• Anonym
    Äldre 7 Jan 07:19
    90172 visningar
    125 svar
    125
    90172

    avsugning, hur lång tid?

    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer??
    Jämfört med om ni runkar tex?

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!

    Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

  • Svar på tråden avsugning, hur lång tid?
  • Anonym (Reube­n)
    Äldre 2 Sep 00:01
    #71
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-01 20:21:43 följande:

    Med mitt ex hade jag 100% kontroll på hans orgasm vid avsugning... jag kunde suga intensivt så han kom på nån minut eller så sög jag mjukare, mer tunga och lek så att vi drog ut på de upp emot en timma... han älskade det verkligen.. Min nuvarande har lite svårare att komma.. har hittils får runka väldigt intensivt de sista men jobbar på att jobbar på alla lära mig hans svagheter med så jag kan slutföra jobbet med munnen... Är noga med att jag aldrig suger längre än va jag har lust till... vill jag inte mer kan vi knulla, runka eller bara sluta och det är inget problem för honom alls... sex ska vara kravlöst och lustfullt


    Min fru tror sig ha full kontroll när hon suger. Men ibland överraskar jag henne med att komma fort. Hon blir lila förvånad varje gång. Inget jag styr själv, bara att ibland blir man mer upphetsad
  • Anonym (Kuksu­gare)
    Äldre 2 Sep 08:48
    #72
    Anonym (Reuben) skrev 2016-09-02 00:01:48 följande:
    Min fru tror sig ha full kontroll när hon suger. Men ibland överraskar jag henne med att komma fort. Hon blir lila förvånad varje gång. Inget jag styr själv, bara att ibland blir man mer upphetsad
    hehe sånt som händer... positiv överraskning för båda
  • Anonym (Reube­n)
    Äldre 2 Sep 09:27
    #73
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-02 08:48:30 följande:
    hehe sånt som händer... positiv överraskning för båda
    Visst är det. Hon gillar det lika mycket som jag.
  • Äldre 2 Sep 10:07
    #74
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-02 08:48:30 följande:

    hehe sånt som händer... positiv överraskning för båda


    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-02 08:48:30 följande:

    hehe sånt som händer... positiv överraskning för båda


    Vad ditt ex måste sakna dig så där härliga tjejer som du är det ont om.Själv är jag verkligen lycklig med min tjej som gör allt sex med mig på det sättet jag vill hon är såå busig o sexig. och en underbar tjej dessutom.
  • Anonym (Kille­n)
    Äldre 2 Sep 12:20
    #75

    Min tjej brukar inte vilja avsluta mig med munnen. Hon har gjort båda, dvs tagit satsen i munnen och slutat precis innan så jag kommer över henne. 98 % av gångerna suger hon lite och avslutar när jag är nära och så runkar elmer knullar vi istället. Ibland blir man lite blåst på konfekten när hon inte går heja vägen men det är smällar man får ta. :)

    Hon har dock blivit mycket bättre på att suga, vet eg inte vad hon gör annorlunda men nu kan jag lött komna av en avsugning. Tidigare inte. Vet inte om det är en spärr hos mig som försvann när hon tog satsen i munnen första gången och att det bevisade att hon inte hatade det och att jag kunde slappna av mera? Who knows?

  • Äldre 2 Sep 12:53
    #76

    Stämmer det att smaken är annorlunda om det är första gången som mannen sprutar den dagen, om man jämför med t.ex. omgång nummer 2 eller tre?

  • Anonym (Kille­n)
    Äldre 2 Sep 13:01
    #77
    Herm138 skrev 2016-09-02 12:53:28 följande:

    Stämmer det att smaken är annorlunda om det är första gången som mannen sprutar den dagen, om man jämför med t.ex. omgång nummer 2 eller tre?


    Smaken vet jag igen om men storlek på sats skiljer sig markant åt beroende på om man väntat dagar eller timmar på att komma. Är inte omöjligt att äldre sperna smakar mer än "nytillverkad". Tar gärna svar från någon som vet mera...
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 2 Sep 13:20
    #78
    Herm138 skrev 2016-09-02 12:53:28 följande:

    Stämmer det att smaken är annorlunda om det är första gången som mannen sprutar den dagen, om man jämför med t.ex. omgång nummer 2 eller tre?


    Hon har inte tagit min sperma och jag kommer  bara en gång. Men med en tidigare partner tog hon i munnen och han ville oftast bli sugen till orgasm två gånger. Där var det helt klart en skillnad. Första satsen var jobbig, skarp smak, men den andra var nästan smaklös enligt vad hon säger.
  • Anonym (Kuksu­gare)
    Äldre 2 Sep 14:01
    #79
    livserfaren skrev 2016-09-02 10:07:08 följande:
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-02 08:48:30 följande:

    hehe sånt som händer... positiv överraskning för båda


    Vad ditt ex måste sakna dig så där härliga tjejer som du är det ont om.Själv är jag verkligen lycklig med min tjej som gör allt sex med mig på det sättet jag vill hon är såå busig o sexig. och en underbar tjej dessutom.
    yes de har han sagt att han gör men är man en idiot får man skylla sig själv.. ger bara sån bra behandling till dom som förtjänar de men min nuvarande verkar ganska nöjd, sist va jag lite krasslig å trött så då fick han knulla mig i munnen istället medans jag lågt lugn å bekvämt på rygg...
  • Äldre 2 Sep 15:16
    #80
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-02 14:01:21 följande:

    yes de har han sagt att han gör men är man en idiot får man skylla sig själv.. ger bara sån bra behandling till dom som förtjänar de men min nuvarande verkar ganska nöjd, sist va jag lite krasslig å trött så då fick han knulla mig i munnen istället medans jag lågt lugn å bekvämt på rygg...


    Vilken super skön tjej du är.Förstår att din nuvarande kille är supernöjd.
Svar på tråden avsugning, hur lång tid?