• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mutter80
    mikipiki skrev 2012-12-19 13:00:30 följande:
    Det osar avundsjuka om dig, sorry.
    Varför tror du de!

    Blir bara så vansinnig när tjejer tror att de e helt oskyldigt att lägga ut utvikningsbilder på sig själv! De e för sorgligt, eller får ni inte uppskattningen hemma hos er repektive,!
  • mikipiki
    Mutter80 skrev 2012-12-19 13:00:34 följande:
    Varför ska andra se dig naken för, då kan du ju ha ett öppet förhållande med!

    Varför inte? Man förvandlas väl inte till en nunna och börjar gömma sig bara för att man ingår i ett förhållande?
  • Anonym (mee)
    studentbruttan29 skrev 2012-12-19 12:43:01 följande:
    antagligen av samma anledning som att du behövde en ring på fingret för att känna dig bekräftad.
  • Mutter80
    Putt B skrev 2012-12-19 13:01:00 följande:
    Hon har ingen partner.. hon är bitter som faan för hon sitter själv och kåtar upp sig på FL... men ingen gillar hennes kommentarer så hon klagar på Er som vågar visa vad Ni har istället...

    ( tips.. ett putande med läpparna som på dina bilder lockar inga killar )


    Ja behöver inte ha bekräftelse, har en FÄSTMAN som älskar mig för den ja är så ja behöver inte vika ut mig o angående putande läppar, stör de dig eller vill du bara se på kroppar, halvnakna utan ansikte!
  • Mutter80
    puss skrev 2012-12-19 13:01:56 följande:
    Vissa har helt enkelt ingen stil. Så är det bara.
    Ser att de finns fler med putande läppar! Fint!
  • Scarlet 0007
    MasterDom skrev 2012-12-19 12:16:25 följande:

    Jag förstår hur du tänker. Men det är ändå skillnad på att vara ute på stranden i bikini äb att posa på en bild som man lägger ut på internet så alla kan se den närsomhelst. Stranden går du ju hem ifrån, det är svårt att ta bort en bild.
    Svårt? De flesta människor har mobiler med kameror i och du ser ingen skillnad på om grannen på handduken bredvid dig läser ett sms eller tar närbilder på din flickväns ass. Och den bilden kan hamna vart som helst, den med. Och användas till en massa rysligt, smutsigt, snusk.
  • Anonym

    Åh, låt Mutter vara butter och låt tråden fortsätta i samma härliga anda som innan!

  • mikipiki
    Mutter80 skrev 2012-12-19 13:02:21 följande:
    Varför tror du de!

    Blir bara så vansinnig när tjejer tror att de e helt oskyldigt att lägga ut utvikningsbilder på sig själv! De e för sorgligt, eller får ni inte uppskattningen hemma hos er repektive,!
    För att du sitter här och gaggar om att det måste handla om att man inte får uppskattning av sin respektive för att man lägger ut bilder på sig själv i underkläder?

    Varför bryr du dig överhuvudtaget? Att jag väljer att lägga upp en bild på mig i underkläder kan väl omöjligt besvära dig på något vis?!
  • mikipiki
    Scarlet 0007 skrev 2012-12-19 13:05:44 följande:
    Svårt? De flesta människor har mobiler med kameror i och du ser ingen skillnad på om grannen på handduken bredvid dig läser ett sms eller tar närbilder på din flickväns ass. Och den bilden kan hamna vart som helst, den med. Och användas till en massa rysligt, smutsigt, snusk.
Svar på tråden Helkroppstråden