• Anonym
    Äldre 7 Jan 07:19
    90121 visningar
    125 svar
    125
    90121

    avsugning, hur lång tid?

    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer??
    Jämfört med om ni runkar tex?

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!

    Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

  • Svar på tråden avsugning, hur lång tid?
  • Äldre 13 Jun 11:47
    #41

    1 Minuter 16 sekunder. Jag skäms över att hon är så bra på att suga borde kunna hålla mig längre.Men hon är bäst o den finaste tjejen så jag är så lycklig.

  • Anonym (Varie­rar)
    Äldre 13 Jun 16:39
    #42

    Allt mellan 30 sekunder till drygt en timme har min fru hållit på för att det ska gå för mig när hon suger. Beror helt på hur kåt jag är när hon börjar och på hur intensivt hon suger. Ibland mys-suger hon bara och då kan hon hålla på i en timme innan jag kommer.

  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 13 Jun 18:18
    #43
    Anonym (Varierar) skrev 2016-06-13 16:39:34 följande:

    Allt mellan 30 sekunder till drygt en timme har min fru hållit på för att det ska gå för mig när hon suger. Beror helt på hur kåt jag är när hon börjar och på hur intensivt hon suger. Ibland mys-suger hon bara och då kan hon hålla på i en timme innan jag kommer.


    Hon orkar hålla på så länge alltså? För mig har det tyvärr blivit svårare att komma rent allmänt och av avsugning i synnerhet, så det slutar nästan alltid med att jag säger att hon får sluta, när jag märker att hon håller på tröttna.
  • Äldre 13 Jun 19:09
    #44
    Anonym (Varierar) skrev 2016-06-13 16:39:34 följande:

    Allt mellan 30 sekunder till drygt en timme har min fru hållit på för att det ska gå för mig när hon suger. Beror helt på hur kåt jag är när hon börjar och på hur intensivt hon suger. Ibland mys-suger hon bara och då kan hon hålla på i en timme innan jag kommer.


    Anonym (Varierar) skrev 2016-06-13 16:39:34 följande:

    Allt mellan 30 sekunder till drygt en timme har min fru hållit på för att det ska gå för mig när hon suger. Beror helt på hur kåt jag är när hon börjar och på hur intensivt hon suger. Ibland mys-suger hon bara och då kan hon hålla på i en timme innan jag kommer.


    Det är väl härligt att överlåta till tjejen hur länge man får hålla sig.Känner igen mig på din beskrivning.
  • Anonym (Varie­rar)
    Äldre 13 Jun 22:40
    #45
    Anonym (Kvart) skrev 2016-06-13 18:18:31 följande:

    Hon orkar hålla på så länge alltså? För mig har det tyvärr blivit svårare att komma rent allmänt och av avsugning i synnerhet, så det slutar nästan alltid med att jag säger att hon får sluta, när jag märker att hon håller på tröttna.


    När hon håller på så länge så är det inte alls så intensivt utan mer som en mys-avsugning. Men hon kan hålla på i över en timme oavbrutet. Hon älskar att suga kuk så det är helt på hennes initiativ när hon suger och hon slutar direkt när hon tröttnar så det är inget jag behöver fundera på.

    Genom årens lopp har jag också fått svårare att komma vid avsugning. Förr kunde jag inte hålla mig mer än några minuter innan det gick för mig, även om jag försökte dra ut på det. Men vid vanligt knull så är det ingen skillnad mot tidigare på hur fort det går för mig. Märkligt men väldigt påtagligt.
  • Äldre 14 Jun 12:06
    #46

    Jag kan hålla mig i en halvtimme. Jag älskar det också. Det skönaste som finns.

  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 14 Jun 12:23
    #47
    Anonym (Varierar) skrev 2016-06-13 22:40:07 följande:
    När hon håller på så länge så är det inte alls så intensivt utan mer som en mys-avsugning. Men hon kan hålla på i över en timme oavbrutet. Hon älskar att suga kuk så det är helt på hennes initiativ när hon suger och hon slutar direkt när hon tröttnar så det är inget jag behöver fundera på.

    Genom årens lopp har jag också fått svårare att komma vid avsugning. Förr kunde jag inte hålla mig mer än några minuter innan det gick för mig, även om jag försökte dra ut på det. Men vid vanligt knull så är det ingen skillnad mot tidigare på hur fort det går för mig. Märkligt men väldigt påtagligt.
    Tyvärr är det så att förmågan avtar med åldern. Inte bara potensen utan också förmågan att få utlösning. I olika grad för olika män och tidigare eller senare i livet. Jag håller nu vid 50 som sagt på att förlora förmågan att komma av oralsex, vilket är jättesynd för det är en så skön känsla när den mjuka stimuleringen övergår i pulserande orgasm. Vi började sent med oralsex, efter 40, så det blev en ganska kort period för min del, men skönt att ha fått uppleva det.
  • Anonym (Varie­rar)
    Äldre 16 Jun 09:52
    #48
    Anonym (Kvart) skrev 2016-06-14 12:23:05 följande:

    Tyvärr är det så att förmågan avtar med åldern. Inte bara potensen utan också förmågan att få utlösning. I olika grad för olika män och tidigare eller senare i livet. Jag håller nu vid 50 som sagt på att förlora förmågan att komma av oralsex, vilket är jättesynd för det är en så skön känsla när den mjuka stimuleringen övergår i pulserande orgasm. Vi började sent med oralsex, efter 40, så det blev en ganska kort period för min del, men skönt att ha fått uppleva det.


    Att förmågan att få utlösning kan avtar rent generellt med åldern är inte så konstigt. Men för mig har det bara blivit så vid just oralsex. Vid vanlig penetrationssex så är det ingen skillnad mot förr i tiden. Det tar inte längre tid idag än vad det gjorde förr.

    Vi har haft väldigt regelbunden oralsex under hela vårt 26 år långa förhållande. Jag njuter lika mycket av en avsugning fortfarande men kan sakna känslan att det är så skönt att man helt tappar kontrollen och kommer nästan direkt vare sig man vill eller ej. Det hände ofta förr men det var många år sedan sist.
  • Underh­ill
    Äldre 16 Jun 10:19
    #49
    Anonym skrev 2013-01-07 08:01:53 följande:
    Hittills alltså "olika", som alltid när det handlar om sex :)
    Frågar här för det finns så många olika som kan svara, själv har jag inte provat så många så jag har inte så mycket att jämföra med.

    Men typ tio minuter, en kvart verkar ju inte helt åt skogen alltså? Kanske får ta och köra lite käkträning, det är nog mig det är fel på
    :)

    Nu är det ju inte heller så att jag klockat honom utan det är uppskattad (dubbel mening) tid, svårt att bedöma när man står där på knä mellan benen på honom.

    Tack ni som svarar!!
    För min del beror det helt på om jag nyligen kommit och HUR det utförs inte minst såklart :)...körs det på rejält från start kan det ta lång tid. Tar man det lite lugnare och bygger upp, så går det oftast snabbare. Beror även på upphetsning och engagemang.
    E vi överens så kör vi
  • Äldre 19 Jun 16:22
    #50

    Under minuten om tjejen bestämt sig hon är såå intensiv så jag har ingen chans att hålla mig längre.Sen blir ju inte känslan så intensiv men sprutar rejält ändå i munnen som hon antingen sväljer eller spottar ut på magen för att förnedra mig.underbart.

Svar på tråden avsugning, hur lång tid?