• Anonym
    Äldre 18 Dec 09:22
    35924871 visningar
    139578 svar
    -15 +35
    139578
    35924871

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Dec 12:57
    #22
    Anonym (???) skrev 2012-12-18 12:53:21 följande:

    2 stycken menar du. Och alla killar på FL som tycker de är Guds gåva till kvinnorna då?
    Hörrududu, sluta genast upp att vara negativ i min kroppsliga tråd. Jag önskar en god stämning och uppskattning för dem som blottar sig eller som visar upp hela sin lekamen med kläderna på. Två kroppar är två kroppar och en mycket bra start!
  • Äldre 18 Dec 12:58
    #23

    Nej andra bilden är inte mamman från mars ;)

  • Anonym (70H)
    Äldre 18 Dec 13:02
    #24

    Vägrar att lägga in något naket, så det får bli med massa kläder på ^^


  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Dec 13:05
    #25
    Anonym (70H) skrev 2012-12-18 13:02:34 följande:
    Vägrar att lägga in något naket, så det får bli med massa kläder på ^^

     


    I den här tråden får alla vara som de är och visa upp sig på det sätt som de är bekväma med att göra det. 
    Tycker du har en jättesnygg kropp! 
  • Max
    Äldre 18 Dec 13:05
    #26

    70h, jättesnygg;)

  • Anonym (???)
    Äldre 18 Dec 13:07
    #27
    Anonym skrev 2012-12-18 12:57:46 följande:
    Hörrududu, sluta genast upp att vara negativ i min kroppsliga tråd. Jag önskar en god stämning och uppskattning för dem som blottar sig eller som visar upp hela sin lekamen med kläderna på. Två kroppar är två kroppar och en mycket bra start!

    Sorry, jag får nog lämna tråden för jag hatar desperata killar...=)
  • Äldre 18 Dec 13:08
    #28
    Tessan08 skrev 2012-12-18 12:58:13 följande:
    Nej andra bilden är inte mamman från mars ;)
    Anar då vem det är... Flört
    Som sagt, otroligt snyggt iaf!! :)
  • Äldre 18 Dec 13:08
    #29

    Haha :)

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 18 Dec 13:11
    #30
    Anonym (???) skrev 2012-12-18 13:07:17 följande:

    Sorry, jag får nog lämna tråden för jag hatar desperata killar...=)
    Näsch, häng kvar du. Du kan ju kika på kropparna, det är roligt med kroppar tycker jag. Roligt och befriande och härligt att de kommer i alla former och med alla utseenden och att alla kroppar finner och har sina beundrare. 

    Men det vore kul om folk kommenterar det de tycker är bra, mysigt, mumsigt, fint och så vidare och låter bli att touretta ut sin åsikt om kroppar som inte glider in i deras egna preferenser. Kroppstrådar ska vara som folk bör vara: trevliga.  
  • Anonym (70H)
    Äldre 18 Dec 13:13
    #31
    Max skrev 2012-12-18 13:05:21 följande:
    70h, jättesnygg;)
    Tack :)
Svar på tråden Helkroppstråden