• Anonym
    Äldre 19 Oct 06:39
    6096 visningar
    90 svar
    90
    6096

    Ta oskulden av killen

    Hur mycket väger ni in det att ni har möjlighet att ta en killes "oskuld" när det kommer till sex? Med oskuld i detta fall menar jag nått han inte varit med om tidigare.
    Ex låta honom ha analsex med dig för första gången i livet. Att han har det med dig för första gången kommer han aldrig att glömma exempelvis.

  • Svar på tråden Ta oskulden av killen
  • Anonym (Japp)
    Sun 15 Sep 2019 00:57
    #41
    Anonym (s) skrev 2019-09-15 00:52:54 följande:

    Finns många skäl. Läste tex om en 40 vd som levde ett väldigt framgångsrikt liv och utåt sett skulle ingen trott att han var oskuld. Men han gick på internatskola vid den åldern då dom flesta förlorar den och sen blev det inte av.

    Ett annat skäl kan vara att det hänt något som gjort att det inte blev av i tonåren. Sjukdom eller liknande. 

    Själv var jag väldigt blyg i tonåren men det gick över men efter det så har det känts pinsamt att inte gjort det vid 16 som man enligt normen ska. Men jag är fullständigt normal det är ingen som tror att jag inte har haft någon. Vilket kan bli lustigt ibland när andra frågor om råd när det gäller tjejer.


    Att ha gått på internatskola och inte blivit av med oskulden då är ingen vettig orsak, att det inte blir av i tonåren är ingen vettig orsak - har man normal social kompetens är det fullt möjligt även efter det. Att inte lyckas ha en enda relation är märkligt
  • Anonym (Japp)
    Sun 15 Sep 2019 00:58
    #42
    Anonym (s) skrev 2019-09-15 00:54:15 följande:

    Sen finns det säkert dom i din närhet som är oskuld fast du inte vet det. Som jag skrev ingen tror att jag är oskuld.


    Som sagt, alla jag känner har haft relationer eller sex, de få jag misstänker inte har haft det är rätt udda
  • Anonym (Japp)
    Sun 15 Sep 2019 01:00
    #43
    Anonym (s) skrev 2019-09-15 00:54:15 följande:

    Sen finns det säkert dom i din närhet som är oskuld fast du inte vet det. Som jag skrev ingen tror att jag är oskuld.


    Hur vet du att ingen tror att du är oskuld? Att folk inte tror det är för att man absolut inte förväntar sig att en vuxen person i 30-40-årsåldern eller äldre är det är det
  • Anonym (s)
    Sun 15 Sep 2019 01:17
    #44
    +1
    Anonym (Japp) skrev 2019-09-15 00:57:24 följande:
    Att ha gått på internatskola och inte blivit av med oskulden då är ingen vettig orsak, att det inte blir av i tonåren är ingen vettig orsak - har man normal social kompetens är det fullt möjligt även efter det. Att inte lyckas ha en enda relation är märkligt
    Det är för att du är kvinna. Ni behöver i princip inte anstränga er alls för att få sex. Sen varför är det konstigt att inte haft sex om man gått på internat med bara killar. Skulle han spänt på en kille? Och i mitt fall var jag blyg och tog därför inte initiativ. Gör man inte det då spelar det ingen roll om det finns tjejer som kanske är intresserade. Det är det som är skillnaden. Hade jag varit tjej hade det inte varit ett problem. Sen är det väl inte konstigt om man sen när man kommer upp i 18 års åldern och uppåt inte direkt vill försöka och kanske bli avslöjad som oskuld. Du visar ju tydligt vilka fördomar det finns.
    Anonym (Japp) skrev 2019-09-15 00:58:22 följande:
    Som sagt, alla jag känner har haft relationer eller sex, de få jag misstänker inte har haft det är rätt udda
    Dom du misstänker ja men det finns garanterat flera som du inte vet är oskulder.
    Anonym (Japp) skrev 2019-09-15 01:00:54 följande:
    Hur vet du att ingen tror att du är oskuld? Att folk inte tror det är för att man absolut inte förväntar sig att en vuxen person i 30-40-årsåldern eller äldre är det är det
    Visst det kanske finns någon som känt mig hela mitt liv som misstänker något eftersom jag inte haft fast förhållande fast dom har ju inte hängt med mig jämt. Och som jag skrev folk frågar mig till och med ibland om råd när det gäller tjejer. Jag berättade faktiskt för en kvinna en gång och hon blev väldigt förvånad. Tro mig alla som är oskulder är inte kufar du skulle troligen inte ha en aning om du mötte mig. Sen ska jag vara ärlig dom värsta kufarna jag vet är snarare dom som är som dig som gillar mer kinkysex. Vi hade en riktig udda man här i stan. Han var riktigt creppy och många kvinnor tyckte att han var sliskig. Men tydligen skulle han vara helt inne på din linje när det gäller sex. Han och sambon körde med piskor och allt möjligt tydligen.
  • Anonym (Relea­se)
    Sun 15 Sep 2019 07:53
    #45
    Anonym (Japp) skrev 2019-09-15 00:58:22 följande:
    Som sagt, alla jag känner har haft relationer eller sex, de få jag misstänker inte har haft det är rätt udda
    Jag känner folk som är rätt udda och haft både relationer och sex, det sorgliga är att de skaffade barn också.
  • Anonym (H)
    Sun 15 Sep 2019 07:55
    #46

    Har låtit mina ex ha analsex med mig för de har varit nyfikna och velat testa. Analsex är absolut ingen favorit för mig och jag skippar helst. Men en gång kan de väl få testa tänker jag..

