• Anonym
    Äldre 7 Jan 07:19
    90159 visningar
    125 svar
    125
    90159

    avsugning, hur lång tid?

    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer??
    Jämfört med om ni runkar tex?

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!

    Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

  • Svar på tråden avsugning, hur lång tid?
  • Äldre 8 Jan 00:16
    #31

    Jag har svårt att komma av oralsex även om jag tycker det är skönt. Hur lång tid det tar eller om det ens är möjligt att få orgasm av det beror på när jag kom senast och hennes teknik. Säkerligen allt mellan 5 och 20 minuter.

  • Äldre 12 May 14:04
    #32

    Beror kvinnan och hur längesen man tömde. Tror rekordet ligger på 20 min men då hade vi haft sex 2 gånger före. Och snabbast var nog 30 sek då jag inte hade tömt på nästan två veckor och kvinnan var galet bra på att suga.

  • Äldre 12 May 14:31
    #33

    Även jag tycker mycket om att bli avsugen men har samma tendens att ta tid på mej för att komma. Jag tycker det är lite konstigt att jag kan behöva lite längre tid för att komma eftersom jag ofta kommer rätt snabbt vid vanligt samlag.... Kan i bland komma för snabbt vid samlag men kan fortsätta efter jag kommit eller komma tillbaka med full erektion väldigt snabbt så det är inget större problem där. Tjejen suger gärna och passionerat så det är inte nåt problem. Jag upplever det på nåt märkligt sätt att känseln blir nedsatt när hon suger mej och i bland tar det lång tid innan jag kommer. Orgasmen blir dock oftast väldigt stark och tjejen tar satsen i munnen så det är en stark upplevelse! Är tjenen upphetsad och "på tur" så att säga sväljer hon satsen, annars spottar hon gärna ut den.

  • Äldre 12 May 19:58
    #34

    Min tjej suger av mig på 2 Minuter om hon verkligen vill hon är jättegrym intensiv o duktig.Är hon snäll så får jag komma på 5 Minuter.Vad jag älskar denna kvinna.

  • Äldre 17 May 16:26
    #35
    livserfaren skrev 2016-05-12 19:58:36 följande:

    Min tjej suger av mig på 2 Minuter om hon verkligen vill hon är jättegrym intensiv o duktig.Är hon snäll så får jag komma på 5 Minuter.Vad jag älskar denna kvinna.


    Och hon använder aldrig händerna när hon suger.Tycker det är såå upphetsande att titta på då.
  • Anonym (dalab­ecka)
    Äldre 17 May 16:37
    #36

    Jag får suga en kvart sedan är det klart. Jag rör honom samtidigt lite överallt inte bara runkar utan smeker hans kropp oxå.

    Han njuter och jag njuter av att han njuter sedan får jag otrolig behandling.

  • Äldre 17 May 16:46
    #37
    Anonym (dalabecka) skrev 2016-05-17 16:37:05 följande:

    Jag får suga en kvart sedan är det klart. Jag rör honom samtidigt lite överallt inte bara runkar utan smeker hans kropp oxå.

    Han njuter och jag njuter av att han njuter sedan får jag otrolig behandling.


    Min tjej har också lite busiga knep med mig innan hon börjar med avsugningen på allvar vilket gör att jag inte alls är lika uthållig.Självklart ger jag min tjej en lika skön behandling.
  • Äldre 1 Jun 10:04
    #38

    Igår ja det tog väl 2 Minuter varje gång.Hon sög av mig från början till slut 2 gånger i om en 15 minuters period.Nöjd JA

  • Anonym (Fan vad torr du verkar­)
    Äldre 5 Jun 11:47
    #39

    ibland vill man tömma direkt, ibland vill man se henne svettas.

  • Äldre 5 Jun 20:23
    #40

    Under fem minuter. Klarar hon inte av bedriften av att få en att komma på under fem minuter är det inget flickvänsmaterial.

Svar på tråden avsugning, hur lång tid?