• Äldre 28 Oct 19:00
    103002 visningar
    487 svar
    487
    103002

    Innan ni fick barn,vad trodde ni aldrig att ni skulle höra er själva säga?

    Jag börjar:

    - Men lilla gumman,du ser ju ut som en berusad groda.

    - Varför ligger det ärtor i duschen?!


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Svar på tråden Innan ni fick barn,vad trodde ni aldrig att ni skulle höra er själva säga?
  • Äldre 26 Jul 21:47

    Vad roligt att tråden vaknat igen!


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 28 Jul 18:59

    "Va?! Vill du att FARMOR följer dig på toaletten?? Vill du inte att mamma följer med??" 

    *känner mig bortvald* 

  • Äldre 30 Jul 20:44

    Nyss till sambon:

    - Kan mamma få datorn snart?


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 31 Jul 12:06

    "Men sluta spotta nallen i rumpan!"

  • Äldre 16 Aug 18:25

    Nyss: " Men ta ut dinosaurien ur näsan."


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Äldre 17 Aug 11:38

    Sluta äta på bebis!

  • HWR
    Äldre 14 Sep 09:46

    Nyss till tvååringen; Nej, du får inte bitas! Nej, inte slicka mig på armen heller!

    Eller de vanliga fraserna; "Jag ska på toa, vem vill följa med?"
    "Var det inte gott? Här, spotta ut det i mammas hand".
    "Kan ni inte bara sova nångång??" För att 15 minuter senare sakna dem så mycket så att jag näääästan funderar på att väcka dem... 


  • HWR
    Äldre 14 Sep 09:51

    Kom på fler!

    "Sluta stoppa frigolit i näsan". Till minstingen som hittade en bit frigolit i sommarstugan..fick ta fram pincetten och ta ut de små kulorna ur båda näsborrarna.

    "Ge mig näsbajset!" Snor..vi kallar det näsbajs så att barnen inte ska äta upp det, yack!!

    "Skynda er hiiiiit tjejer!! Titta vilken fiiin spindel!" Sagt massor med gånger, fast för olika småkryp. Det trodde jag ALDRIG!! Innan jag fick barn hade jag på riktigt värsta fobin mot småkryp..kunde inte ens se en spindel eller larv i en bok..nu släpper jag ut spindlar och andra kryp som kommer in i hemmet utan problem efter att vi tittat på dem intresserat. 


  • Äldre 14 Sep 10:01

    Kan inte komma på något speciellt jag sagt än, däremot hörde jag min sambo yttra detta frpn köket för någon vecka sen (till vår doter på 6 månader):

    - Ska du krypa in i ugnen? Då måste vi ju göda dig med godis först så du blir god och knubbig! Det har man ju sett på TV. 

  • Äldre 17 Sep 18:22

    "Om du inte äter upp korven får du inte mer grönsaker!"

    Har grönsakstokiga barn

Svar på tråden Innan ni fick barn,vad trodde ni aldrig att ni skulle höra er själva säga?