• Anonym
    Äldre 7 Jan 07:19
    90122 visningar
    125 svar
    125
    90122

    avsugning, hur lång tid?

    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer??
    Jämfört med om ni runkar tex?

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!

    Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

  • Svar på tråden avsugning, hur lång tid?
  • Äldre 2 Sep 19:27
    #81

    Sugning brukar för mig vara mer av ett inslag i långt sex än ett sätt att komma. Men det händer att det är ren avsugning också. Men det varierar kraftigt hur fort jag i så fall kommer, beroende på mig och henne. Ibland fort ibland tar det tid. Ibland får jag jobba hårt för att ens komma vid sugning. Om jag onanerar kan jag fixa det på en till två minuter lätt. Men onanerar sällan nu för tiden. Det är ju en utlösning, går inte att jämföra med att vara med en kvinna, så...

  • Anonym (Kille­)
    Äldre 2 Sep 23:54
    #82

    Avsugningar är skönt, men ser det som en del i sexet. Sprutar sällan i munnen.

    Jag brukar hålla tillbaka och inte spruta direkt, det är ju så skönt. Men tjejen får ju jobbigt i käkarna till slut, så då brukar jag spruta. Har ingen aning om hur lång tid jag brukar ligga o njuta innan jag sprutar. 10 min? Kan vara 2min också om det bara rör sig om en "tömning " (men det kan jag vara utan).

    Jag kan hålla tillbaka utlösningen hur länge som helst vid sex. Är inget svårare att hålla sig vid oralsex.

  • Anonym (Reube­n)
    Äldre 3 Sep 00:07
    #83
    livserfaren skrev 2016-09-02 15:16:23 följande:
    Vilken super skön tjej du är.Förstår att din nuvarande kille är supernöjd.
    Idioter är det gott om:)
  • Anonym (Reube­n)
    Äldre 3 Sep 00:11
    #84
    livserfaren skrev 2016-09-02 15:16:23 följande:
    Vilken super skön tjej du är.Förstår att din nuvarande kille är supernöjd.
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-02 14:01:21 följande:
    yes de har han sagt att han gör men är man en idiot får man skylla sig själv.. ger bara sån bra behandling till dom som förtjänar de men min nuvarande verkar ganska nöjd, sist va jag lite krasslig å trött så då fick han knulla mig i munnen istället medans jag lågt lugn å bekvämt på rygg...
    ingen saknar idioter. :)

  • Anonym (Kuksu­gare)
    Äldre 3 Sep 07:31
    #85
    Anonym (Kille) skrev 2016-09-02 23:54:09 följande:

    Avsugningar är skönt, men ser det som en del i sexet. Sprutar sällan i munnen.


    vargveum skrev 2016-09-02 19:27:48 följande:

    Sugning brukar för mig vara mer av ett inslag i långt sex än ett sätt att komma. Men det händer att det är ren avsugning också.



    Samma här, brukar alltid ingå oralsex som en del i förspelet, det är väl främst när det är lingonvecka som vi brukar gå hela vägen, kan bli en hel del då då jag har en tendens att va jävligt kåt den veckan.
  • Äldre 3 Sep 15:27
    #86
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-03 07:31:56 följande:

    Samma här, brukar alltid ingå oralsex som en del i förspelet, det är väl främst när det är lingonvecka som vi brukar gå hela vägen, kan bli en hel del då då jag har en tendens att va jävligt kåt den veckan.


    Undrar lite hur gammal du är du skriver så Sexigt o modigt ovanligt med tjejer som skriver som du.
  • Anonym (Twice­)
    Äldre 4 Sep 12:16
    #87

    Har fått två avsugningar i mitt liv, det tog ett tag att komma då båda tillfällena var rätt hårdhänta...

  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 4 Sep 20:13
    #88
    Anonym (Twice) skrev 2016-09-04 12:16:37 följande:

    Har fått två avsugningar i mitt liv, det tog ett tag att komma då båda tillfällena var rätt hårdhänta...


    Varför inte mera? Hur gammal är du?
  • Anonym (Twice­)
    Äldre 4 Sep 21:58
    #89
    Anonym (Kvart) skrev 2016-09-04 20:13:36 följande:

    Varför inte mera? Hur gammal är du?


    Är 45 bast, min fru gillar inte att suga visste hon efter 1 försök och den andra var min enda otrohet...
  • Anonym (Kuksu­gare)
    Äldre 4 Sep 22:07
    #90
    livserfaren skrev 2016-09-03 15:27:59 följande:
    Undrar lite hur gammal du är du skriver så Sexigt o modigt ovanligt med tjejer som skriver som du.
    Är 29år gammal, tack Har alltid vart mycket intresserad av sex, läst och sett mycket och haft partners som haft samma lust och intresse
Svar på tråden avsugning, hur lång tid?