• Anonym (faran­g)
    Äldre 10 Oct 23:11
    3561 visningar
    15 svar
    15
    3561

    Jag har umgåtts med lättfotade thailändskor, fråga mig vad du vill

    D.v.s den sorten som utan att tveka följer med dig till hotellrummet och spenderar natten i utbyte mot drinkar/frukost/middag/taxipengar/läroböcker till universitetskurser/medicin till familjens sjuka vattenbuffel etc.
     

  • Svar på tråden Jag har umgåtts med lättfotade thailändskor, fråga mig vad du vill
  • Anonym (eh?)
    Äldre 10 Oct 23:36
    #1
    +1

    Varför tror du man vill veta nåt om det?

  • Anonym (faran­g) Trådstartaren
    Äldre 10 Oct 23:47
    #2
    Anonym (eh?) skrev 2012-10-10 23:36:02 följande:
    Varför tror du man vill veta nåt om det?
    Bra fråga.

    Ämnet berör ju uppenbarligen folk. Det är nog bara "hen" samt "rakat vs orakat" som rör upp fler känslor än "sex för pengar" som det ju faktiskt i slutändan handlar om. Jag anser dock att det jag sysslat med hör till den ljusgråa delen av skalan (som antingen brukar vara svart/vit eller jämngrå beroende på vem man pratar med) och vare sig jag eller mina tillfälliga flickvänner har lidit någon skada. 

    Finns säkert andra som kan vittna om sin tillvaro som "den lyckliga horan". Jag kan istället vittna om min tillvaro som "den lyckliga torsken" eller vad nu motsvarigheten är. Var det svar på frågan?
  • Anonym
    Äldre 12 Oct 11:39
    #3

    Så du utnyttjar stackars fattiga thailändskor med andra ord?

  • Anonym
    Äldre 12 Oct 15:50
    #4

    Du undrar jag om du vet hur äcklig du är?? Om du känner dej stolt när du har gått med en ung tjej till rummet?

  • Anonym (Liisa­)
    Äldre 12 Oct 18:25
    #5

    usch på dig TS, som utnyttjar tjejer på det viset!!!!
    Fy fan för såna som dig!!!!!!

  • Anonym (Betyd­er)
    Sun 21 Jul 2019 11:56
    #6

    Ursäkta min okunnighet vad betyder farang? 

  • Anonym (Köp)
    Sun 21 Jul 2019 14:59
    #7

    Varför anser du dig ha rätten att köpa en annan människa? 

  • Anonym (Blä)
    Sun 21 Jul 2019 15:12
    #8
    Anonym (Betyder) skrev 2019-07-21 11:56:54 följande:

    Ursäkta min okunnighet vad betyder farang? 


    Typ viting/turist.

    Till dig TS: Fy fan! Blä! Hur tänker du ens??
  • Anonym (?)
    Sun 21 Jul 2019 15:17
    #9

    Vad vägde deras fötter..?

  • Anonym (Köp)
    Sun 21 Jul 2019 15:28
    #10
    Anonym (farang) skrev 2012-10-10 23:47:45 följande:
    Bra fråga.

    Ämnet berör ju uppenbarligen folk. Det är nog bara "hen" samt "rakat vs orakat" som rör upp fler känslor än "sex för pengar" som det ju faktiskt i slutändan handlar om. Jag anser dock att det jag sysslat med hör till den ljusgråa delen av skalan (som antingen brukar vara svart/vit eller jämngrå beroende på vem man pratar med) och vare sig jag eller mina tillfälliga flickvänner har lidit någon skada. 

    Finns säkert andra som kan vittna om sin tillvaro som "den lyckliga horan". Jag kan istället vittna om min tillvaro som "den lyckliga torsken" eller vad nu motsvarigheten är. Var det svar på frågan?
    Det är klart att torsken är lycklig. Däremot är "den lyckliga horan" en myt. 

    Vi kan ju vända på det: Hade du varit lycklig om du var tvungen att ta k*k i röven från främlingar för att ha råd med utbildning? 

    Du kan ju försöka intala dig själv om att det finns en ljusgrå/mörkgrå/jämngrå skala men faktum är att du köper sex från fattiga thailändskor som redan är i ett utsatt läge. Och det du gör hade varit brottsligt i Sverige. 

    Sorgligt. Och vidrigt. 
  • Anonym (Betyd­er)
    Tue 6 Aug 2019 13:17
    #11

    Är det status för en thailändska att ha en svensk partner? 

  • Tintin i Amerik­a
    Tue 6 Aug 2019 14:34
    #12
    Anonym (farang) skrev 2012-10-10 23:11:23 följande:

    D.v.s den sorten som utan att tveka följer med dig till hotellrummet och spenderar natten i utbyte mot drinkar/frukost/middag/taxipengar/läroböcker till universitetskurser/medicin till familjens sjuka vattenbuffel etc.
     



    Anonym (farang) skrev 2012-10-10 23:11:23 följande:

    D.v.s den sorten som utan att tveka följer med dig till hotellrummet och spenderar natten i utbyte mot drinkar/frukost/middag/taxipengar/läroböcker till universitetskurser/medicin till familjens sjuka vattenbuffel etc.
     


    Jag hoppas du har umgåts med de och hjälpt de stackarna som de och deras fattiga anhöriga  får ett bra liv. Det är jätte bra att du valt att göra så.

    Men om du umgåtts med de i sex syfte tycker jag bara synd om dig 
    för inga vanliga i oberoendeställning vill ha dig 
    frågan blir då varför ? ju : tjock? liten pitt? ful? gammal ? allmän otrevlig? mm?
  • Anonym (A)
    Tue 6 Aug 2019 18:33
    #13
    Anonym (eh?) skrev 2012-10-10 23:36:02 följande:
    Varför tror du man vill veta nåt om det?
    undrar jag med
  • Anonym (Betyd­er)
    Thu 23 Apr 2020 12:05
    #14
    Anonym (Betyder) skrev 2019-08-06 13:17:12 följande:

    Är det status för en thailändska att ha en svensk partner? 


    Föredrar den stora majoriteten Thai o Laos grabbar 
  • farman
    Sat 23 May 2020 13:54
    #15

    Uppstod vänskap mellan er?
    Fick du träffa hennes familj?
    Har du varit ihop med även rika thailändskor?

Svar på tråden Jag har umgåtts med lättfotade thailändskor, fråga mig vad du vill