• Anonym
    Äldre 7 Jan 07:19
    90177 visningar
    125 svar
    125
    90177

    avsugning, hur lång tid?

    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer??
    Jämfört med om ni runkar tex?

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!

    Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

  • Svar på tråden avsugning, hur lång tid?
  • Anonym
    Äldre 7 Jan 13:18
    #21

    Att bli avsugen är det bästa som finns. Specielt av min tjej för hon gör det så jäkla bra. Men alla kanske inte suger bra och då är det inte speciellt skönt heller.

  • Äldre 7 Jan 13:28
    #22
    Anonym skrev 2013-01-07 13:18:08 följande:
    Att bli avsugen är det bästa som finns. Specielt av min tjej för hon gör det så jäkla bra. Men alla kanske inte suger bra och då är det inte speciellt skönt heller.

    Har ibland hört vissa historier om hur folk (ja, kvinnor) suger.. och ja, de suger. I sugandet. Då förstår jag att det inte kan vara skönt.. sedan är frågan om en dålig oralsex är bättre än ingen oralsex alls..?
  • Anonym (kille­23)
    Äldre 7 Jan 15:53
    #23
    Anonym (kille23) skrev 2013-01-07 12:53:45 följande:
    I mitt fall så älskar jag att bli avsugen, men det tar längre tid än om jag runkar eller om tjejjen runkar av mig.
    Men det är oxå därför det är så skönt, att få ligga och bara njuta i flera minuter.

    Underbart Hjärta
    Kan tillägga att jag inte bryr mig ifall jag kommer eller inte, har fått oralsex en gång då jag inte kom, det var nästan skönare än ifall jag hade kommit som avslut.
  • Anonym (beror på)
    Äldre 7 Jan 17:35
    #24
    Geminina skrev 2013-01-07 13:28:12 följande:

    Har ibland hört vissa historier om hur folk (ja, kvinnor) suger.. och ja, de suger. I sugandet. Då förstår jag att det inte kan vara skönt.. sedan är frågan om en dålig oralsex är bättre än ingen oralsex alls..?
    Om man verkligen aldrig får oralsex så kan det nästan vara värt det även om det inte är bra. Det finns dock en gräns när det blir så dåligt att det inte ger något alls. Extremt ovanligt för mig men det har hänt då tjejen varken använder händerna eller suger särskilt hårt/djupt.  
    Då kan det kännas nästan meningslöst och snarast frustrerande eller i värsta fall, tråkigt :) 
  • Anonym (Allan­)
    Äldre 7 Jan 18:14
    #25
    Anonym skrev 2013-01-07 07:44:13 följande:
    Älskar att bli avsugen. Men kan inte komma av det. Aldrig kunnat. Men det är ju skönt ändå ;)
    Håller med. Skönt men aldrig kommit av det.
  • Äldre 7 Jan 20:33
    #26

    Det tar sällan mer än 10 min för min kille att komma. Men han brukar ligga och "hålla sig" och putta bort mig då han vill dra ut på det sköna. Om han inte håller sig och inte puttar bort mig så kommer han på typ en minut. Men det där varierar från kille till kille..

  • Äldre 7 Jan 20:34
    #27

    Hade ett ex som tog jäkligt lång tid på sig att komma, säkert en halvtimme. Men det tog lika lång tid vid samlag:/

  • Anonym (Badge­r)
    Äldre 7 Jan 20:50
    #28

    Självklart så kommer jag snabbare om jag runkar själv.
    Men min nuvarande tjej är en  av 2 som kan få mig att komma med endast munnen.
    Det vanliga "felet" som jag upplever är att man "avbryter" för att byta tempo, runka med handen eller dricka etc.. 
    Inte att det blir mindre skönt men det blir ju ett avbrott  om man tittar på hur man gör själv.

    Så hitta ett tempo som passar dig och som du kan hålla hela tiden en bas om du så vill kalla den.
    Efter det så får man ju hitta en melodi som passar den man spelar för och med.

    Sedan är det bara en fråga om att hitta rätt "sång" så är saken biff.

     

  • malin7­502
    Äldre 7 Jan 20:54
    #29

    Tack för alla svar! Intressant med alla olika "varianter".

  • Anjeli­ka
    Äldre 7 Jan 23:04
    #30

    Jag brukar ha svårt för att komma om jag ligger och tänker på en massa, och tänker jag inte alls så brukar jag börja tänka på massa idiotiska saker som tex platta pappfigurer, vad som skulle hänt om jag tappade huvudet och inte dog osv.
    Och det kan säkert vara så när det gäller killar också :p
    Men tänker jag däremot på något som upphetsar mig så går det mycket fortare, men tar även längre tid om jag 'pillat' på mig själv precis innan.

    Sen har tekniken självklart med saken och göra, ju mer man kan tillägga (bortsett från tandskrap och andra obekväma saker) desto fortare brukar det gå innan killen kommer. Iallafall vad jag har märkt ;p
    och även om man försöker ta den längre ner i halsen!

    P,S. Är det obehagligt så kan man göra det lite snabbt och någon gång ibland bara ;D (långt ner i halsen saken dvs haha)

Svar på tråden avsugning, hur lång tid?