• Anonym

    avsugning, hur lång tid?

    Hörni killar som blir avsugna ibland, eller tjejer som suger av! Hur lång tid tar det innan ni kommer??
    Jämfört med om ni runkar tex?

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!

    Så, allvarligt killar - är det så skönt som ni säger till tjejen? Då tycker man ju i rimlighetens namn att det skulle gå rätt fort??

  • Svar på tråden avsugning, hur lång tid?
  • Anonym (Kvart)
    Anonym (oj oj) skrev 2016-09-23 21:50:33 följande:

    Aldrig, aldrig!! Händer inte tyvärr. Totalt ointresserad fru.


    Oj vad jobbigt. Har du aldrig prövat med nån annan heller? Hur länge har ni varit gifta? Kanske hon ändrar sig.
  • Anonym (oj oj)
    Anonym (Kvart) skrev 2016-09-23 22:13:25 följande:

    Oj vad jobbigt. Har du aldrig prövat med nån annan heller? Hur länge har ni varit gifta? Kanske hon ändrar sig.


    Jodå det har hänt innan. Vi har varit gifta i 15 år...av torka...men vi har fina barn...
  • Anonym (oj oj)
    Anonym (oj oj) skrev 2016-09-23 22:30:03 följande:

    Jodå det har hänt innan. Vi har varit gifta i 15 år...av torka...men vi har fina barn...


    Att vara tacksam för...
  • Anonym (Kvart)
    Anonym (oj oj) skrev 2016-09-23 22:30:03 följande:

    Jodå det har hänt innan. Vi har varit gifta i 15 år...av torka...men vi har fina barn...


    Är det en principsak för henne då, eller har hon prövat och ogillar det? Min fru var också helt negativ länge men ändrade sig sen.
  • Anonym (Trött)
    Anonym skrev 2013-01-07 07:19:48 följande:

    Jag älskar att suga karln, så problemet är egentligen inget problem. Han säger ju att han älskar det också, och att han absolut säger till om jag hellre ska göra på något annat eller särskilt sätt. (och det får jag väl lita på är sant då)
    Men, ibland tycker jag det tar så lång tid??? I går kväll tex, då jag fick jobba nästan till käkarna fick kramp!!


    .Det låter jobbigt att få kramp. Föredrar tjejer om det går fort  
  • Anonym (Kvart)

    För min del är det slut med att komma av avsugning. Det har inte lyckats på flera år.

  • Anonym (Kalle)

    Bara munarbete vet jag inte om det skulle funka alls. Men med mun och bra handarbete tar det kanske 3-6 minuter.

  • Anonym (sexy)

    Jag hade en tjej som var suverän att suga men hon ville inte ta satsen i munnen utan runkade det sista innan jag sprutade.
    Hon klagade också på att hon fick ont i käkarna när hon sög länge ca 10-20 min

  • Anonym (Sqw)

    Har nog bara kommit någon gång vid avsugning. Då tog det kanske en kvart. Händer är ett måste. Tror nog 70/30 handjobb skulle korta ner tiden. Min sambo har gett upp och vill inte suga av mig längre. Hon tycker det blir tråkigt när det tar så lång tid.

  • ungvard

    Det kan ta lite olika tid, beroende på när man kommit senast mm. Sen måste man ju lära sig knep för att kunna kontrollera när man vill komma. När frugan vill att jag ska komma har jag lärt henna att säga "jag vill ha din sperma i munnen" eller "fyll min fitta med sperma" detta blir jag så kåt av så då är det klartSkrattande

  • Anonym (Räkan)

    Jag har inte varit med så många och det är bara min fru som sugit av mig.
    Men för mig är det inte någon höjdare och jag har aldrig kommit då.

Svar på tråden avsugning, hur lång tid?