• Äldre 4 Oct 16:27
    17575 visningar
    43 svar
    43
    17575

    Ge mig tips på Billiga och Goda doftljus!

    Nu är hösten här och det är dags att plocka fram lite doftljus och höstpynt i mitt hem. Jag är uppvuxen i ett hem med allergiker och vi har aldrig haft doftljus, så mina kunskaper är lika med noll. Någon som kan ge mig lite tips på billiga och goda doftljus? Gärna höst/vinter-dofter som äpple och kanel, men även klassisk vanilj funkar ju alltid. Så ge mig lite tips! =)


    - Pojke 2008 - Bebis 2013 -
  • Svar på tråden Ge mig tips på Billiga och Goda doftljus!
  • Äldre 4 Oct 16:32
    #1

    Jag vet att partylites ljus kanske är lite dyra, men jag har en aromabrännare och köper deras melts, alltså stearin som man smälter. Dom är rätt dyra men håller rätt länge.

  • Äldre 4 Oct 18:05
    #2

    Jag köper bara Yankee Candle, de är inte så dyra. Waxkakorna håller hur länge som helst, behövs bara en liten liten bit åt gången.

  • Äldre 5 Oct 06:38
    #3

    Jag rekommenderar Yankee Candle. De finns som små votivljus och vaxkakor också och just de små kostar sällan mer än 30 kr.


    Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
  • Äldre 5 Oct 06:40
    #4

    Ikeas tycker jag om!

  • Äldre 5 Oct 06:52
    #5

    Ikea har väl just äpple/kanel som doftljus tror jag. Tycker också mycket om deras ljus.

  • Äldre 5 Oct 07:00
    #6

    Partylites ljus är inte billiga att köpa in, men de håller väldigt länge så du kommer tjäna på det ändå! De har MÅNGA olika dofter och ljus. 

    Vet att många säljare har fördelaktiga erbjudanden nu till hösten. Kolla upp om du har nån nära dig! 

  • Äldre 5 Oct 07:53
    #7

    Jag brukar köpa ett stort lila/vinrött/aubergin-färgat blockljus på IKEA, det luktar kryddigt.

  • Äldre 5 Oct 07:57
    #8

    Jag gillar också partylite och Yankee candles, men billiga, nja:) men däremot ikeas, där finns billiga OCH snygga doftljus! Gillar särskilt den med äpple och kanel!

  • Äldre 5 Oct 08:00
    #9
    amalie79 skrev 2012-10-05 07:57:11 följande:
    Jag gillar också partylite och Yankee candles, men billiga, nja:) men däremot ikeas, där finns billiga OCH snygga doftljus! Gillar särskilt den med äpple och kanel!
    24 kronor tycker inte jag är dyrt?
  • Äldre 5 Oct 08:03
    #10

    Ikeas värmeljus med doft är oslagbara! Vi brukar köpa några paket vanilj och några av de där juliga decbara har på vintern.

Svar på tråden Ge mig tips på Billiga och Goda doftljus!