• Anonym
    Äldre 7 Jan 07:19
    90634 visningar
    125 svar
    125
    90634

    avsugning, hur lång tid?

    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer??
    Jämfört med om ni runkar tex?

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!

    Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

  • Svar på tråden avsugning, hur lång tid?
  • Anonym (Reube­n)
    Äldre 22 Sep 22:46
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-18 17:16:40 följande:

    Kontroll är kul... när de vankas avsugning är de flesta killar beredda att underordna sig sin kvinna det för gärna innehålla en del överraskande moment Ibland väldigt pang på så de kommer som en smärre chock de kan kicka igång killarna rejält.. men ibland va lite mer snål å låta dom vänta lite.. i helgen va min kille sjukt kåt märkte jag när vi låt på soffan å tittade på tv.. jag låtsades som att jag inte märkte nåt.. märkte att han villa försöka få min hand ner i hans byxa men han fick så snällt vänta till vi gick å la oss... började klia han lite på bröstet som han tycker e skönt å råkade ibland ta lite längre ner så jag nuddade den hårda kuken... smeka lite längst låret så han bara skakade av kåthet till slut.. då kan man börja kissa lite från bröstet å neråt... märkte sen hur avslappnad han blev när han äntligen fick känna sin tunga till att börja med runt kuken å sen en lång å skönt avsugning...


    Håller helt klart med om att många killar, mig inklusive är lätt underordnande när det kommer till avsugningar. Det är ju väldigt härligt med en kvinna som tar eget kommando med sugandet.

    Det där är både grymt o underbart gjort, bra sätt att få din kille extra upphetsad o retas med honom. Förstår att han skakade av kåthet. Blev det verkligen en lång avsugning????? Efter den behandligen finns det ofta risk för okontrollerade händelser.

    Vet du jag märkt, det är att kvinnor är likadana vid att få oralsex. De går att locka o reta lika mycket som mig själv. Vi är ganska lika män o kvinnor alltså
  • Äldre 23 Sep 02:37

    Min kvinna tycker ofta om att suga av mig när vi har gått och lagt oss det brukar gå ganska snabbt för mig så det är för det mesta inget problem.

  • Äldre 23 Sep 07:57

    Vill gärna läsa era smaskiga berättelser i ämnet kuksugning vet ju att ni tjejer kan vara såå härlig snuskiga.

  • Anonym (Kuksu­gare)
    Äldre 23 Sep 18:08
    Anonym (Reuben) skrev 2016-09-22 22:46:43 följande:
    Håller helt klart med om att många killar, mig inklusive är lätt underordnande när det kommer till avsugningar. Det är ju väldigt härligt med en kvinna som tar eget kommando med sugandet.

    Det där är både grymt o underbart gjort, bra sätt att få din kille extra upphetsad o retas med honom. Förstår att han skakade av kåthet. Blev det verkligen en lång avsugning????? Efter den behandligen finns det ofta risk för okontrollerade händelser.

    Vet du jag märkt, det är att kvinnor är likadana vid att få oralsex. De går att locka o reta lika mycket som mig själv. Vi är ganska lika män o kvinnor alltså
    absolut jag gillar att få liknande behandling.. ser fram emot en lång massage ikväll med happy andning nu när lingonveckan äntligen är över nja de blev ganska lång avsugning efter de... min nivarande har haft lite svårt att komma vid oralsex innan... hade aldrig gjort de innan han träffade mig så vi hade lite att jobba på men nu sprutar han hej vilt i munnen min... senast mellan 2 och tredje halvlek när sverige mötte finland då va de han som va den drivande å bad om en rakt-på-avsugning.. kan va kul med
  • Anonym (oj oj)
    Äldre 23 Sep 18:15

    Helt otroligt att du går med på det, om det nu stämmer. Min fru säger att så som du verkar vara är inte någon utom de som är perversa....

    Men kul om det stämmer! 

  • Anonym (Kuksu­gare)
    Äldre 23 Sep 18:59
    Anonym (oj oj) skrev 2016-09-23 18:15:56 följande:

    Helt otroligt att du går med på det, om det nu stämmer. Min fru säger att så som du verkar vara är inte någon utom de som är perversa....

    Men kul om det stämmer! 


    hahahaha.. då är jag väl lite pervers då.. va nu definitionen av de är
  • Anonym (oj oj)
    Äldre 23 Sep 19:33
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-23 18:59:06 följande:

    hahahaha.. då är jag väl lite pervers då.. va nu definitionen av de är


    Du är säkert helt ok. Gläds med din man!!
  • Anonym (Reube­n)
    Äldre 23 Sep 20:16
    Anonym (Kuksugare) skrev 2016-09-23 18:08:45 följande:

    absolut jag gillar att få liknande behandling.. ser fram emot en lång massage ikväll med happy andning nu när lingonveckan äntligen är över nja de blev ganska lång avsugning efter de... min nivarande har haft lite svårt att komma vid oralsex innan... hade aldrig gjort de innan han träffade mig så vi hade lite att jobba på men nu sprutar han hej vilt i munnen min... senast mellan 2 och tredje halvlek när sverige mötte finland då va de han som va den drivande å bad om en rakt-på-avsugning.. kan va kul med


    Har man aldrig kommit vid en avsugning kan det vara svårt att verkligen slappna av. Men det är bara att öva o slappna av så löser det sig som du skrev. En härlig känsla.

    Då hoppas vi att du får en lång massage med ett lika skönt happy ending som du ger din kille. Lingonveckor är inte alls roliga, tjejer tycks vara kåtast då känns det som ibland
  • Anonym (Kvart­)
    Äldre 23 Sep 21:30
    Anonym (oj oj) skrev 2016-09-23 18:15:56 följande:

    Helt otroligt att du går med på det, om det nu stämmer. Min fru säger att så som du verkar vara är inte någon utom de som är perversa....

    Men kul om det stämmer! 


    Vad då? Blir du aldrig avsluten du då?
  • Anonym (oj oj)
    Äldre 23 Sep 21:50
    Anonym (Kvart) skrev 2016-09-23 21:30:33 följande:

    Vad då? Blir du aldrig avsluten du då?


    Aldrig, aldrig!! Händer inte tyvärr. Totalt ointresserad fru.
Svar på tråden avsugning, hur lång tid?