• Anonym
    Äldre 19 Oct 06:39
    6090 visningar
    90 svar
    90
    6090

    Ta oskulden av killen

    Hur mycket väger ni in det att ni har möjlighet att ta en killes "oskuld" när det kommer till sex? Med oskuld i detta fall menar jag nått han inte varit med om tidigare.
    Ex låta honom ha analsex med dig för första gången i livet. Att han har det med dig för första gången kommer han aldrig att glömma exempelvis.

  • Svar på tråden Ta oskulden av killen
  • Anonym (Anony­m)
    Mon 16 Sep 2019 12:27
    #61
    Kermit1561 skrev 2019-09-16 09:17:38 följande:

    Kvinnor onanerar mindre och har därför sämre självkännedom när det gäller vad de behöver sexuellt, de är dessutom sämre på att kommunicera rakt och tydligt. 

     Dessutom är de rom-kom skadade och förväntar sig att män automatiskt skall veta vad de vill (och gör de inte det skyller man på oerfarenhet i stället för att inse att de själva är dåliga på att kommunicera). 


    Jag kan meddela att jag onanerar mer än min sambo.
  • Anonym (Anony­m)
    Mon 16 Sep 2019 12:28
    #62
    Moder1 skrev 2019-09-16 06:58:06 följande:

    Jag har aldrig vägt in erfarenhet i val av partner.

    Finns ju fördelar med en oskuld , de har inga sjukdomar tex. Sen tror inte Jag alla oskulder är fumliga, det är väl bara att låta dem experimentera och leda in dem på vad man själv gillar.

    En nackdel kan väl vara att de vill provköra fler så småningom


    Jag har bara haft sex med man i mitt liv och vi är ännu tillsammans. Har inget sug efter att prova med flera.
  • Mon 16 Sep 2019 21:28
    #63
    Anonym (Anonym) skrev 2019-09-16 12:27:40 följande:

    Jag kan meddela att jag onanerar mer än min sambo.


    Säkert, men det säger ingenting om hur det ser ut generellt.
  • Mon 16 Sep 2019 21:29
    #64
    Anonym (Japp) skrev 2019-09-16 11:58:09 följande:

    Här generaliserar vi ja. Det där är bara trams.


    Hur mycket kvinnor och män onanerar finns undersökt i ett otal olika undersökningar.
  • Anonym (s)
    Mon 16 Sep 2019 21:51
    #65
    Anonym (Japp) skrev 2019-09-15 11:53:52 följande:
    Du har en offerkofta knäppt upp i hårfästet. Att gå på internat med enbart killar betyder inte att man inte kan hitta en partner efter det, han har väl haft ett liv efter det? Blyg kan man vara men att inte lyckas ta kontakt och träffa någon någonsin innebär att det är extremt. Stigmat sitter i ditt huvud, det är ju du själv som har gjort det till en sådan grej och låtit det begränsa ditt liv. Att man inte har haft sex som 18-åring betyder inte att det är kört för evigt, det är bara trams.

    Nej det finns inte fler, de jag känner har eller har haft förhållanden och har garanterat haft sex då - förutom någon enstaka. Att jag inte skulle misstänka att du är oskuld om jag mötte dig är ju rätt irrelevant, det märks iaf om man hamnar i en sexsituation och då blir det ointressant för mig att fortsätta. Det är därför man kollar av om man passar ihop sexuellt så fort som möjligt.

    Haha, ja det är jag som är den udda *gapskratt*. Att ?vara inne på piskor och allt möjligt? är inte så ofantligt kinky, lite smisk är inget direkt ovanligt. Nu skrev jag inte ens att det var min grej, jag skrev att jag gillar en viss typ av sex, att mannen är dominant och vet vad han gör. Det är inget direkt ovanligt.
    Offerkofta? Det är så det är killen som gick på internat hade inga tjejer där och träffade därför inte många singeltjejer förrän han gått klart skolan. Jag var blyg och var kass på att veta hur jag skulle ta initiativ. Och när man kom förbi 18års åldern då var samhället väldigt tydlig med att man var värdelös om man inte haft sex. Tror du att man är sugen då på att riskera att skämma ut sig med en tjej. Nej knappast. Tänk om man stött på en tjej som dig som troligen hade hånat en det hade inte varit speciellt kul. Du skriver att stigmat sitter i mitt huvud men du har ju själv bekräftat att det inte gör det för du har ju själv påstått att alla som är vuxna oskulder är värdelösa och har något fel och i princip är losers. Var tror du jag har fått tanken på att det är fult att vara oskuld efter 18 jo från såna som dig. Vi hade en kille som var precis som dig när jag gick i lumpen. Han brukade håna alla killar som vara singlar och vara spydig. 

