• Äldre 21 Nov 14:08
    66272 visningar
    1008 svar
    1008
    66272

    Lady Dahmers mensbild bleknar i jämförelse :)

    Jag förstår inte uppståndelsen med att LD visar en bild på lite mens. Det är väl jättenaturligt?!
    Om ni vill se en bild som är aningen mer provokativ kan ni ju titta in här . Eller asgarvade ni som jag?

    Kommentera gärna vad ni tycker är så hemskt med blod, mens och bindor etc, för jag förstår inte grejen faktiskt!


    jessicae.blogg.se -Du måste inte gilla mig men det underlättar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-22 18:35
    Jag kan väl tillägga att alla dessa provocerande bloggare som ni älskar att hata, kan ni skriva om här: www.familjeliv.se/Forum-25-155/m67673082.html

    I trådstarten finns även en länk till ett inlägg jag gjort där MIN definition av äckligt visas. Om folk nu är intresserade av sånt. För den late är direktadressen till det inlägget-som är UTFORMAT för att vara provocerande-den här: jessicae.blogg.se/2012/november/vad-lockar-en-besokare.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-23 16:24
    Ehh.. ja. Vi har tappat intresset för Lady Dahmers mensiga bild och numera avhandlar vi blandat trams och är synnerligen trevliga mot varandra men skriver väääldigt lite om det tråden en gång handlade om. Det blir så ibland. Det var trevligt att ni tog er tid, och jag uppskattar ert engagemang, jag lärde mig lite, men hoppas ni lärde er mer. Trots allt tror jag att det var jag som var den riktigt toleranta, haha.
    Ha det bra, vi skriver väl vidare i denna urspårade tråd som numera avhandlar makar, barnolyckor, makabra sidor och allmänt snack i trevlig anda. Välkommen att joina om du vill, förstås! /Jessica
  • Svar på tråden Lady Dahmers mensbild bleknar i jämförelse :)
  • Äldre 21 Nov 14:13
    #1

    Oh Gud, den kvinnan är totalt gränslös. Inte för att jag tycker att bilden var så vidare provokativ (hallå, hur många kvinnor har INTE sett den synen IRL?!?) men för att hon verkligen kan göra vad som helst för att provocera. Liksom, väx upp. Hon behöver inte vara bäst på att vara värst, det räcker så bra med att hon är den hon är tycker jag!

  • Äldre 21 Nov 14:15
    #2
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-11-21 14:13:19 följande:
    Oh Gud, den kvinnan är totalt gränslös. Inte för att jag tycker att bilden var så vidare provokativ (hallå, hur många kvinnor har INTE sett den synen IRL?!?) men för att hon verkligen kan göra vad som helst för att provocera. Liksom, väx upp. Hon behöver inte vara bäst på att vara värst, det räcker så bra med att hon är den hon är tycker jag!
    Fast varför provoceras man öht? Det är ju bara lite blod. Som hon själv skriver i ett annat inlägg så vimlar nätet av betydligt läbbigare bilder än hennes.. det är väl betydligt äckligare med alla snuskfilmer där folk klämmer finnar på youtube t ex? Vad är grejen med DET liksom?! Hahaha... nä jag tycker nog det är mest kul.
    jessicae.blogg.se -Du måste inte gilla mig men det underlättar
  • Äldre 21 Nov 14:17
    #3
    JessicaDeluxe79 skrev 2012-11-21 14:15:34 följande:
    Fast varför provoceras man öht? Det är ju bara lite blod. Som hon själv skriver i ett annat inlägg så vimlar nätet av betydligt läbbigare bilder än hennes.. det är väl betydligt äckligare med alla snuskfilmer där folk klämmer finnar på youtube t ex? Vad är grejen med DET liksom?! Hahaha... nä jag tycker nog det är mest kul.
    Jag tycker att zit popping är betydligt ber underhållande än LD:s mens. Hallå hur spännande är det, vi sitter alla där varenda månad och glor på en blodfläck. Tycker hon kunde klämt en fet finne i stället.
  • Winter­fell
    Äldre 21 Nov 14:19
    #4

