• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym
    Hannibal06 skrev 2012-12-19 11:45:45 följande:
    Vilken underbart fin kropp.......
    Tack du Hjärta
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-12-19 11:44:53 följande:

     


    Kul tråd {#emotions_dlg.djavulsk} och då ska väl jag inte vara sämre nu när man sett så många vackra kroppar!! Här har ni ialf en 2 barns mamma, inte jätteung, men i sina bästa år! God Jul på er! 
    Fantastisk! Den kan du vara nöjd med. Solig
  • Mutter80
    Scarlet 0007 skrev 2012-12-19 11:30:36 följande:
    DU kan skämmas. Sluta vara så missunnsam. Det är helt vanliga människor som lägger ut anonyma bilder på sina kroppar. Och helt vanliga människor som kommenterar det. Slappna av.
    Anonyma! Ha ha ha, de står ju vem dom e i inläggen!

    Ja må vara en sk "torrboll" eller muttra men ja söker inte uppmärksamhet på detta sättet i alla fall, ja vill inte att mina barn en gång ska hitta sådana bilder på mig när de upptäcker internet!

    Totalt smaklöst, ni må gilla era kroppar, men varför lägga ut dom, då kan ni ju lika gärna lägga ut dom på nån porrsajt eller knullkontakt eller va dessa sider må heta!

    Tack för mig, fortsätt ni med era sjuka lekar!

    De märks att ni måste "visa upp er" för att få bekräftelse på om ni duger som ni är o va andra ska tycka om era "perfekta" kroppar!!!
  • Mattias39
    Anonym skrev 2012-12-19 11:44:53 följande:


    Kul tråd {#emotions_dlg.djavulsk} och då ska väl jag inte vara sämre nu när man sett så många vackra kroppar!! Här har ni ialf en 2 barns mamma, inte jätteung, men i sina bästa år! God Jul på er! 
    Jättesnygg!!!
  • SilverEmma


    Vågar mig inte på mer avklätt än såhär. Är hemskt nöjd med kroppen efter två täta graviditeter och sedan strax över 50 kilos viktminskning. Bilden togs för att visa min nyinköpta klänning, därav avsaknad av smink och hårfix.
    Mitt N funkar hemskt dåligt. Barasåattnivetliksom.
  • Mattias39
    SilverEmma skrev 2012-12-19 12:02:34 följande:


    Vågar mig inte på mer avklätt än såhär. Är hemskt nöjd med kroppen efter två täta graviditeter och sedan strax över 50 kilos viktminskning. Bilden togs för att visa min nyinköpta klänning, därav avsaknad av smink och hårfix.
    Snygg bild på snygg tjej i snygg klänning!! Kan inte bli annat än perfekt!!:)

  • Anonym
    Mutter80 skrev 2012-12-19 11:59:43 följande:
    Anonyma! Ha ha ha, de står ju vem dom e i inläggen!

    Ja må vara en sk "torrboll" eller muttra men ja söker inte uppmärksamhet på detta sättet i alla fall, ja vill inte att mina barn en gång ska hitta sådana bilder på mig när de upptäcker internet!

    Totalt smaklöst, ni må gilla era kroppar, men varför lägga ut dom, då kan ni ju lika gärna lägga ut dom på nån porrsajt eller knullkontakt eller va dessa sider må heta!

    Tack för mig, fortsätt ni med era sjuka lekar!

    De märks att ni måste "visa upp er" för att få bekräftelse på om ni duger som ni är o va andra ska tycka om era "perfekta" kroppar!!!



    Det är ju bara se vilka det är som skriver....de mest desperata på fl med hopp om att någon inboxar dom. Titta på alla andra trådar i forumet så ser du alltid samma patetiska killar.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2012-12-19 10:42:37 följande:

     


    Tvåbarnsamma och ganska nöjd. =)
    Oj Förvånad, du tränar en del va? Snudd på tvättbräda där. Mycket välsvarvad kropp men det jag nog lägger mest märke till är håret...underbart! Solig
  • Anonym (???)
    Mutter80 skrev 2012-12-19 11:59:43 följande:
    Anonyma! Ha ha ha, de står ju vem dom e i inläggen!

    Ja må vara en sk "torrboll" eller muttra men ja söker inte uppmärksamhet på detta sättet i alla fall, ja vill inte att mina barn en gång ska hitta sådana bilder på mig när de upptäcker internet!

    Totalt smaklöst, ni må gilla era kroppar, men varför lägga ut dom, då kan ni ju lika gärna lägga ut dom på nån porrsajt eller knullkontakt eller va dessa sider må heta!

    Tack för mig, fortsätt ni med era sjuka lekar!

    De märks att ni måste "visa upp er" för att få bekräftelse på om ni duger som ni är o va andra ska tycka om era "perfekta" kroppar!!!
    Jag fattar inte heller syftet för det är tre-fyra män som svarar att ALLA är snygga, de tycker säkert det men jag förstår inte varför de tycker det är roligare på FL än en porrsajt som du säger, där får de ju se allt de vill. Verkar som de alla är singlar dessutom. (ajajaj vad jag kommer få skit).

    Men annars är det en kul idé TS men kanske inte att den ligger under sexforumet eftersom det alltid är samma män som kommenterar.
Svar på tråden Helkroppstråden