    Sen hur vet du att alla män i din omgivning inte är oskulder? Det finns bara två kategorier som du kan veta säkert. Dom du haft sex med och dom du vet har förhållande. Men lever du i en sån snäv bubbla att du bara träffar såna män. Själv träffat jag massor av människor som jag inte har en aning om dom är oskulder eller inte.  Sen när det gäller preferenser så behöver du inte oroa dig för vad jag läst av det du skrivit så skulle jag troligen inte bli intresserad av dig heller. Och när det gäller sex så går jag inte igång på rollspel och lekar.
  • Anonym (s)
    Mon 16 Sep 2019 21:54
    #66
    Anonym (Japp) skrev 2019-09-16 07:35:28 följande:
    Varför skulle inte kvinnor veta vad de vill? Majoriteten vuxna kvinnor vet definitivt vad de vill. Det vimlar ju inte av oskulder i 35-40-årsåldern så det är ju inte något man träffar på ofta. Andra får ju göra precis som de vill men jag och många med mig vill ha en partner som tar för sig och vet vad de vill och kan läsa av en kvinna utan manual
    Hur vet du att det inte finns många i den åldern som är oskulder. Ta bara alla som bor utanför storstäderna där det är få kvinnor där finns det massor. Och det finns dom som väntar tills dom hittar den rätte. Det finns dom som av andra anledningar är det. Finns flera helt vanliga killar i den åldern som jag är rätt säker på att är oskulder. Det är bara att du lever i din bubbla.
  • Anonym (Japp)
    Mon 16 Sep 2019 23:02
    #67
    Anonym (s) skrev 2019-09-16 21:51:25 följande:

    Offerkofta? Det är så det är killen som gick på internat hade inga tjejer där och träffade därför inte många singeltjejer förrän han gått klart skolan. Jag var blyg och var kass på att veta hur jag skulle ta initiativ. Och när man kom förbi 18års åldern då var samhället väldigt tydlig med att man var värdelös om man inte haft sex. Tror du att man är sugen då på att riskera att skämma ut sig med en tjej. Nej knappast. Tänk om man stött på en tjej som dig som troligen hade hånat en det hade inte varit speciellt kul. Du skriver att stigmat sitter i mitt huvud men du har ju själv bekräftat att det inte gör det för du har ju själv påstått att alla som är vuxna oskulder är värdelösa och har något fel och i princip är losers. Var tror du jag har fått tanken på att det är fult att vara oskuld efter 18 jo från såna som dig. Vi hade en kille som var precis som dig när jag gick i lumpen. Han brukade håna alla killar som vara singlar och vara spydig. 

    Sen hur vet du att alla män i din omgivning inte är oskulder? Det finns bara två kategorier som du kan veta säkert. Dom du haft sex med och dom du vet har förhållande. Men lever du i en sån snäv bubbla att du bara träffar såna män. Själv träffat jag massor av människor som jag inte har en aning om dom är oskulder eller inte.  Sen när det gäller preferenser så behöver du inte oroa dig för vad jag läst av det du skrivit så skulle jag troligen inte bli intresserad av dig heller. Och när det gäller sex så går jag inte igång på rollspel och lekar.


    Det är ju du själv som har låtit att du är oskuld påverka hela ditt liv, ingen hade reagerat om du var oskuld i ungdomen - det är du som har intalat dig själv det. Jag har aldrig någonsin hånat någon som är oskuld och jag skulle givetvis inte göra det om jag träffade på någon. Däremot skulle jag inte vara intresserad av ett förhållande. Vuxna oskulder är inte mest avtändande för att de är just oskulder utan för att de ser sig själv som offer - så ofantligt ocharmigt.

    Jag vet att personer i min omgivning inte är oskulder för att jag känner dem, känner deras partners eller tom har haft sex med en del. Det är väldigt få människor som jag vet aldrig har haft någon typ av förhållande. Jag är inte direkt oroad :)
  • Anonym (s)
    Mon 16 Sep 2019 23:19
    #68
    Anonym (Japp) skrev 2019-09-16 23:02:23 följande:
    Det är ju du själv som har låtit att du är oskuld påverka hela ditt liv, ingen hade reagerat om du var oskuld i ungdomen - det är du som har intalat dig själv det. Jag har aldrig någonsin hånat någon som är oskuld och jag skulle givetvis inte göra det om jag träffade på någon. Däremot skulle jag inte vara intresserad av ett förhållande. Vuxna oskulder är inte mest avtändande för att de är just oskulder utan för att de ser sig själv som offer - så ofantligt ocharmigt.

    Jag vet att personer i min omgivning inte är oskulder för att jag känner dem, känner deras partners eller tom har haft sex med en del. Det är väldigt få människor som jag vet aldrig har haft någon typ av förhållande. Jag är inte direkt oroad :)
    Du har flera ggr skrivit att män som är vuxna oskulder har något fel och är jävligt udda. Det är väl att se ner på folk. Det var just den attityden som gjorde att jag inte fick det gjort. Dessutom är det bra lättare för dig som tjej att få det gjort men som kille krävs det att jag tar initativ och steg för att det ska hända. Och är man blyg då är det jävligt svårt. Får man dessutom hela tiden höra att dom som inte har förlorat oskulden vid 16 är losers ja då känner man inte direkt för att försöka. Det är dessutom bra mycket svårare för oss killar. Är man tjej och vuxen oskuld då är det få män som inte skulle vara intresserad. Det skulle snarare vara ett plus för många män. För en kille är det inte så där är risken stor att tjejen inte kommer ta det bra om man är vuxen och oskuld. Det gör det bra mycket svårare.