    Jag tycker LD är skön och den där mensbilden är inte alls provocerande. 
    Faktum är att jag har ytterst svårt att se vad som är provocerande och gränslöst med Ladyn öht.
    Jag tycker hon är jävligt rumsren om jag ska vara ärligt. Men hela internet verkar ju vimla av galna pretton. Cool 

  • Äldre 21 Nov 14:21
    #5
    Winterfell skrev 2012-11-21 14:19:04 följande:
    Jag tycker LD är skön och den där mensbilden är inte alls provocerande. 
    Faktum är att jag har ytterst svårt att se vad som är provocerande och gränslöst med Ladyn öht.
    Jag tycker hon är jävligt rumsren om jag ska vara ärligt. Men hela internet verkar ju vimla av galna pretton. Cool 
    Galna pretton, som jag då eller hur menade du?

    Vad jag tycker är gränslöst är att hon inte verkar ha någon förståenlse för vad som verkligen provocerar, utan bara producerar en icke sinande ström av FÖRSÖÖÖÖÖk. Det är nog det som gör det så ointressant, att hon försöker så jävla hårt.
  • Äldre 21 Nov 14:21
    #6
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-11-21 14:13:19 följande:
    Oh Gud, den kvinnan är totalt gränslös. Inte för att jag tycker att bilden var så vidare provokativ (hallå, hur många kvinnor har INTE sett den synen IRL?!?) men för att hon verkligen kan göra vad som helst för att provocera. Liksom, väx upp. Hon behöver inte vara bäst på att vara värst, det räcker så bra med att hon är den hon är tycker jag!
    Jag håller med dig. Jag har älskat Lady D fram tills igår. Det blev platt fall. Hon blev bara ytterligare en i mängden som känns desperat.
  • Äldre 21 Nov 14:21
    #7
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-11-21 14:17:10 följande:
    Jag tycker att zit popping är betydligt ber underhållande än LD:s mens. Hallå hur spännande är det, vi sitter alla där varenda månad och glor på en blodfläck. Tycker hon kunde klämt en fet finne i stället.
    Möjligt att mensbilder inte är UNDERHÅLLANDE, men jag har svårt att se att det är minsta lilla provocerande heller, jag menar, man möts ju av den synen åtskilliga gånger på ett år som kvinna.. då kan jag i så fall ha mer förståelse för att män provoceras av det. Men det verkar ju som att det främst är kvinnor som retar upp sig, äcklas osv.. What's the big deal? Jag gillar hennes nytänkande och banbrytande, varför ta allt så himla allvarligt?
    jessicae.blogg.se -Du måste inte gilla mig men det underlättar
  • La Lola
    Äldre 21 Nov 14:22
    #8

    Hahahahahaha!


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Äldre 21 Nov 14:23
    #9
    Winterfell skrev 2012-11-21 14:19:04 följande:
    Jag tycker LD är skön och den där mensbilden är inte alls provocerande. 
    Faktum är att jag har ytterst svårt att se vad som är provocerande och gränslöst med Ladyn öht.
    Jag tycker hon är jävligt rumsren om jag ska vara ärligt. Men hela internet verkar ju vimla av galna pretton. Cool 
    Precis, hon är trots allt ganska rumsren, även om hon på många vis är annorlunda. Jag tycker om henne, och tycker att fler borde försöka vara lite mer som henne. Hon är cool, på något vis.
    jessicae.blogg.se -Du måste inte gilla mig men det underlättar
  • Winter­fell
    Äldre 21 Nov 14:23
    #10
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-11-21 14:21:09 följande:
    Galna pretton, som jag då eller hur menade du?

    Vad jag tycker är gränslöst är att hon inte verkar ha någon förståenlse för vad som verkligen provocerar, utan bara producerar en icke sinande ström av FÖRSÖÖÖÖÖk. Det är nog det som gör det så ointressant, att hon försöker så jävla hårt.
    Nej, jag syftade inte på dig, utan på att många verkligen tycker att det där var så jäkla provocerande.
Svar på tråden Lady Dahmers mensbild bleknar i jämförelse :)