• Anonym (Madde)

    Han har haft samma lakan sedan augusti!!!

    Min pojkvän har haft samma lakan sedan augusti! Jag sover bara där varannan helg och emellan sover hans ena barn med honom, en 14 årig kille. När jag frågar när han bytte senast, säger han för några veckor sedan, men jag ser ju att det är ljug. Vad gör man?

  • Svar på tråden Han har haft samma lakan sedan augusti!!!
  • Anonym
    Anonym (Madde) skrev 2012-11-26 00:18:44 följande:
    Tvätta själv?? Aldrig. Det blir dock nejtack till sex där!!
    Men sova går bra?Drömmer
  • Cookiesandcream

    Han säger att han bytte för NÅGRA VECKOR SEDAN? Informera honom att vuxna människor med normal hygien byter en gång i veckan. Annars är det meningslöst att duscha.

  • Sugarbabe

    visa honom nån film om kvalster som bor i lakarnet och hudavlagringar och allt mumsigt som finns på våra lakarn,, efter han sett de så föreslår du att ni byter lakarn

  • Anonym
    Cookiesandcream skrev 2012-11-26 01:18:54 följande:
    Han säger att han bytte för NÅGRA VECKOR SEDAN? Informera honom att vuxna människor med normal hygien byter en gång i veckan. Annars är det meningslöst att duscha.
    ???

    Man måste inte byta lakan som en tok bara för att man har sovit i dem.

    Vi byter när det behövs, vilket ibland blir varje vecka, ibland varannan vecka, och ibland inte förrän efter tre veckor.

    Jag blir galen på den här tvättmanin. Sängkläder blir inte smutsiga på en vecka.
  • Kpax

    Är det bara jag som tycker att det märkligaste är att hans 14åriga son sover med honom när TS inte är där?
    TS, menar du att de delar säng?

  • Elin 885

    vi byter sängkläder och handukar en gång i veckan och vi är två personer. kökshanduken kan bytas oftare om den är smutsig dock. byter även trasa och disksvamp i köket en gång i veckan också (så länge man inte torkat något riktigt läbbigt som utspilld mjölk eller så, då åker den i sopen direkt).

Svar på tråden Han har haft samma lakan sedan augusti!!!