• Äldre 18 Sep 13:10
    3934 visningar
    5 svar
    5
    3934

    Bloggar om sorgen och livet efter?

    Jag är i början av min sorg.......Jag har bloggat sedan vår prinsessa fick sin diagnos i jan 2010. Då sörjde vi länge det som komma skulle.

    Nu sörjer vi att det nu hänt....

    Någon annan som bloggar eller har bloggat efter att ni förlorat ert barn? Känner mig så ensam i min sorg och hur den får mig att fungera...eller inte fungera kanske man ska säga.

    Hur tog ni er igenom smärtan? Hur lärde ni er leva med den?

    http://blogg.mama.nu/mammatillwilda/
          


    Vår annorlunda vardag med xtra speciellt barn
  • Svar på tråden Bloggar om sorgen och livet efter?
  • Äldre 18 Sep 15:50
    #1

    Jag läser denhär bloggen =)
    http://maximilians.blogg.se/index.html
    Söt tjej som skriver om sin son som dog i psd. 
    Kanske nystartad, så jag antar att de kommer fler inlägg med tiden =) 

  • Äldre 19 Sep 21:25
    #2

    Hej!

    Beklagar er sorg. Vad hände med er tjej?

    Vi förlorade vår Oliver i somras och jag insåg snabbt att skriva om allt som hänt och händer hjälper mig, så jag startade en blogg. Här är adressen: www.familjeliv.se/Bloggar-3-3/b129656.html

    Kram!


    Oliver 2012 <3
  • Äldre 22 Sep 22:58
    #3

    Har också börjat blogga efter att vi förlorade vår dotter för en månad sedan. Än så länge är min blogg lösenskyddad men om någon som vart med om samma sak vill läsa så ger jag gärna ut lösen. Skicka ett mail här på FL bara :)
    Läser fortfarande din blogg Orion och det ger mig mycket att veta att man inte är ensam med alla konstiga, dubbla, svåra och motstridiga känslor som kommer.

  • Sosso
    Äldre 25 Sep 23:12
    #4

    Hej!
    Har nyligen börjat blogga om förlusten av min son på:

    hjartebarnetsomblevenangel.blogspot.se

    Beklagar sorgen till er alla!
    Kram

  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 26 Sep 23:04
    #5

    Jag läste en artikel där man såg att den nya terapeuten var dagens bloggar. Tror det är bra att blogga om sin sorg så det inte blir så tabu som döden har blivit de senaste 50åren. Sedan tror jag att man behöver gå tillbaka och analysera och reflektera över det man skrivit om sin sorg så man kan se förändringen. www.lindaefraim.com

Svar på tråden Bloggar om sorgen och livet efter?