• Anonym (Ameli­e)
    Äldre 7 Dec 15:55
    40640 visningar
    27 svar
    27
    40640

    Brukar rumpan masseras vid helkroppsmassage?

    Denna hör kanske inte hemma under sex&samlevnad men ville lägga den där man kan vara anonym, och lite sexuellt är det ju.

    Var på ett Spa och skulle bl.a få en helkroppsmassage. Jättemysigt tyckte jag. Inte minst med tanke på vilken snygg kille som skulle knåda mig. Men vad paff jag blev när han även masserade mina skinkor! Brukar de göra det? Skinkorna är en väldigt erogen zon hos mig så jag kände mig lite obekväm först men sedan njöt jag, och t.om blev riktigt kåt. Men lite skuldkänsklor fick jag sedan gentemot min kille för det kändes som om jag var i alla fall lite halvt otrogen. 

    Har ni varit med om detta?    

  • Svar på tråden Brukar rumpan masseras vid helkroppsmassage?
  • Johann­aS03
    Äldre 9 Dec 19:14
    #11
    +1

    Jag är massör och det ingår definitivt, många problem sitter i sätet. För massören är det inte nåt sexuellt, det är muskler som på hela övriga kroppen. Jag har själv fått sätesmassage många gånger och tycker inte det är sexuellt, har ofta så ont i musklerna så jag njuter inte direkt...

    Men om du inte känner dig bekväm tycker jag du ska tala om det. Massören ska ju lyssna på dig du betalar ju för tjänsten...

  • Anonym (Ameli­e) Trådstartaren
    Äldre 9 Dec 19:41
    #12
    JohannaS03 skrev 2012-12-09 19:14:12 följande:
    Jag är massör och det ingår definitivt, många problem sitter i sätet. För massören är det inte nåt sexuellt, det är muskler som på hela övriga kroppen. Jag har själv fått sätesmassage många gånger och tycker inte det är sexuellt, har ofta så ont i musklerna så jag njuter inte direkt...

    Men om du inte känner dig bekväm tycker jag du ska tala om det. Massören ska ju lyssna på dig du betalar ju för tjänsten...
    Jo, egentligen så njöt jag ju. Fast det var lite erotisk njutning för mig. Underbara händer som masserade. Problemet för mig var att jag nästan kände det som om jag var otrogen, fast det kanske jag inte behöver göra? Men så verkar det som om att det bara är jag som upplevt skinkmassagen som sexuell.
  • Äldre 9 Dec 19:43
    #13

    Det beror väl på hur han masserade. Riktigt välgörande djupgående massage gör ju pissont. Inget upphetsande alls!

  • Anonym (Ameli­e) Trådstartaren
    Äldre 12 Dec 15:15
    #14
    niagara skrev 2012-12-09 19:43:43 följande:
    Det beror väl på hur han masserade. Riktigt välgörande djupgående massage gör ju pissont. Inget upphetsande alls!
    Min massör kanske passade på att ta tillfället i akt för när han masserade skinkorna så började han ganska löst för att senare knåda hårdare och hårdare. Innan det blev för hårt så var det riktigt erotiskt tyckte jag.
  • Anonym (jodå)
    Äldre 12 Dec 15:25
    #15
    Anonym (Amelie) skrev 2012-12-09 16:07:33 följande:
    Är det bara jag som reagerat sexuellt på det? Även om det tydligen ska ingå, är det ingen som reagerar på när skinkorna knådas?

    Finns fler... Jag var i 20-årsåldern och på tågluff i Budapest. Vid ett av baden kunde man ta massage vilket jag gjorde. Var en kvinna i kanske 35-årsåldern som masserade mig. Först var hon noga med att jag skulle ta av badbyxorna, sen gick en orimligt stor del av tiden åt till att massera mina skinkor.