  • Anonym (Undra­r)
    Sun 15 Sep 2019 10:27
    #47

    Jag undrar om det är vanligare med män som är oskulder än kvinnor? Av nån anledning har jag fått den uppfattningen men har inget som helst belägg för det.

    Jag själv blev av med svendomen när jag var 18 och det men en jämnårig men redan väldigt erfaren kvinna (debuterade som 13-åring) och det ser jag bara som en fördel. Hon gav mig en väldigt positiv syn på sex och hon hade redan testat en hel del och med henne hade jag också analsex för första gången (något som jag tycker kan vara en trevlig variation då och då, men inget som är nåt särskilt för mig). Sen tog jag själv två oskulder innan jag hade fyllt 20, men det har det inte blivit några fler och jag är nu 55+.

    Men jag har ibland undrat över hur det skulle vara att träffa en vuxen kvinna, kanske t.o.m. i min egen ålder, som var oskuld och få guida henne in i sexlivet. Naturligtvis tänker jag att om det fanns någon sådan så skulle jag nog ändå tro att det var når fel på henne, men det måste ju naturligtvis inte vara så. Jag tänker att det skulle vara intressant att få vara med på hennes resa att upptäcka och förhoppningsvis börja tycka om att ha sex.

    Att nu bli den förste för en ung kvinna/tjej är däremot inget jag är sugen på. Åldersskillnaden är för stor.

    Nåt annat som jag har varit med om är att uppleva hur en kvinnor som är 40-50 och har levt med andra män och fått barn osv. och som aldrig riktigt har uppskattat sex men nu börjat att göra det, efter skilsmässa och att barnen har flugit ur boet. Det är som att en låsning de haft har lossnat och plötsligt blir de som sexuella vilddjur och får lättare att få orgasm osv. och själva beskriver det som att de har bättre sex än de nånsin haft i sitt liv. Det är ett intressant fenomen och det är bara att vara tacksam för att få vara med om det!

  • Anonym (Japp)
    Sun 15 Sep 2019 11:53
    #48
    Anonym (s) skrev 2019-09-15 01:17:18 följande:

    Det är för att du är kvinna. Ni behöver i princip inte anstränga er alls för att få sex. Sen varför är det konstigt att inte haft sex om man gått på internat med bara killar. Skulle han spänt på en kille? Och i mitt fall var jag blyg och tog därför inte initiativ. Gör man inte det då spelar det ingen roll om det finns tjejer som kanske är intresserade. Det är det som är skillnaden. Hade jag varit tjej hade det inte varit ett problem. Sen är det väl inte konstigt om man sen när man kommer upp i 18 års åldern och uppåt inte direkt vill försöka och kanske bli avslöjad som oskuld. Du visar ju tydligt vilka fördomar det finns.Dom du misstänker ja men det finns garanterat flera som du inte vet är oskulder.Visst det kanske finns någon som känt mig hela mitt liv som misstänker något eftersom jag inte haft fast förhållande fast dom har ju inte hängt med mig jämt. Och som jag skrev folk frågar mig till och med ibland om råd när det gäller tjejer. Jag berättade faktiskt för en kvinna en gång och hon blev väldigt förvånad. Tro mig alla som är oskulder är inte kufar du skulle troligen inte ha en aning om du mötte mig. Sen ska jag vara ärlig dom värsta kufarna jag vet är snarare dom som är som dig som gillar mer kinkysex. Vi hade en riktig udda man här i stan. Han var riktigt creppy och många kvinnor tyckte att han var sliskig. Men tydligen skulle han vara helt inne på din linje när det gäller sex. Han och sambon körde med piskor och allt möjligt tydligen.


    Du har en offerkofta knäppt upp i hårfästet. Att gå på internat med enbart killar betyder inte att man inte kan hitta en partner efter det, han har väl haft ett liv efter det? Blyg kan man vara men att inte lyckas ta kontakt och träffa någon någonsin innebär att det är extremt. Stigmat sitter i ditt huvud, det är ju du själv som har gjort det till en sådan grej och låtit det begränsa ditt liv. Att man inte har haft sex som 18-åring betyder inte att det är kört för evigt, det är bara trams.

    Nej det finns inte fler, de jag känner har eller har haft förhållanden och har garanterat haft sex då - förutom någon enstaka. Att jag inte skulle misstänka att du är oskuld om jag mötte dig är ju rätt irrelevant, det märks iaf om man hamnar i en sexsituation och då blir det ointressant för mig att fortsätta. Det är därför man kollar av om man passar ihop sexuellt så fort som möjligt.

    Haha, ja det är jag som är den udda *gapskratt*. Att ?vara inne på piskor och allt möjligt? är inte så ofantligt kinky, lite smisk är inget direkt ovanligt. Nu skrev jag inte ens att det var min grej, jag skrev att jag gillar en viss typ av sex, att mannen är dominant och vet vad han gör. Det är inget direkt ovanligt.
  • Anonym (Japp)
    Sun 15 Sep 2019 11:54
    #49
    Anonym (Release) skrev 2019-09-15 07:53:21 följande:

    Jag känner folk som är rätt udda och haft både relationer och sex, det sorgliga är att de skaffade barn också.


    Absolut, de flesta - även de man minst tror -lyckas ha relationer
  • Anonym (Relea­se)
    Sun 15 Sep 2019 12:06
    #50
    Anonym (Japp) skrev 2019-09-15 11:54:38 följande:
    Absolut, de flesta - även de man minst tror -lyckas ha relationer
    Ja, och många av dom borde inte ha relationer. Finns de som aldrig haft sex eller relationer som är bättre lämpade.
Svar på tråden Ta oskulden av killen