• Anonym
    Äldre 7 Jan 07:19
    90163 visningar
    125 svar
    125
    90163

    avsugning, hur lång tid?

    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer??
    Jämfört med om ni runkar tex?

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!

    Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

  • Svar på tråden avsugning, hur lång tid?
  • fae
    Äldre 4 Sep 22:12
    #91

    Svar. Det där kan vara ganska olika, gillar variation så för min del får sugeriet gärna vara ett inslag i sexet, ibland få suga fram ett sprut, ibland bli munknullad, ibland bara leka lite... Har noll uppfattning om tid men gick rätt fort sist, väldigt nice :D

  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 5 Sep 07:28
    #92
    Anonym (Twice) skrev 2016-09-04 21:58:58 följande:
    Är 45 bast, min fru gillar inte att suga visste hon efter 1 försök och den andra var min enda otrohet...
    Trist. Saknar du det mycket? Min fru var utled på att suga efter det intensiva umgänget med sin första partner. Hon ville inte göra det med mig och det accepterade jag. Men sen när vi varit gifta i 10 år var hon villig att försöka och nu gör hon det ibland, ett antal gånger per år. Jätteskönt. Jag trodde att jag aldrig skulle få uppleva det. Kanske din fru också kunde tänka sig att pröva igen? Vissa saker kan förändras när sexlivet mognar och utvecklas.
  • Äldre 5 Sep 09:13
    #93
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-04 22:07:57 följande:

    Är 29år gammal, tack Har alltid vart mycket intresserad av sex, läst och sett mycket och haft partners som haft samma lust och intresse


    Kul att du svarade skulle vara kul att få veta lite mer om dina sexuella preferenser.Nyfiken.
  • Anonym (Kuksu­gare)
    Äldre 5 Sep 17:51
    #94
    livserfaren skrev 2016-09-05 09:13:16 följande:
    Kul att du svarade skulle vara kul att få veta lite mer om dina sexuella preferenser.Nyfiken.
    hehe va vill du veta?
  • Äldre 5 Sep 18:30
    #95
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-05 17:51:23 följande:

    hehe va vill du veta?


    Med tanke på innehållet i tråden så får du gärna skriva om erfarenheter gärna smaskiga detaljer det älskar jag.
  • Anonym (Reube­n)
    Äldre 7 Sep 22:46
    #96
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-05 17:51:23 följande:

    hehe va vill du veta?


    Nu blev även jag nyfiken att veta. Att du gillar kontroll när du suger har du sagt men vad mer
  • Äldre 9 Sep 08:34
    #97

    Hade hoppats på smaskiga detaljer o tider när det gäller avsugning men tjii fick jag.skriv gärna om era erfarenheter på området tjejer.

  • Äldre 10 Sep 21:05
    #98

    Det beror ofta på i vilket skede av akten som det sker. Är det i början är det lättare att bara njuta av det, och det är sällan jag kommer i samband med just oralsex, jag får det oftast i början. Däremot kan det gå rätt snabbt fram tills jag får utlösningar, vilket har överrumplat både henne och mig ganska ofta (jag känner det knappt, hon märker det eftersom det plötsligt kommer rätt mycket mer sperma i hennes mun), men jag inga större svårigheter att hålla tillbaka orgasmen.

    Så för att svara på frågan, håll på så länge som du känner dig taggad och orkar, alternativt tills han visar att han vill annat.

  • Anonym (Kuksu­gare)
    Äldre 18 Sep 17:16
    #99
    Anonym (Reuben) skrev 2016-09-07 22:46:23 följande:
    Nu blev även jag nyfiken att veta. Att du gillar kontroll när du suger har du sagt men vad mer
    Kontroll är kul... när de vankas avsugning är de flesta killar beredda att underordna sig sin kvinna det för gärna innehålla en del överraskande moment Ibland väldigt pang på så de kommer som en smärre chock de kan kicka igång killarna rejält.. men ibland va lite mer snål å låta dom vänta lite.. i helgen va min kille sjukt kåt märkte jag när vi låt på soffan å tittade på tv.. jag låtsades som att jag inte märkte nåt.. märkte att han villa försöka få min hand ner i hans byxa men han fick så snällt vänta till vi gick å la oss... började klia han lite på bröstet som han tycker e skönt å råkade ibland ta lite längre ner så jag nuddade den hårda kuken... smeka lite längst låret så han bara skakade av kåthet till slut.. då kan man börja kissa lite från bröstet å neråt... märkte sen hur avslappnad han blev när han äntligen fick känna sin tunga till att börja med runt kuken å sen en lång å skönt avsugning...
  • Äldre 19 Sep 07:59
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-18 17:16:40 följande:

    Kontroll är kul... när de vankas avsugning är de flesta killar beredda att underordna sig sin kvinna det för gärna innehålla en del överraskande moment Ibland väldigt pang på så de kommer som en smärre chock de kan kicka igång killarna rejält.. men ibland va lite mer snål å låta dom vänta lite.. i helgen va min kille sjukt kåt märkte jag när vi låt på soffan å tittade på tv.. jag låtsades som att jag inte märkte nåt.. märkte att han villa försöka få min hand ner i hans byxa men han fick så snällt vänta till vi gick å la oss... började klia han lite på bröstet som han tycker e skönt å råkade ibland ta lite längre ner så jag nuddade den hårda kuken... smeka lite längst låret så han bara skakade av kåthet till slut.. då kan man börja kissa lite från bröstet å neråt... märkte sen hur avslappnad han blev när han äntligen fick känna sin tunga till att börja med runt kuken å sen en lång å skönt avsugning...


    Härligt inlägg kan man bli annat än kåt av att läsa ditt inlägg.Så bra skrivet.
Svar på tråden avsugning, hur lång tid?