    Jag minns att hon samtidigt särade en del på skinkorna, jag fick uppfattningen att det var sexuellt för hennes del, att hon knådade och fluktade samtidigt. I själva verket skulle man kunna säga att jag blev sexuellt utnyttjad... Förvånad

    Fast det gjorde mig inget om man säger så... Har varit ett flitigt minne sedan dess faktiskt, minns det som oerhört erotiskt. Och nästan lite porrnovellaktigt. Dock hände inget mer, men minns att hon var lite röd i ansiktet och snabbt ville "kasta" ut mig när hon var klar...
  • Johann­aS03
    Äldre 12 Dec 15:39
    #16

    Ja att sära på skinkorna är inget man ska göra som massör, snarare tränar man på att inte göra det.

  • Äldre 12 Dec 20:45
    #17

    Känner igen mig i TS lite. Men jag har absolut inget emot att få skinkorna knådade vid massage även om jag ibland kan också uppleva det som lite erotiskt.

  • Äldre 14 Dec 13:26
    #18

    När jag har fått helkroppsmassage har massören alltid frågat om det är ok att massera rumpan.
    Och det har inte varit det minsta erotiskt, snarare j*****vligt ont!!!

  • Äldre 14 Dec 17:03
    #19

    På Axelsons är det ganska uppenbart att de lär ut att man ska fråga.

  • Anonym
    Äldre 14 Dec 21:38
    #20
    +1

    Tycker inte det är sexuellt enbart smärtsamt men det känns bättre efteråt. Bröstmuskeln är en annan sån punkt.

  • Äldre 14 Dec 21:50
    #21

    Kan göra ont ibland och bara vara skönt-ont ibland,  lite beroende vem som masserar kan det ju även kännas lite små erotiskt men tycker oftast bara det är behagligt. Dock har ingen av massöserna frågat utan bara kört på :)

     

  • Äldre 14 Dec 23:15
    #22

    Bästa stället att få massage på ju. Trodde inte heller det gick till så, men tala gärna om vilken massör du va till

  • Äldre 14 Dec 23:25
    #23

    Har bara fatt helkroppsmassage en gang - pa ett hamam i Turkiet.. Blev masserad av en tjej som var i 18-ars aldern och hon masserade verkligen ALLT - Huvud, ansikte osv - till och med tuttarna (runt brostmusklerna), skinkorna och insidan av laren.. Blev ju lite sexuellt tyckte jag men fan det var ju nice anda! Och da ar jag helt hetero sa inte alls intresserade av tjejer.. Haha 

  • bastar­dized
    Äldre 14 Dec 23:28
    #24

    Det har jag aldrig upplevt även om jag ofta åker på spa. Han ville förmodligen ha igång dig ;)

  • Anonym
    Äldre 14 Dec 23:34
    #25

    Jag körde en variant av erotisk massage med min tidigare sambo, börja med studera olika videos och följde hur de gjorde på henne. ca 30-40 min, helkropp med fokus på vaginan i både i mag och ryggläge. ett par, tre orgasmer oftast nu blev det tyvärr bara ung. 5 ggr. Inte prövat på någon annan.

    Lugn och avslappnad, mottaglig....så enligt mig, vad jag tror den ultimata njutningen av beröring för en kvinna.
    De som var massörer i videosen var bara kvinnor... 

     Köpte först svindyr thai-olja, visade sig funka lika bra med rapsolja...

     

  • Äldre 3 Oct 09:12
    #26

    Visst tänker massörer tankar och kan bli berörda av stämningen men förhoppningsvis är alla proffsiga .

    Jag tycker det är helt okej att du blir Kåt....bara du går hem till din Man och tar ut det på Honom.

    Skuld tillför inget för någon. Njut ! ;)

    Win win !

  • Thu 4 Jul 2019 16:21
    #27

    Jag tycker det är underbart att få skinkorna masserade eftersom man sitter mycket på dem,, liksom resten av kroppen,, så länge inte massören tar sina fingrar där dom inte ska vara så e det inte sexuellt handling,, och jag tycker inte att man är otrogen för att få skink massage,, om du nu synes det e otrog då synes jag inte du ska på massage,,, det e bara min åsikt,,

Svar på tråden Brukar rumpan masseras vid helkroppsmassage?