• Äldre 2 Feb 12:47
    36547 visningar
    64 svar
    64
    36547

    Änglamammor med bloggar.

    Hej!
    Jag tänkte jag skulle höra om det finns fler änglamammor här inne som bloggar? Så skönt att läsa lite om andra som varit med om samma sak som vi.

    Tipsa gärna om era bloggar :)

    mandyyss.vimedbarn.se/


  • Svar på tråden Änglamammor med bloggar.
  • Äldre 19 Jul 23:35
    #54

    Jag blev änglamamma till Isabella i januari. Nu väntar vi skatt nummer 2. Skriver i min blogg om kärleken till båda mina prinsessor och om kampen att fortsätta leva när det värsta sker! www.sarascupoftea.blogspot.se

  • Äldre 13 Jan 17:45
    #55
  • Äldre 14 Jan 23:09
    #56

    Jag förlorade min andra dotter i den -14 efter 11 dygn. Hon föddes i v 24+1.

    Min blogg: emmafaltstrom.blogg.se

  • Äldre 20 Jan 15:11
    #57

    Nybliven änglammamma här. Förlorade våran lilla Ellie i December -14 när moderkakan lossnade och graviditeten i v.42 tog en traumatisk vändning.

    Min blogg: www.nouw.com/lovebylilly

  • Äldre 20 Jan 15:19
    #58

    Lieea jag beklagar så ofantligt mkt! ?? (o till alla er andra oxå??) Det finns en grupp på facebook för oss som förlorat barn, om ni skulle känna att ni vill vara med där kan jag bjuda in er? Maila mig här i så fall såfår vi bli vänner först på fb.

    Kramar

  • Äldre 31 Jan 17:41
    #59

    Hej.

    Beklagar till er alla att vi träffas här!

    Hittade hit idag, till inläggen på änglasidorna, då jag i torsdags miste min lilla fina kille som då var i vecka 22+3. Jag var inlagd för ett fostervattensläckage som man aldrig hittade hålet på och i torsdags tittade navelsträngen fram och allt var ett faktum. Jag har också skrivit en blogg få man bara behöver skriva av sig och ha något att gå tillbaka till. Om ni vill läsa mina tankar så finns bloggen på www.frasseliten.blogg.se

    Ska in och titta på era bloggar.

    Kanske man känner igen sig...

    Kram


    Mandyyss skrev 2013-02-02 12:47:12 följande:

    Hej!

    Jag tänkte jag skulle höra om det finns fler änglamammor här inne som bloggar? Så skönt att läsa lite om andra som varit med om samma sak som vi.

    Tipsa gärna om era bloggar :)

    mandyyss.vimedbarn.se/


  • Äldre 1 Feb 14:21
    #60

    Hej
    Jag har förlorat två barn. Älskade Gabriel och Bell båda gångerna va intrauterin fosterdöd. Gabriel dog i vecka 22 i våras 2014 och Bell dog nu i vintras 2014 i vecka 24.

    Min blogg heter
    Livet som änglamamma

    ceciliad.blogg.se

    kramar

  • Äldre 1 Feb 20:58
    #61
    Cissi87 skrev 2015-02-01 14:21:33 följande:

    Hej
    Jag har förlorat två barn. Älskade Gabriel och Bell båda gångerna va intrauterin fosterdöd. Gabriel dog i vecka 22 i våras 2014 och Bell dog nu i vintras 2014 i vecka 24.

    Min blogg heter
    Livet som änglamamma

    ceciliad.blogg.se

    kramar


    Beklagar allt som hänt dig och familjen under 2014. Två så långt gångna graviditet som slutar på det fruktansvärda sättet... Jag är mitt uppe i mitt och mitt hopp ligger i att vi kanske har lyckan att bli gravida igen under 2015 och att hen väljer att stanna i magen hela vägen och fösas frisk. Vad betyder intrauterin? Vi kanske kan fortsätta skriva privat om du skulle vilja? Stor kram
  • Äldre 7 Nov 13:11
    #62
    Anki84 skrev 2014-04-23 20:22:12 följande:

    Nä, visste inte att de fanns en sån grupp :S Vad heter den?

    Vet precis hur du känner dig, men du är definitivt inte ensam. 


    Det finns en jättefin föräldragrupp på FB, som heter VSFB. VSFB är även en förening där man kan träffa andra drabbade. Där kan man känna sig trygg i sin djupa sorg. Stooor kram
  • Äldre 7 Nov 13:12
    #63

    PS: VSFB = VI SOM FÖRLORAT BARN

  • Fri 1 Jul 2022 10:16
    #64

    www.rimmis.com

    Förlorade min äldsta dotter för ca ett år sedan i ett plötsligt hjärtstopp. Ingen orsak hittades. Isabelle blev 20 år Hjärta


Svar på tråden Änglamammor med bloggar.