• Anonym
    Äldre 14 Apr 17:42
    83372 visningar
    31 svar
    31
    83372

    Kvinnor: Hur beter ni er när ni är kåta?

    Hur ser man på en kvinna när hon är kåt? Vad kan man gå på för kropps signaler när det gäller er. Och vad är det som man kan lura sig på. Vilka är egentligen signalerna och vilka är tillfällen då ni främst visar ni dem? Eller kan det även vara något som sker omedvetet? Snälla beskriv dem så att vi män och killar får lära oss något vettigt här.

  • Svar på tråden Kvinnor: Hur beter ni er när ni är kåta?
  • Nyfike­n gul
    Äldre 14 Apr 18:36
    #1

    tja det kluriga är att detta varierar från kvinna till kvinna... Det som gälller för mig betyder inte att det gäller för alla kvinnor... 

    men om jag ska visa kåthet så smeker jag mig gärna över kroppen med händerna. Ovanpå kläderna alltså....   Drar gärna ner dragkedjor och visar urringning , biter mig gärna i läpparna så dom blir lite svällda och röda och mer lockande.
    Jag framhäver oftast mina bröst extra mycket.

    Putar med rumpan mot killen .

    jag flirtar helt enkelt övertydligt.    

    jag är dessutom ganska frispråkig så jag brukar också säga att jag är kåt och vill ha sex, det är inget problem för min del. 


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Äldre 14 Apr 18:41
    #2

    Det syns inte när en kvinna är kåt, däremot känns det på lukten.

  • Anonym
    Äldre 14 Apr 18:43
    #3

    Jag minns inte hur det känns att vara kåt, var flera år sedan jag var det sist.

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 14 Apr 20:47
    #4

    Enligt många experter kommunicerar vi till 55% med kroppen och ytterligare 38% med rösten och där orden i mening t ex ”Jag är kåt” står för ynka sju procent. Så nog fan måste finnas mer än vad vi vill erkänna såhär beträffande gester rörelser mm. Eller håller vi må hända även såhär förlora vår sociala kompetens till vad vi enbart säger till varandra via sms typ ”Jag är kåt älskling” ”I kväll kan vi knulla”. Usch fy i så fall. Vill vi hellre vara som maskiner mot varandra? Nej tänk efter lite vet jag!

  • Fröken reserv­erad
    Äldre 14 Apr 20:55
    #5
    Anonym skrev 2013-04-14 20:47:22 följande:

    Enligt många experter kommunicerar vi till 55% med kroppen och ytterligare 38% med rösten och där orden i mening t ex ”Jag är kåt” står för ynka sju procent. Så nog fan måste finnas mer än vad vi vill erkänna såhär beträffande gester rörelser mm. Eller håller vi må hända även såhär förlora vår sociala kompetens till vad vi enbart säger till varandra via sms typ ”Jag är kåt älskling” ”I kväll kan vi knulla”. Usch fy i så fall. Vill vi hellre vara som maskiner mot varandra? Nej tänk efter lite vet jag!


    Min partner kan inte missta sig på när jag är kåt. Märks på blick, andhämtning, röst, kroppsspråk, lukt, allt.

    Blir jag kåt på någon som jag inte ska ha sex med så hoppas jag det inte märks. Ska jag ha sex med personen ifråga så visar jag tydligt att jag är villig med blick, doft, kroppsspråk och slutligen genom att ta för mig själv. Jag väntar inte på att den andre ska ta initiativet då utan sköter det snyggt själv.
    Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (Rödis­)
    Äldre 14 Apr 20:57
    #6

    De flesta kvinnor får röda "fläckar" på hals och bringa när de är kåta ;)

  • Fröken reserv­erad
    Äldre 14 Apr 21:01
    #7
    Anonym (Rödis) skrev 2013-04-14 20:57:00 följande:
    De flesta kvinnor får röda "fläckar" på hals och bringa när de är kåta ;)
    Det kan ju vara tecken på att man är generad med. Om man får sådana i ett icke-sexuellt sammanhang.
    Fläckarna kommer väl efter sex? Iaf på mig. 

    Men alltså på riktigt..undrar man om kvinnan man är med är kåt så antar jag att man är i ett sexuellt sammanhang eller åtminstone har hånglat.

    Under hånglandet märker man ju om man får ett gensvar. Så länge man får ett gensvar är det bra, finns inget gensvar är det dåligt. Upphetsning är ju oftast något som växer fram under tiden, medan man hånglar eller tar på varandra (om man nu inte redan har ett sexuellt förhållande) 
    Reserverad står för upptagen.
  • Trust me
    Äldre 14 Apr 21:03
    #8
    Nyfiken gul skrev 2013-04-14 18:36:25 följande:
    tja det kluriga är att detta varierar från kvinna till kvinna... Det som gälller för mig betyder inte att det gäller för alla kvinnor... 

    men om jag ska visa kåthet så smeker jag mig gärna över kroppen med händerna. Ovanpå kläderna alltså....   Drar gärna ner dragkedjor och visar urringning , biter mig gärna i läpparna så dom blir lite svällda och röda och mer lockande.
    Jag framhäver oftast mina bröst extra mycket.

    Putar med rumpan mot killen .

    jag flirtar helt enkelt övertydligt.    

    jag är dessutom ganska frispråkig så jag brukar också säga att jag är kåt och vill ha sex, det är inget problem för min del. 
    Mycket av det där gör du säkert utan att tänka på det och även andra saker. Det vanligaste är att vi rör vid det vi vill dra uppmärksamheten till och att vi rör vid den vi vill uppmärksamma.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 14 Apr 21:16
    #9

    Okey men tror ni överhuvudtaget att ni använder detta med kroppsspråk? För det känns nästans som om de flesta här tycker att detta bara är rent skitsnack. Så nu börjar jag faktiskt undra hur bra ni känner er själva egentligen. För även om jag nu definitivt inte är någon expert på detta. Så tyckte jag i alla fall detta skulle kunna vara någonting att kunna lära sig mer om här på FL ”sex och sånt”. En kul tråd helt enkelt bland alla andra blöjbyten.

  • Anonym (Kyckl­inggry­ta)
    Äldre 14 Apr 21:20
    #10

    Jag blir hal i geggvecket och börjar säga ordet "campingsemester" pinsamt ofta.

Svar på tråden Kvinnor: Hur beter ni er när ni är kåta?