• Äldre 2 Feb 12:47
    36552 visningar
    64 svar
    64
    36552

    Änglamammor med bloggar.

    Hej!
    Jag tänkte jag skulle höra om det finns fler änglamammor här inne som bloggar? Så skönt att läsa lite om andra som varit med om samma sak som vi.

    Tipsa gärna om era bloggar :)

    mandyyss.vimedbarn.se/


  • Svar på tråden Änglamammor med bloggar.
  • Äldre 11 Mar 22:45
    #44
    nordis.blogspot.se

    Förlorade mitt första barn i vecka 22 för 5 veckor sen.
    Vi fick ta beslutet att låta han somna in efter beskedet om ett allvarligt hjärtfel.
    Att leva med mitt val, att överleva sorgen, saknaden av graviditeten och skriver mycket om min kamp att våga känna sin rätt att sörja ett barn som aldrig fick komma lika mycket som alla mammor som förlorat barn som försvunnit senare i livet.
    Jag skrev för att jag inte orkade berätta för alla hur jag mådde och det hjälpte min omgivning.
    Ska bli intressant att läsa era historier och kanske få känslan av att man inte är helt ensam.

    Kram Anna
  • Äldre 18 Apr 21:12
    #45

    Jag är nybliven änglamamma till min andre son Knut. Han dog i min mage i vecka 36. Jag har startat en blogg för att kunna skriva av mig mina känslor.

    knutsanglamamma.wordpress.com

  • Äldre 23 Apr 09:34
    #46

    Johii jag beklagar verkligen! Vet själv hur du mår och känner dig. Vet att inga ord någon säger kommer göra att du mår bättre. Tiden läker inga sår, man lär sig bara att leva med såren. Jag och min sambo förlorade våran son i februari i år i vecka 36 (35+0).

    Var inne på din blogg och läste... Blir så otroligt berörd och ledsen. Jag önskar er all lycka!

    Har själv en blogg som jag tyvärr inte skriver så jätte ofta i men försöker skriva av mig lite grann om allt som går i huvudet. pursueyourdreams.blogg.se

  • Äldre 23 Apr 12:34
    #47

    Tack Anki84. Dina ord är guld värda. Är du med i Facebookgruppen? Försöker förgäves ta mig in, känner mig så ensam... Om du är det kanske du kan hjälpa mig.

  • Äldre 23 Apr 20:22
    #48
    Johii skrev 2014-04-23 12:34:40 följande:
    Tack Anki84. Dina ord är guld värda. Är du med i Facebookgruppen? Försöker förgäves ta mig in, känner mig så ensam... Om du är det kanske du kan hjälpa mig.

    Nä, visste inte att de fanns en sån grupp :S Vad heter den?


    Vet precis hur du känner dig, men du är definitivt inte ensam. 

  • Äldre 24 Apr 07:53
    #49

    Läste om den i någon tråd.

  • Äldre 24 Apr 08:37
    #50

    Jag tror jag vet vilken grupp ni pratar om på FB. Jag är med där och kan försöka hjälpa er in. Skicka ett pm med ert namn så jag kan lägga till er som vänner. Då är det lättare att lägga till er till gruppen.

    <3

  • Äldre 25 Apr 10:09
    #51

    Jag kontaktade en av dom som lägger till folk i gruppen igår så nu är jag med där :)

  • Äldre 25 Apr 10:09
    #52

    Ni som önskar gå med i vår fb-grupp, maila till:

    sjalarsageraldrigfarval@outlook.com

  • Äldre 29 Apr 17:45
    #53

    Min blogg finns på mammatillfem.bloggplatsen.se

Svar på tråden Änglamammor med bloggar.