• Anonym
    Äldre 18 Dec 09:22
    35984565 visningar
    139595 svar
    -15 +35
    139595
    35984565

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Äldre 13 Jan 16:14
    Nanime skrev 2013-01-13 13:14:08 följande:
    För att visa att vi alla har våra brister så lägger jag ut en sjukt osmikrande bild på min mage. Jag har turen att mitt "sladder" döljs av en bra placerad troskant men den den fick jag dra ned nu. Sorry för denna bild men.. ja... det efterfrågades.
    Lägger in en annan bild som ni kan götta er med istället ;)

     


     


    Jag tycker du ser fin ut trots magen.Glad Du är ju rätt smal förövrigt med markerad midja och så och fyllig byst.
    Inget att skämmas för...Solig....och de där ögonen kan släta över en hel del brister! Flört
    Tack för en fin bild. {#emotions_dlg.flower}
  • Äldre 13 Jan 16:17
    mycketsaft skrev 2013-01-13 14:15:19 följande:

    Ja fast jag har ju just bytt bild, hade en annan och bytte vid årsskiftet, har iofs inte hunnit ha den här så länge att jag egentligen kan utvärdera redan. Sen beror det nog på var man är mest, skriver man mest om katter får man nog inte lika många skamliga förslag som om man är inne i sextrådarna ;) 
    Jag inbillar mig att vissa kan vara lite rädda för dig också, apropå katter....Flört
  • Äldre 13 Jan 16:28
    Tom Araya skrev 2013-01-13 16:14:12 följande:
    Jag tycker du ser fin ut trots magen.Glad Du är ju rätt smal förövrigt med markerad midja och så och fyllig byst.
    Inget att skämmas för...Solig....och de där ögonen kan släta över en hel del brister! Flört
    Tack för en fin bild. {#emotions_dlg.flower}
    Haha! Tackar :D
    Du är bra snäll! Hjärta

    ja, formerna är det inge fel på(älskar den kvinnliga formen jag har) :P men det är klart att man inte skulle klaga om huden drog ihop sig liiiite snabbare(och mer) xD
  • Äldre 13 Jan 16:59
    Nanime skrev 2013-01-13 16:28:08 följande:
    Haha! Tackar :D
    Du är bra snäll! Hjärta

    ja, formerna är det inge fel på(älskar den kvinnliga formen jag har) :P men det är klart att man inte skulle klaga om huden drog ihop sig liiiite snabbare(och mer) xD
    Snäll kanske, men framförallt ärlig, varför jag inte uttrycker mig i så stora ord oftast. Solig
  • Notetu­rNomen
    Äldre 13 Jan 17:26
    Tom Araya skrev 2013-01-13 16:59:21 följande:
    Snäll kanske, men framförallt ärlig, varför jag inte uttrycker mig i så stora ord oftast.



    Ärlighet gillas! Ingen mening säga nåt annars, då kan man lika gärna hålla käften... :s
  • Anonym (50+)
    Äldre 13 Jan 17:58
    +1

     



    Råkade bli helt ensam i omklädningsrummet på gymet någon minut och då kunde jag inte låta bli så här kommer mitt bidrag. Hade väldigt bråttom  så därav bildkvalitén. Passar på att visa upp mina biceps som jag är väldigt stolt över !

  • Äldre 13 Jan 18:01
    Anonym (50+) skrev 2013-01-13 17:58:42 följande:

     


     


    Råkade bli helt ensam i omklädningsrummet på gymet någon minut och då kunde jag inte låta bli så här kommer mitt bidrag. Hade väldigt bråttom  så därav bildkvalitén. Passar på att visa upp mina biceps som jag är väldigt stolt över !


    Det var ingen dålig kropp för en 50+'are! Flört Bra jobbat! SkålSolig
  • The Seeker
    Äldre 13 Jan 18:04

    Väldigt snygg kropp 

  • Erik79
    Äldre 13 Jan 18:15

    Jäklar! Vacker!! Där hade man inte bangat ð???

  • Äldre 13 Jan 18:25
    Anonym (50+) skrev 2013-01-13 17:58:42 följande:

     


     


    Råkade bli helt ensam i omklädningsrummet på gymet någon minut och då kunde jag inte låta bli så här kommer mitt bidrag. Hade väldigt bråttom  så därav bildkvalitén. Passar på att visa upp mina biceps som jag är väldigt stolt över !


    wow vilken kropp! Hoppas jag har orken att ta hand om kroppen så bra vid den åldern! Grymt bra jobbat (:
Svar på tråden Helkroppstråden