• CochJ
    Äldre 12 Jan 23:27
    5936 visningar
    5 svar
    5
    5936

    Par söker söker nya vänner i Skåne/Malmö

    Hej!
    Vi är ett par på 20 och 22 år, som söker lite nya vänner till vänskapskresten. Vi är ett par som studerar och jobbar och bor tillsammans, då många av våra vänner är singlar och är ute och festar nästan varje helg så söker vi några nya vänner, par eller inte spelar ingen roll. Men som vill hitta på några roliga saker som att gå ut och ta någon drink, äta middag, sporta, ja listan kan göras lång :)
    Vi är väldigt spontana och älskar när det händer något hela tiden och har lätt till ett gott skratt.

    Hör av dig/er om ni är intresserade :)


  • Svar på tråden Par söker söker nya vänner i Skåne/Malmö
  • Äldre 20 Feb 22:54
    #1

    Hejhej! Jag är en go och glad tjej på snart 19 år som söker nya vänner runt i skåne! Jag bor i en liten by utanför malmö med min sambo! Skriv gärna ;)

  • Äldre 16 Apr 10:06
    #2

    Hej!

    Det har gått lite tid men jag får chansa ändå :)
    Jag och min pojkvän söker nya vänner, vi känner att det saknas nånting i vårt liv. Vi har vänner som vi umgås med var för sig.. men vi vill verkligen ha skapa den gemensamma vänskap kretsen :) Vi är 26 resp 30, glada och spontana, vi pluggar och jobbar. Älskar hemma kvällar, bio, middagar men allt hade varit roligare om man kunde dela det ibland med några vänner :)

    Och vi bor i Malmö :)

    Hoppas vi hörs!! :) 

  • Äldre 15 Dec 05:51
    #3

    Hej mitt namn är engis är 48 år har bott i Malmö sen 1989 mycket ungdomlig roligt men sista tiden känner mig ensam om ni tycker göra nått roligt bara skicka mail eller ring 0738768606 jag känner mig ensam ????

  • Äldre 1 Jan 15:12
    #4

    Alltid kul att träffa nytt folk över en fika.

  • Sun 7 Jun 2020 14:48
    #5

    Par och kvinnor är välkomna att skriv pm. Vem vet vi kanske kan bli bra vänner

Svar på tråden Par söker söker nya vänner i Skåne/Malmö