• Anonym
    Äldre 7 Jan 07:19
    90174 visningar
    125 svar
    125
    90174

    avsugning, hur lång tid?

    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer??
    Jämfört med om ni runkar tex?

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!

    Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

  • Svar på tråden avsugning, hur lång tid?
  • pontus­1992
    Äldre 7 Jan 08:13
    #11
    Anonym skrev 2013-01-07 08:01:53 följande:
    Hittills alltså "olika", som alltid när det handlar om sex :)

    Frågar här för det finns så många olika som kan svara, själv har jag inte provat så många så jag har inte så mycket att jämföra med.

    Men typ tio minuter, en kvart verkar ju inte helt åt skogen alltså? Kanske får ta och köra lite käkträning, det är nog mig det är fel på

    :)

    Nu är det ju inte heller så att jag klockat honom utan det är uppskattad (dubbel mening) tid, svårt att bedöma när man står där på knä mellan benen på honom.

    Tack ni som svarar!!



    det kan ju vara jobbigt att suga och kännas i käken men ta en kort break och runka så länge, sen kan man ju använda tungan mer och inte "suga" så intensivt att man får kramp i käken..
  • Fursti­nna
    Äldre 7 Jan 08:33
    #12

    Är ju olika. Om killen är full kan det dra ut på tiden. max 10 min. Jag har aldrig runkat av en kille, ingen som har saknat det heller.

  • Äldre 7 Jan 08:36
    #13

    Sen är det också en fråga om man vill att det ska ske snabbt eller vill man dra ut på tiden..Tungan ute

  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 7 Jan 08:39
    #14
    Geminina skrev 2013-01-07 08:36:06 följande:
    Sen är det också en fråga om man vill att det ska ske snabbt eller vill man dra ut på tiden..Tungan ute
    För mig blir det betydligt skönare orgasmer om de kommer efter en längre tids stimulans.
  • Anonym (vilke­t som)
    Äldre 7 Jan 08:50
    #15
    Geminina skrev 2013-01-07 08:36:06 följande:
    Sen är det också en fråga om man vill att det ska ske snabbt eller vill man dra ut på tiden..Tungan ute
    Håller helt med, beror på situationen, en snabb avsugning kan vara helt underbar lika väl som att bli grundligt uppäten 
  • Äldre 7 Jan 08:52
    #16
    Anonym (Kvart) skrev 2013-01-07 08:39:41 följande:
    För mig blir det betydligt skönare orgasmer om de kommer efter en längre tids stimulans.

    Det blir oftast intensivare om man slutar för en stund innan mannen kommer och bygger upp det igen. Det kan bli för mycket också, förstås... :)
  • Anonym
    Äldre 7 Jan 09:22
    #17

    Jag tror om tjejen är bra på att suga och ta kuken så lång om mölig i munmen. Många tar 5 till10 cm men det är inte tillräckligt tror jag

  • Anonym (beror på)
    Äldre 7 Jan 09:36
    #18

    det har varit olika med olika kvinnor. Exet visste verkligen exakt vad jag behövde och det tog oftast inte särskilt många minuter. Variera djupt och intensivt med mjukt runt ollonet - samtidigt som hon runkade med ett ganska rejält grepp.
    Kan låta självklart men de jag träffat sedan henne har en lite annan teknik, också skönt men det tar kanske lite tid innan man lär sig varandra helt.

    Det har hänt att jag onanerat själv ganska nyligen före, det är ju inget hon vet men då kanske det tar lite mer tid. Precis lika skönt ändå, kanske ännu skönare eftersom det blir lite mer lek, pausa lite.. hon retas och ser mig i ögonen ibland. Ljuvligt.

    Rätt kåt nu när jag tänker på det.. :)

    sammanfattning: max 5 minuter med exet när hon verkligen var het och gav allt (bara några få minuter ibland). högst 10 minuter (tror jag) om jag inte varit helt på hugget.
    Jag har aldrig varit med om att inte komma av en avsugning oavsett vad. Det är det skönaste jag vet och själva upplägget är tillräckligt för att till slut få mig över gränsen.

  • Äldre 7 Jan 11:32
    #19

    Håller med om att det där har varit olika beroende på vem som sugit av mig. 
    Hade en flickvän som fick mig att komma jättefort - kanske typ 5 minuter. Och en annan som fick hålla på uppemot en halvtimme ibland innan jag kom. Det var sköna avsugningar från båda, men olika teknik och variation gav olika snabbt resultat.

    Sen kan jag hålla mig extra eftersom det är så jäkla härligt av få en riktigt bra avsugning. Och ibland vill man bara komma så fort som möjligt... 

  • Anonym (kille­23)
    Äldre 7 Jan 12:53
    #20
    Anonym skrev 2013-01-07 07:19:48 följande:
    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer?? Jämfört med om ni runkar tex? Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då) Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!! Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??
    I mitt fall så älskar jag att bli avsugen, men det tar längre tid än om jag runkar eller om tjejjen runkar av mig.
    Men det är oxå därför det är så skönt, att få ligga och bara njuta i flera minuter.

    Underbart Hjärta
Svar på tråden avsugning, hur lång tid?