• Anonym
    Äldre 7 Dec 23:19
    7054 visningar
    63 svar
    63
    7054

    Stämmer det att svenskar är fula?

    Så tråkigt.. Blont hår och blå ögon - en människa kan inte se tråkigare ut. De flesta svenskar är också feta... Det är bara att resa till södra-Europa och du ser skillnaden.

  • Svar på tråden Stämmer det att svenskar är fula?
  • Äldre 7 Dec 23:27
    #1

    för det första så ärlångt ifrån alla svenskar blond och blåögda. Jag ärdet t ex inte!  Smaken är ju dessutom som baken. Jag tycker inte svenskar är fula, inte afrikaner, araber, japaner, indier, danskar...heller för den delen. Det går ju inte att säga att ett helt folkslag är fula!!! Alla ser ju olika ut. Jag tycker människor som som ser friska och sunda ut är vackra, sedan spelar det ingen roll vilket land personen i fråga kommer ifrån.

  • Anonym
    Äldre 7 Dec 23:33
    #2

    jag är visserligen blond. Mörk blond med vissa inslag av rött. Men jag har grön/bruna ögon. Och jag är lååååååångt ifrån fet.

  • Äldre 7 Dec 23:35
    #3

    Men Gud!
    Inte en sådan tråd nu igen! 

  • Äldre 7 Dec 23:42
    #4

    Vissa är snygga och vissa är fula, och jag känner typ ingen blåögd blondin.
    Däremot så kan jag tycka att många i Sverige slutar att bry sig om sitt yttre när de får barn/börjar bli äldre. Men självklart så gör inte alla svenskar det.
    Har mest tänkt på det för att jag är avundsjuk på min mans kvinnliga släktingar som är libaneser. De som är i 50års åldern ser ut att vara 30, och de som är 30 ser ut att vara 16.

  • Mikulo­id
    Äldre 8 Dec 05:37
    #5

    Nej, svenskar är bland de mest attraherande folkslagen man kan tänka sig.
    Men smaken är som baken. 

  • Anonym
    Äldre 8 Dec 06:15
    #6

    Blont hår och blåa ögon är ju jättefint :O

  • Äldre 8 Dec 06:18
    #7

    Nej svenskar är inte fula. Långt ifrån alla är blonda och blåögda, nästan alla i min släkt är mörkhåriga. Nej, de flesta är definitivt inte feta, vilket felaktigt påstående.

  • Äldre 8 Dec 06:23
    #8

    Nopp inte alls, vi är väldigt vackra faktiskt

  • Äldre 8 Dec 08:20
    #9

    Oj jag är Svensk men har varken blå ögon eller blont hår.

  • Anonym
    Äldre 8 Dec 09:48
    #10

    Blond och blåögd här ^^ Och vältränad. Min fru är också en äkta blondin med blå ögon. Vi hoppas såklart på att våra barn ska vara det med. Det visar sig om 3 månader.

Svar på tråden Stämmer det att svenskar är fula?