• Anonym
    Äldre 19 Oct 06:39
    6056 visningar
    90 svar
    90
    6056

    Ta oskulden av killen

    Hur mycket väger ni in det att ni har möjlighet att ta en killes "oskuld" när det kommer till sex? Med oskuld i detta fall menar jag nått han inte varit med om tidigare.
    Ex låta honom ha analsex med dig för första gången i livet. Att han har det med dig för första gången kommer han aldrig att glömma exempelvis.

  • Svar på tråden Ta oskulden av killen
  • Anonym (s)
    Thu 12 Sep 2019 00:11
    #21
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-12 00:07:48 följande:
    Gräns och gräns. Beror ju helt på killen. Men någonstans där. Hurså? 
    Det är därför jag aldrig haft sex. Var blyg och efter 16 kändes det inte som någon mening eftersom tjejer vill att man ska vara erfaren då. Har lagt mer tid på annat istället som musik. Är 40 nu.
  • Anonym (Anony­m)
    Thu 12 Sep 2019 00:29
    #22

    Jag kan tänka mig äldre men yngre känns lite sådär pga min ålder. Man vill ju inte bli sed som någon som våldför sig på barn. Jag är glad att jag väntade på rätt kille. 

  • Anonym (Vill?­)
    Thu 12 Sep 2019 03:40
    #23
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-12 00:29:51 följande:

    Jag kan tänka mig äldre men yngre känns lite sådär pga min ålder. Man vill ju inte bli sed som någon som våldför sig på barn. Jag är glad att jag väntade på rätt kille. 


    Så om du hade varit singel hade du tvekat?
  • Anonym (Anony­m)
    Thu 12 Sep 2019 07:35
    #24

    Ja för jag vet ingenting om dig förutom ålder. Jag hade velat träffa dig och lära känna dig lite först och sen hade vi fått se. Någon form av kemi mellan varandra vill jag gärna ha.

  • Anonym (Relea­se)
    Thu 12 Sep 2019 10:45
    #25

    Måtte killar som är oskuld träffa på snälla, ödmjuka tjejer.
    Och inte en hård, cynisk häxa.
    Måtte Djävulen ta alla såna fruntimmer.

  • Anonym (Relea­se)
    Thu 12 Sep 2019 10:48
    #26

    ">

  • Thu 12 Sep 2019 11:37
    #27
    +1
    Fröken reserverad skrev 2012-10-19 11:41:16 följande:

    Nä, det är sant.

    Men i mitt sexliv vill jag inte ha oerfarna. Jag vill vara där jag är sexuellt.Inte behöva tampas med för tidiga utlösningar, för mycket brådska, fummel och osäkerhet.

    Det är inget fel med det, alla har vi varit där. Men jag föredrar inte det sexuellt.

    Min man (eller om vi har sex med någon annan) bör vara ohämmad, orädd, säker, veta vad han gör, uthållig, komma med nya inputs osv.

    Krävs som minst en hel del självkänsla.


    Det intressanta är att om en man dömer en kvinna efter hur många hon haft sex med så är det sexism men om en kvinna dömmer en man efter samma sak så är det bara ett personligt val....
  • Anonym (Relea­se)
    Thu 12 Sep 2019 12:21
    #28
    Kermit1561 skrev 2019-09-12 11:37:20 följande:
    Det intressanta är att om en man dömer en kvinna efter hur många hon haft sex med så är det sexism men om en kvinna dömmer en man efter samma sak så är det bara ett personligt val....
    En man som är otrogen är ett svin, en kvinna som är otrogen är förvirrad.
  • Anonym (Japp)
    Fri 13 Sep 2019 21:44
    #29
    Fröken reserverad skrev 2012-10-19 11:41:16 följande:

    Nä, det är sant.

    Men i mitt sexliv vill jag inte ha oerfarna. Jag vill vara där jag är sexuellt.Inte behöva tampas med för tidiga utlösningar, för mycket brådska, fummel och osäkerhet.

    Det är inget fel med det, alla har vi varit där. Men jag föredrar inte det sexuellt.

    Min man (eller om vi har sex med någon annan) bör vara ohämmad, orädd, säker, veta vad han gör, uthållig, komma med nya inputs osv.

    Krävs som minst en hel del självkänsla.


    Håller med till 100%, oerfaret går tokbort. Vill ha avancerad sex och en dominant självsäker man
  • Anonym (s)
    Sat 14 Sep 2019 00:26
    #30
    Anonym (Japp) skrev 2019-09-13 21:44:42 följande:
    Håller med till 100%, oerfaret går tokbort. Vill ha avancerad sex och en dominant självsäker man
    Du skulle alltså välja Bert Karlsson framför tex Tim Tebow. Intressant.
Svar på tråden Ta oskulden av killen