• Äldre 21 Oct 21:22
    351895 visningar
    128 svar
    128
    351895

    Någon som faktiskt lyckats gå ner 10 kg på en månad och kan berätta för mig hur?

    Jag vill gå ner i vikt nuuuu, jag mår piss dåligt snälla jag vill ha en snabb booost. Jag vet att man ska tänka långsiktigt och allt det där men nu behöver jag gå ner några kg snabb just för att få motivation sedan kan jag slita på resten. Hjälp mig hur??

    Snälla 

  • Svar på tråden Någon som faktiskt lyckats gå ner 10 kg på en månad och kan berätta för mig hur?
  • Äldre 21 Oct 23:58
    #51

    Jag drack endast modifast 4ggr per dag och tuggade sockerfria tuggummin som en knarkare i 19dagar - gick ner 9kilo...

  • Äldre 22 Oct 00:24
    #52

    Tycker att ni ger era organ rejält med stryk, som håller på med extrema desperata dieter!!! Till å börja med så ATT SLUTA ÄTA ÄR FARLIGT!!!!
    Det är det VÄRSTA man kan göra mot sin kropp!
    Lev ett sunt liv, med hälsosam mat, frukt o grönsaker och TRÄNA, MOTIONERA!!!

  • Äldre 22 Oct 00:27
    #53

    Jag gick ner bra med Herbalife, men kanske inte 10 kg på en månad! Det är en bra kickstart tycker jag att shaka, men inget man ska hålla på med länge. Sedan gäller det att lära sig att äta rätt....

  • Äldre 22 Oct 01:44
    #54

    behvde denna trden fr motivation! tack! :) jag e upp o ner mellan 71-74 kg i 2 months now.. deprimerad men det e verkligen viktigt att ta upp sig sj o bara starta!

  • minatb­t
    Äldre 22 Oct 02:28
    #55
    aztec skrev 2012-10-21 23:58:48 följande:
    Jag drack endast modifast 4ggr per dag och tuggade sockerfria tuggummin som en knarkare i 19dagar - gick ner 9kilo...
    Måste bara fråga, hur gick det rent psykiskt? Kollapsade du inte?
    (modifast, är det ungefär som nutrilett?) 
  • Äldre 22 Oct 02:48
    #56

    Googla på sjukhussoppa. Gick ner 2-3 kg på en vecka. Efter att jag blev nöjd så gick jag över till LCHF. Men soppan är rätt bra boost i början och den är god och billig med.

  • Äldre 22 Oct 02:49
    #57

    Och drick mkt vatten och grön te!

  • Äldre 22 Oct 07:22
    #58

    Lchf säger jag bara! Följ det till punkt och pricka, ät inget som det är mer än 5 g kolhydrater i på 100g, du får Max äta 20 kolhydrater om dagen. Du måste inte äta så mkt fett som folk säger, personligen tror jag inte att det är bra för kroppen att leva på rent fett i längden. Ät inte heller för mkt mjölkpodukter. Mkt sallad! Jag käkar mkt kött, kyckling, fisk. Tex bacon får du äta hur mkt du vill av. Istället för potatis kan du äta blomkålsmos, potatisgratäng på rättika (smakar precis som vanlig potatisgratäng) Träna inte!!! Då skapar kroppen egna kolhydrater och det tar längre tid att går ner. Följ metoden stenhårt första tre veckorna, sen kan man börja fuska 1 gång i veckan, lagomt, är du sugen på chips, ät några nävar, lr på choklad ät en chokladkaka, lr pizza, ät en barn pizza, överdriv inte. Fuska hjälper till att trigga igång kroppen och gör det snabbare att gå ner i vikt. I början går det fort, sen blir det lugnare, som dom flesta metoder 1-1,5 kg i veckan. Första veckan gick jag ner 4,3 kg, på tre veckor 7,8 kg, innan vägde jag 75 kg och är 162 lång. Min komps är 1.78 lång och vägde 85 kg, hon gick ner 26 kg på ca 6 månader. Skinnet följde med jätte fint.

    Jag sj var tvungen att skuta efter 3 veckor då jag blev gravid :) har dock fått mf, så ska starta om nu tänkte jag :) en bra metod med mkt gott att äta :) googla på vad du får äta och följ mina tips, ge det två veckor och jag lovar att du ser resultat! Hör gärna dig om du behöver fler råd :)

  • Äldre 22 Oct 07:29
    #59
    Sanna890 skrev 2012-10-22 07:22:28 följande:
    Lchf säger jag bara! Följ det till punkt och pricka, ät inget som det är mer än 5 g kolhydrater i på 100g, du får Max äta 20 kolhydrater om dagen. Du måste inte äta så mkt fett som folk säger, personligen tror jag inte att det är bra för kroppen att leva på rent fett i längden. Ät inte heller för mkt mjölkpodukter. Mkt sallad! Jag käkar mkt kött, kyckling, fisk. Tex bacon får du äta hur mkt du vill av. Istället för potatis kan du äta blomkålsmos, potatisgratäng på rättika (smakar precis som vanlig potatisgratäng) Träna inte!!! Då skapar kroppen egna kolhydrater och det tar längre tid att går ner. Följ metoden stenhårt första tre veckorna, sen kan man börja fuska 1 gång i veckan, lagomt, är du sugen på chips, ät några nävar, lr på choklad ät en chokladkaka, lr pizza, ät en barn pizza, överdriv inte. Fuska hjälper till att trigga igång kroppen och gör det snabbare att gå ner i vikt. I början går det fort, sen blir det lugnare, som dom flesta metoder 1-1,5 kg i veckan. Första veckan gick jag ner 4,3 kg, på tre veckor 7,8 kg, innan vägde jag 75 kg och är 162 lång. Min komps är 1.78 lång och vägde 85 kg, hon gick ner 26 kg på ca 6 månader. Skinnet följde med jätte fint. Jag sj var tvungen att skuta efter 3 veckor då jag blev gravid :) har dock fått mf, så ska starta om nu tänkte jag :) en bra metod med mkt gott att äta :) googla på vad du får äta och följ mina tips, ge det två veckor och jag lovar att du ser resultat! Hör gärna dig om du behöver fler råd :)

    Kan hålla med om att LITE fusk ibland triggar igång viktminskningen. Dock är det farligt då sötsuget kommer som ett brev på posten.... Jag stod stilla i vikt förra veckan, fuskade med ett par nävar chips i fredags o sen strikt lör-sön. -3kg på dessa dagar!
  • Selma1­966
    Äldre 22 Oct 07:42
    #60

    Itrim - tränade och och deras lektioner, gick ner 20 kg på 10 veckor... (Pulverdiet). Nackdelen var att man binder upp sig på minst ett år.

Svar på tråden Någon som faktiskt lyckats gå ner 10 kg på en månad och kan berätta för mig hur?