• Anonym
    Äldre 18 Dec 09:22
    35985579 visningar
    139595 svar
    -15 +35
    139595
    35985579

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Äldre 19 Dec 07:17

    Jag tycker att min bild ser ut som de flesta andras som är mer avklädda
    Inte så stor skillnad vare sig i klädsel eller former.....

  • Anonym (badsu­gen)
    Äldre 19 Dec 08:27
    Ermenegildo skrev 2012-12-18 23:22:58 följande:
    Familjeliv har blivit Lunarstorm för 30+. Snart kommer Aftonbladet artikeln om dessa stackars småbarnsföräldrar som fläker ut sig på nätet Keep up the good work!



    Småbarnsföräldrar? Fläker ut? Om du inte klickar på tråden så slipper du se. Jag tycker det är rätt härligt att se hur många som är nöjda med sina kroppar, antingen för det naturen gett dom eller som har kämpat med en viktnedgång tex. Människor är vackra och det är roligt att titta. Jag är kvinna, jag tänder inte på bilder av andra kvinnor men tycker det är vackert, och det är kul att man kan vara fin på så himla många olika sätt.
  • Äldre 19 Dec 08:29
    Anonym (Annica) skrev 2012-12-18 22:05:31 följande:
    Me!
    Mycket vacker må jag säga...........
  • Äldre 19 Dec 08:31
    Helia skrev 2012-12-19 07:17:04 följande:
    Jag tycker att min bild ser ut som de flesta andras som är mer avklädda

    Inte så stor skillnad vare sig i klädsel eller former.....



    Du är också fin Helia!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Äldre 19 Dec 08:41

    Vet inte vad jag ska säga....borta härifrån några få timmar och det fortsätter strömam in mängder med fina bilder på otroliga kroppar!! Alla är superfina!! :)

  • Äldre 19 Dec 08:44
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-19 05:56:38 följande:
    Kom igen nu Anton {#emotions_dlg.flower},bjud på dig själv precis som vi andra ha gjort här inne Solig.
    Jag funderar.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (alli)
    Äldre 19 Dec 08:45
    Helia skrev 2012-12-18 23:26:42 följande:
    Anonym (alli): Må vara jag som tror fel men är frågan verkligen riktad till anonym(Annica)??
    Hon ser inte det minsta gravid ut och med tanke på att hon posta bild efter mig kanske du citera fel? Jag är i alla fall i vecka 32
    Ja! det märkte jag inte ens själv! Det var en fråga till dig ja. Superfinkropp!!
  • Anonym (Loveh­eart)
    Äldre 19 Dec 08:46
    Anton Chigurh skrev 2012-12-19 08:44:13 följande:
    Jag funderar.....

    Du är skyldig mig och många andra det Tungan ute. Beundran måste gå åt båda hållen you knowKyss.
  • Äldre 19 Dec 08:49
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-19 08:46:55 följande:

    Du är skyldig mig och många andra det Tungan ute. Beundran måste gå åt båda hållen you knowKyss.
    Jag har redan uppmanat dig till att skeppa iväg ett pm, Love........!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Äldre 19 Dec 08:49
    Helia skrev 2012-12-18 22:04:33 följande:


    Ganska så gravid men det är så jag ser ut nu Hoppas på en dramatisk förändring till sommaren!
    Supersnygg!!! :)
Svar på tråden Helkroppstråden