• Anonym
    Äldre 18 Dec 09:22
    35926041 visningar
    139578 svar
    -15 +35
    139578
    35926041

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Putt B
    Äldre 19 Dec 16:53
    Alltid Daph skrev 2012-12-19 16:50:32 följande:

    Många! Hand i sidan, böja ena benet för att få finare form osv. Ser så fånigt ut. Men fina kroppar som det är roligt att titta på. =)
    Ok.... tur man stod som en hösäck själv då...
  • Äldre 19 Dec 16:54
    Anonym (Jagvågarockså) skrev 2012-12-19 16:26:08 följande:

     


    Naturlig och fin bild...nysolad?

    Får man fråga vad du har i påsen?
  • Äldre 19 Dec 16:56
    Putt B skrev 2012-12-19 16:53:48 följande:
    Ok.... tur man stod som en hösäck själv då...
    Verkligen! Sånt blir det pluspoäng för. Men jag ska inte hyckla, visst skulle jag också VILJA dra på mig högklackade stövlar och svanka lite med böjt ben, men jag skulle tvinga mig att låta bli. =)
  • Äldre 19 Dec 16:56
    +2



    Naknare än så blir det inte än onsdag som denna:)

    har två barn (om det nu speglar in... såg att många andra skrev antalet barn dem har)
    Ni andra är mycket modiga som vågar visa mer än bara armar, bra gjort!:)
       

  • Äldre 19 Dec 16:57

     



    Appropå det här med att posa/inte posa.... Så kan jag bjuda på en naturlig "mitt i hoppet"-bild med tillhörande grimas! Enjoy hahaha

  • Anonym (Jagvå­garock­så)
    Äldre 19 Dec 16:57
    Tom Araya skrev 2012-12-19 16:54:29 följande:
    Naturlig och fin bild...nysolad?

    Får man fråga vad du har i påsen?
    haha! Ja, jag var ute på fyrhjuling i tio mil på grekland så brände mig rejält på mage och knän.. i påsen är det tvättmedel.. var iväg så länge så hade med oss tvättmedel för att kunna tvätta själva =)
  • Anonym (en annan dag)
    Äldre 19 Dec 16:59
    Vilda Tiger skrev 2012-12-18 21:54:05 följande:

     


    ca 70 kg. 164 cm.

    Är ganska nöjd.
    Men va? Har du verkligen skrivit in rätt siffror nu? Jag är själv 164 cm och väger 57 kg men jag tycker att du ser lite smalare ut än mig typ överallt. Jag fattar ingenting.
     
    Älskar tråden förövrigt!  Tycker visst att det är en feelgood tråd, blir bara glad! Heja alla som postar!

    Till moralisten: Det sitter väl lika många snuskiga kvinnor som gubbar bakom skärmarna i den här tråden?. Är det bara gubbar som får vara snuskiga? Snacka om att göra skillnad på kvinnor o män. 
  • Äldre 19 Dec 17:03

    Ja fram för lite snuskiga gummor!

  • Äldre 19 Dec 17:04

    Är jag snuskig som tittar då eller? :D / snuskgumma

  • Äldre 19 Dec 17:05
    Tessan08 skrev 2012-12-19 17:04:04 följande:
    Är jag snuskig som tittar då eller? :D / snuskgumma
    Redigt..
Svar på tråden Helkroppstråden