• Anonym
    Äldre 7 Jan 07:19
    90120 visningar
    125 svar
    125
    90120

    avsugning, hur lång tid?

    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer??
    Jämfört med om ni runkar tex?

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!

    Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

  • Svar på tråden avsugning, hur lång tid?
  • Anonym (Ratio­nell)
    Äldre 1 Jul 06:45
    #61
    livserfaren skrev 2016-07-01 06:37:42 följande:

    Siktar på att klara mig på minst 1 minut ikväll.Ska bli såå härligt.


    Du vet att ingen annan är kvar i tråden va?
  • Äldre 1 Jul 07:04
    #62
    Anonym (Rationell) skrev 2016-07-01 06:45:31 följande:

    Du vet att ingen annan är kvar i tråden va?


    Är det så illa gillar den här tråden.
  • Anonym (Ratio­nell)
    Äldre 1 Jul 07:06
    #63
    livserfaren skrev 2016-07-01 07:04:57 följande:
    Är det så illa gillar den här tråden.
    Det märks! :)
  • Äldre 7 Jul 11:28
    #64
    Anonym (Rationell) skrev 2016-07-01 07:06:38 följande:

    Det märks! :)


    Så bra då för det blir tidtagning nästa gång säger tjejen.
  • Äldre 31 Aug 07:56
    #65

    Från slak till sprut 2 Minuter min tjej har verkligen lärt sig underbart men skämmigt.Kan inte hålla mig längre.

  • Äldre 1 Sep 05:42
    #66
    livserfaren skrev 2016-08-31 07:56:20 följande:

    Från slak till sprut 2 Minuter min tjej har verkligen lärt sig underbart men skämmigt.Kan inte hålla mig längre.


    Och det gör hon naturligtvis utan hjälp med händer såå sexigt o härligt att se på när hon suger.
  • Anonym (Kuksu­gare)
    Äldre 1 Sep 20:21
    #67

    Med mitt ex hade jag 100% kontroll på hans orgasm vid avsugning... jag kunde suga intensivt så han kom på nån minut eller så sög jag mjukare, mer tunga och lek så att vi drog ut på de upp emot en timma... han älskade det verkligen.. Min nuvarande har lite svårare att komma.. har hittils får runka väldigt intensivt de sista men jobbar på att jobbar på alla lära mig hans svagheter med så jag kan slutföra jobbet med munnen... Är noga med att jag aldrig suger längre än va jag har lust till... vill jag inte mer kan vi knulla, runka eller bara sluta och det är inget problem för honom alls... sex ska vara kravlöst och lustfullt

  • Anonym (Pathe­tic)
    Äldre 1 Sep 20:34
    #68

    Jag är 26 och jag har aldrig blivit avsugen.

  • Äldre 1 Sep 21:02
    #69
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-01 20:21:43 följande:

    Med mitt ex hade jag 100% kontroll på hans orgasm vid avsugning... jag kunde suga intensivt så han kom på nån minut eller så sög jag mjukare, mer tunga och lek så att vi drog ut på de upp emot en timma... han älskade det verkligen.. Min nuvarande har lite svårare att komma.. har hittils får runka väldigt intensivt de sista men jobbar på att jobbar på alla lära mig hans svagheter med så jag kan slutföra jobbet med munnen... Är noga med att jag aldrig suger längre än va jag har lust till... vill jag inte mer kan vi knulla, runka eller bara sluta och det är inget problem för honom alls... sex ska vara kravlöst och lustfullt


    Vilket härligt inlägg min tjej tänker precis som du.Och jag är så nöjd.
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 1 Sep 22:14
    #70
    Anonym (Pathetic) skrev 2016-09-01 20:34:56 följande:

    Jag är 26 och jag har aldrig blivit avsugen.


    Trist. Hoppas du får uppleva det nån gång. Men som sagt själv var jag runt 40, så chanserna finns.
Svar på tråden avsugning, hur lång tid?