• Anonym
    Äldre 7 Jan 07:19
    90125 visningar
    125 svar
    125
    90125

    avsugning, hur lång tid?

    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer??
    Jämfört med om ni runkar tex?

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!

    Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

  • Svar på tråden avsugning, hur lång tid?
  • Anonym
    Äldre 7 Jan 07:21
    #1
    Anonym skrev 2013-01-07 07:19:48 följande:
    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer?? Jämfört med om ni runkar tex? Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då) Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!! Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

    För mig tar det mellan 5-10 minuter. Ibland mindre men aldrig mer.
  • Äldre 7 Jan 07:24
    #2

    Min man älskar när ja suger av honom..
    Han kommer på Max 5 min ð???

  • Anonym
    Äldre 7 Jan 07:44
    #3

    Älskar att bli avsugen. Men kan inte komma av det. Aldrig kunnat. Men det är ju skönt ändå ;)

  • Reborn­Eve
    Äldre 7 Jan 07:45
    #4

    Jag tycker de är jätteskönt att bli slickad varje gång ,men beroende på hur kåt och avslappnad jag är så tar de olika lång tid.
    Det beror på mig om jag kommer fort eller inte.

    Min kille har svårt att slappna av och även fast han tycker de är jätteskönt så kommer han ändå inte.

    Menar att bara för att de är superskönt så inte säkert att de går fort.

  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 7 Jan 07:46
    #5

    Det är svårt att uppskatta tiden, men kanske en kvart, möjligen mera. Det är ganska jobbigt för henne att orka, men hon tar små pauser och kör med handen under tiden. Det är skönt ja, men på ett "mjukt" sätt som inte forcerar fram utlösning, utan det sista skedet när det är nära att gå blir ganska utdraget.

  • pontus­1992
    Äldre 7 Jan 07:51
    #6

    har ju erfarenheten av att både suga och bli avsugen.. det är väldigt olika med tid. ibland kommer man direkt ibland kan det ta upp mot 30 min. allt beroende av förspel och hur kåt man är. Ibland vill man ju det ska ta längre tid för att det är så skönt ibland är det "för" skönt så man kommer direkt.

  • Anonym
    Äldre 7 Jan 07:53
    #7

    Det beror helt på situationen. Är avsugningen en del i den sexuella akten kan jag hålla mig hur länge som helst, är det däremot en snabb avsugning för avsugningens skull kan jag komma på en gång. 

  • Äldre 7 Jan 08:01
    #8

    Allt mellan några minuter och trekvart är väl det vanliga för mig. Efter en halvtimme börjar det nog kännas i käken...

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 7 Jan 08:01
    #9

    Hittills alltså "olika", som alltid när det handlar om sex :)

    Frågar här för det finns så många olika som kan svara, själv har jag inte provat så många så jag har inte så mycket att jämföra med.

    Men typ tio minuter, en kvart verkar ju inte helt åt skogen alltså? Kanske får ta och köra lite käkträning, det är nog mig det är fel på

    :)

    Nu är det ju inte heller så att jag klockat honom utan det är uppskattad (dubbel mening) tid, svårt att bedöma när man står där på knä mellan benen på honom.

    Tack ni som svarar!!

  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 7 Jan 08:12
    #10

    Min fru har minskat ner på att röra huvudet fram och tillbaka, vilket blir ganska jobbigt, och i stället börjat jobba mera med mun och tunga, verkligen "suga" mera. Det är skönare för mig, även om det inte går fortare, men det är lite enklare för henne. Om det blir tröttsamt för dig kan du ju börja med handen och sen ta till munnen när han har kommit en bit på väg.

Svar på tråden avsugning, hur lång tid?