• Äldre 1 Mar 01:06
    20232 visningar
    5 svar
    5
    20232

    permanent hårborttagning - bra och billig klinik

    Hej jag undrar om det finns nån här som gjort permanent hårborttagning och kan rekommendera en klinik i skåne (helst i Lund/Malmö). Permanent hårborttagning är nått jag tänkt på i många år eftersom jag har stört mig så att bara efter nån dag efter rakning så blir det så taggit, typ som stubb på benen och underlivet som ibland resulterar i infektion och inåtväxta hårstrån... Men gud va dyrt det är! Det ända som höll modet uppe var att det står att laserbehandling är mycket effektiv på ljus hudtyp med mörka hårstrån, och det passar perfekt in på mig som är ljus som ett spöke :p Den billigaste kliniken som utför Ipl ( som jag har hittat, kanske finns billigare) är skinrenewcenter.se Har nån varit där och kan rekommendera henne? Om du har gjort permanent hårborttagning, vilken klinik gick du till och kan du rekommendera den?

  • Svar på tråden permanent hårborttagning - bra och billig klinik
  • Äldre 1 Mar 09:00
    #1

    Kolla på groupon eller lets deal, där finns bra erbjudanden med jämna mellanrum.

  • Äldre 2 Mar 23:35
    #2

    berätta gärna när du hittat o börjat din behandling! ja gjorde min första behandling för en vecka sen! 
    gjorde inte ont, hon kylde ner benen med en gele o den va nog de värsta, att de va så kallt! =) 

  • Äldre 6 Apr 20:43
    #3

    testa kista laserklinik, jag har gått dit, billigt och bra! Hon som har den är läkare. Jag jobbar i området, så för mig har det varit smidigt.

  • Äldre 6 Apr 20:44
    #4

    oj, jag läste lite slarvigt! Såg inte att det var i Lund/malmö-trakterna du eftersökte ett ställe :)

  • Äldre 6 Apr 21:11
    #5

    OBS OBS OBS!!!!

    Ta inte den billigaste bara för att den är billig!
    Det kan kosta er mer i slutet än vad det hade kostat er om ni tagit en bra klinik från början!

    Jag har nyligen gjort klart min praktik just hos klinik där jag fått bla ta del av hårlaser.
    (Jag utbildar mig till hudterapeut) 
    På kliniken jag gjorde min praktik kom det in flertal patienter som berättade för mig hur de tagit från första början behandlingar där det var billigast. Vilket resulterade i missnöje, okunskap och dyra pengar mot vad det hade kostat dem att gå till ett bra ställe från första början som kanske kostade någon hundralapp mer.

    Jag kan säga av erfarenhet att ska ni ta bort hår så glöm IPL!
    Det är hårlaser som gäller om ni ska ha bra och givande resultat! 

    Det finns en klinik som jag kan rek som ger prof. konsultation INNAN ni börjar (gratis sådan) samt gör behandlingar med resultat!
    Efter 1 omgång i mina armhålor så har hälften av hår försvunnit.

    Gå in på Lasergruppens hemsida http://www.lasergruppen.se/harborttagning.html 
    De finns både i Helsingborg och i Malmö.
    Och jag lovar att ni får ett bra bemötande och resultat.
    DOCK måste jag förvarna att av all världens befolkning så fungerar inte hårlasern på 5%.
    Varför kan forskare inte svara på.

    Och nej, jag tjänar inte en krona på att ge denna rekommendation, däremot kommer NI i slutändan att tjäna pengar på att följa mitt tips =)

    Lycka till! 

Svar på tråden permanent hårborttagning - bra och billig klinik