• ArgaKillen

    svenska tjejer är tråkiga

    Hur kommer det sig att ni är så jäkla tråkiga?

    Jag menar, ska man ut en kväll så e dt direkt: "amen ta det lugnt nu o kom hem i tid".

    Flirtar man med en tjej e det lika med, "jag e för fin för dig"

    Får man en tjej med sig hem så är det: "Vi kör i kväll men sen e det game over"

    O går man ut o lirar biljard en kväll ser man enbart "tjejer tillsammans med sälskap"

    Va fan e det med er!?


  • Svar på tråden svenska tjejer är tråkiga
  • bradfield

    öh va? är alla svenska tjejer lika? betyder det att alla icke svenska tjejer är på ett annat sätt? vad var tråkigt med det du sa? Och varför ligger detta under adoption?

  • ArgaKillen
    bradfield skrev 2013-02-01 23:36:05 följande:
    öh va? är alla svenska tjejer lika? betyder det att alla icke svenska tjejer är på ett annat sätt? vad var tråkigt med det du sa? Och varför ligger detta under adoption?



    Nu snackar vi svenska tjejer här. Förklara vad du menar med adoption...
  • Lindsey Egot the only one

    Han kanske vill att en utlänning adopterar alla svenska tjejer så blir de lite roligare!

  • bradfield
    LindaEfraim skrev 2013-02-02 00:04:12 följande:
    Han kanske vill att en utlänning adopterar alla svenska tjejer så blir de lite roligare!
    kanske min gamla chilenska spansklärare hade kunnat ställa upp. Han var festlig!
  • StorFot
    bradfield skrev 2013-02-02 00:09:35 följande:
    kanske min gamla chilenska spansklärare hade kunnat ställa upp. Han var festlig!
  • Lindsey Egot the only one

    Storfot

    Så du tycker att Bradfeilds polare chilenaren ska adoptera alla brudar i världen för då blir de roligare.

Svar på tråden svenska tjejer är tråkiga