• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • MasterDom
    Mutter80 skrev 2012-12-19 12:09:03 följande:
    Tack, en person som fattar att hela denna tråden är sorglig o rent av slampig!

    Visst är det trevligt att titta på andra tjejer, men som jag sagt tidigare, de tjejer som har förhållanden jag undrar om deras partner vet om att de exponerar sig så. Jag skull einte uppskatta att min kvinna gjorde så, anonymt eller inte.
  • Tom Araya

    Om trådens innehåll är smaklöst och patetiskt, varför hänger ni då här? Är ni själva smaklösa och patetiska?

  • Tom Araya
    Anonym (???) skrev 2012-12-19 12:10:58 följande:

    Jo jag läste att du dejtade en här på FL och jo man är desperat om man sitter och kommenterar ALLA tjejers kroppar som snygga.
    Vilken tur att jag inte kommenterat alla då...Oskyldig

    Men om man faktiskt tycker alla är snygga, är det fel att säga det då?
  • Anonym (???)
    mikipiki skrev 2012-12-19 12:10:54 följande:
    Men herregud vad ni gnäller. Snuskgubbar finns överallt, på stranden också, men jag antar att alla ni som gnäller aldrig har bikini på stranden utan istället är fullt påklädda?

    En dag som denna har jag minsann kläder om jag åker till stranden. Inte du?
  • MasterDom
    mikipiki skrev 2012-12-19 12:10:54 följande:
    Men herregud vad ni gnäller. Snuskgubbar finns överallt, på stranden också, men jag antar att alla ni som gnäller aldrig har bikini på stranden utan istället är fullt påklädda?

    Jag förstår hur du tänker. Men det är ändå skillnad på att vara ute på stranden i bikini äb att posa på en bild som man lägger ut på internet så alla kan se den närsomhelst. Stranden går du ju hem ifrån, det är svårt att ta bort en bild.
  • Anonym (???)
    Tom Araya skrev 2012-12-19 12:11:21 följande:
    Om trådens innehåll är smaklöst och patetiskt, varför hänger ni då här? Är ni själva smaklösa och patetiska?

    Hohoho....jag såg minsann din bild med regnkläderna...

    Skämt o sido, jag tycker bara det är konstigt att ni tycker att ALLA är snygga, liksom överlyckliga så fort en tjej lägger ut en ny bild, precis som ni aldrig sett halvnakna tjejer trots att ni säkert använder porr varje dag.
  • Mutter80
    Anton Chigurh skrev 2012-12-19 12:08:33 följande:
    Skärp till dig för helvete, Mutter, är du så jävla skitnödig är bättre att du uppsöker en toalett som vanligt folk gör.
     
    Ja skitnödig kan ja va, men inte fan nu, men ja kanske va va lika vidrig som ni o lägga ut en bild av min "skitkorv"!

  • Anonym (???)
    MasterDom skrev 2012-12-19 12:16:25 följande:

    Jag förstår hur du tänker. Men det är ändå skillnad på att vara ute på stranden i bikini äb att posa på en bild som man lägger ut på internet så alla kan se den närsomhelst. Stranden går du ju hem ifrån, det är svårt att ta bort en bild.

    Min man hade inte heller uppskattat om jag la upp mig halvnaken här så alla killar kan kommentera huruvida jag har en snygg kropp eller inte. (jo det hade ni ju sagt att jag har)
Svar på tråden Helkroppstråden