    Så du lever i ett litet samhälle då där du har koll på alla. Jag lever i en mellan stor stad och jag har verkligen inte koll på alla i min omgivning. Finns dom jag jobbar med som jag inte har en aning om. Finns dom jag tränar med som jag inte har en aning om finns helt enkelt massor av folk som jag inte vet om dom är oskulder.
  • Anonym (Japp)
    Mon 16 Sep 2019 23:28
    #69
    Anonym (s) skrev 2019-09-16 23:19:00 följande:

    Du har flera ggr skrivit att män som är vuxna oskulder har något fel och är jävligt udda. Det är väl att se ner på folk. Det var just den attityden som gjorde att jag inte fick det gjort. Dessutom är det bra lättare för dig som tjej att få det gjort men som kille krävs det att jag tar initativ och steg för att det ska hända. Och är man blyg då är det jävligt svårt. Får man dessutom hela tiden höra att dom som inte har förlorat oskulden vid 16 är losers ja då känner man inte direkt för att försöka. Det är dessutom bra mycket svårare för oss killar. Är man tjej och vuxen oskuld då är det få män som inte skulle vara intresserad. Det skulle snarare vara ett plus för många män. För en kille är det inte så där är risken stor att tjejen inte kommer ta det bra om man är vuxen och oskuld. Det gör det bra mycket svårare.

    Så du lever i ett litet samhälle då där du har koll på alla. Jag lever i en mellan stor stad och jag har verkligen inte koll på alla i min omgivning. Finns dom jag jobbar med som jag inte har en aning om. Finns dom jag tränar med som jag inte har en aning om finns helt enkelt massor av folk som jag inte vet om dom är oskulder.


    Det är ju du själv som har intalat dig att det är så svårt som kille och är kört efter du är typ 16, inget av det är sant. Det sitter bara i ditt huvud. Jag skulle givetvis aldrig säga det till någon jag träffade, skulle skyllt på något annat.

    Jag bor också i en mellanstor stad. Sa inte att jag har koll på alla invånare i hela staden men de i min omgivning eller de jag iaf vet vilka det är har man ju koll på. Du kan intala dig hur mycket som helst att det vimlar av vuxna oskulder, det för det inte. Alla ni som skriver här på Familjeliv är bittra och ser er själva som offer. Jobba med självkänslan istället för att tycka synd om er själva och tro en massa saker så kanske ni får ligga ;)
  • Anonym (s)
    Mon 16 Sep 2019 23:37
    #70
    Anonym (Japp) skrev 2019-09-16 23:28:48 följande:
    Det är ju du själv som har intalat dig att det är så svårt som kille och är kört efter du är typ 16, inget av det är sant. Det sitter bara i ditt huvud. Jag skulle givetvis aldrig säga det till någon jag träffade, skulle skyllt på något annat.

    Jag bor också i en mellanstor stad. Sa inte att jag har koll på alla invånare i hela staden men de i min omgivning eller de jag iaf vet vilka det är har man ju koll på. Du kan intala dig hur mycket som helst att det vimlar av vuxna oskulder, det för det inte. Alla ni som skriver här på Familjeliv är bittra och ser er själva som offer. Jobba med självkänslan istället för att tycka synd om er själva och tro en massa saker så kanske ni får ligga ;)
    Återigen du har tidigare skrivit att det är fel på en om man inte har haft sex när man är vuxen. Du har skrivit att man i stort sett är jävligt udda. Så du påstår själv att vi är kassa. Att du sen skriver att det är vi själva som intalar oss saker rimmar illa när du samtidigt skriver saker som bekräftar den syn jag och andra har att vi riskerar att bli rejält dömda om vi försöker och det kommer fram att vi är vuxna oskulder. Man fick inte höra annat under hela ungdomen. Att vara oskuld var skamligt. Det är fortfarande det budskap som pumpas ut. Och återigen du behövde inte göra mycket för att förlora din oskuld. Du tog ingen risk. Det är skillnad för oss killar. För det första måste man ha självförtroende att ta initiativ. Har man inte det då är det rätt så tufft. Sen måste man se minimala signaler som ska visa att kvinnor är intresserade. För går man på någon som är i en annan liga eller någon som är ointresserad då kommer man sågas när man sedan går med svansen mellan benen. 

    Sen vet jag att det finns många vuxna oskulder. Det är inte bara jag som påstår det finns flera sexologer som gör det med.
Svar på tråden Ta oskulden av killen