själv! www.fanfiction.net/s/4934524/1/The-List

    Chapter 3 - Dryhumping! I LOVE dryhumping! (Och nu ska jag sluta spamma tråden...! )
  • Äldre 8 Nov 15:44
    Alvi skrev 2012-11-08 15:41:45 följande:

    Chapter 3 - Dryhumping! I LOVE dryhumping! (Och nu ska jag sluta spamma tråden...! )

    (Och alltså anledningen till att jag skrev detta var att det var länge sedan jag läste denna FF och nu när jag skummade den för att se om det var rätt, så blev jag påmind! NU ska jag sluta spamma!)
  • Äldre 8 Nov 15:49

    Haha! Jag TACKAR dig för spammningen, och ska sluta göra detsamma! ;)

  • Äldre 9 Dec 15:46
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-08 22:36:31 följande:
    I andra boken får han föra in ett lillfinger i hennes anal.
    Haha jag måste ha missat det, eller inte kommit dit än ( har läst 4/5). Jag tycker de har vaniljsex genom hela boken. Är inte ens lite bdsm som det ändå var i första boken. Inte för att jag tycker att ett lillfinger i analen är bdsm vill jag förtydliga :P
  • Äldre 9 Dec 20:25
    SandyDee skrev 2012-12-09 15:46:15 följande:
    Haha jag måste ha missat det, eller inte kommit dit än ( har läst 4/5). Jag tycker de har vaniljsex genom hela boken. Är inte ens lite bdsm som det ändå var i första boken. Inte för att jag tycker att ett lillfinger i analen är bdsm vill jag förtydliga :P
    Haha det kan ha varit i tredje. Men jag är ganska säker på att det var andra. Allt har blivit en enda stor vaniljdeg.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Äldre 9 Dec 20:26
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-09 20:25:25 följande:
    Haha det kan ha varit i tredje. Men jag är ganska säker på att det var andra. Allt har blivit en enda stor vaniljdeg.
    Haha ja en vaniljdeg är det allt. Var är BDSM-sexet?
  • Äldre 9 Dec 20:27
    SandyDee skrev 2012-12-09 20:26:42 följande:
    Haha ja en vaniljdeg är det allt. Var är BDSM-sexet?
    Eller det kanske är jag som har missuppfattat, han dundrar ju in i henne bakifrån i bland *ironi*
  • Johnny­orange
    Äldre 10 Feb 17:36

    Christian Grey är en mansgris, det kan till och med jag som icke feminist hålla med om.

  • transp­arent
    Äldre 13 Mar 11:26

    En osäker, grå mus, till kvinna får en stilig, vältränad multimiljonär att falla för henne.
    Hade nog inte riktigt funkat med motsatsen. En osäker man.
    Sånt gillar inte kvinnor Solig

Svar på tråden Fifty Shades Of Grey - Reflektioner?