• Svar på tråden alternativ till Norrgavels påshylla?
  • Lilith Inanna

    Tack för att jag fick lära mig ett nytt ord Glad
    Trodde det var en speicell hylla som man lägger hushållspåsar till och undrade varför det finns folk som köper det haha.

    Jag hade personligen köpt en billigare variant och sytt egna påsar till.
    Vill du ha likadan form på påsarna som Norrgavels kan du ju sno mönstret och modifiera måtten själv.
    Och så kan du ju måla den också.

    Jysk, Rusta, IKEA borde ju ha liknande produkt

  • Lejonmamman

    hahaha tack för tipsen Lilith !

    Problemet är att jag inte hittar en billigare variant.
    Sy påsar borde jag klara men du vet hur det kan vara, om jag ska göra det själv blir det liksom aldrig av...

  • Hestia

    Det är denna jag menar. Vi har en, och den fungerar bra. Påsarna har ibland en tendens att vilja åka ut lite på pinnarna, men det är ju inte värre än att vi trycker tillbaka dem igen. Man kan ju sätta flera i rad på höjden om man vill, och påsarna verkar rätt lätta att rita av och sy nya i andra färger.

    www.ellos.se/vaggforvaring/291637&Nao=9 

  • K med lilla E
    Hestia skrev 2012-10-21 16:06:43 följande:
    Det är denna jag menar. Vi har en, och den fungerar bra. Påsarna har ibland en tendens att vilja åka ut lite på pinnarna, men det är ju inte värre än att vi trycker tillbaka dem igen. Man kan ju sätta flera i rad på höjden om man vill, och påsarna verkar rätt lätta att rita av och sy nya i andra färger.

    www.ellos.se/vaggforvaring/291637?N=1z141vj&N... 

    Så snygg den var! Och om de vill åka ut på pinnarna så kan man ju bara trycka in en klutt häftmassa och trycka till så håller den sig nog på plats.
Svar på tråden alternativ till Norrgavels påshylla?