• Anonym (Ambvi­alent!­!)
    Äldre 17 Apr 10:38
    4272 visningar
    32 svar
    32
    4272

    Han har haft sex med tjejer fr 1992 till 1951... hjälp?

    Jag vet tyvärr alldeles för mycket om min sambos tidigare sexuella historier. Av misstag. HAN hade skrivit ned allt och boken ramlade bokstavligen ned på golvet framför mig en dag...

    Han har haft sex med ca 50 tjejjer/tanter/kvinnor och är själv inte ens 30. De flesta är ONS och han har hittat dem via Mötesplatsen, Body contact mm mm.

    HUR ska jag tänka? Släppa det, gå vidare i tankarna och skita i det?
    Innan har jag inte haft ngr som helt problem med partners tidigare erfarenheter, men då har det inte heller varit så "extremt" i åldrar å antal... Vi träffades också via nätet men låg inte på ett bra tag. Jag är annorlunda, han säger att det är han och jag livet ut och bla bla bla. Ja, jag älskar honom. Men jag har aldrig haft dåligt självförtroende sexuellt på mina 30år, förens NU. Han sätter ju på en 60åring?? Och 17åringar?? 

    Ska jag se kvinnor i alla åldrar som ett hot? Missbrukade han sex? Kan jag lita?

    Vore enormt tacksam för lite bollning. Jag är verkligen inte svartsjuk eller rabiat... men det gnager i mig :(  

  • Svar på tråden Han har haft sex med tjejer fr 1992 till 1951... hjälp?
  • Äldre 17 Apr 10:51
    #1

    Påminner mig om historien med tjejen som följde med en kille hem efter en träff och hade sex. Efteråt upptäckte hon att han hade massor av nallar på hyllor runt om i rummet. Längst ned jättestora nallar, på översta hyllan små nallar, och däremellan.

    - Varför har du så många nallar, frågade tjejen?
    - En hobby jag har, svarade killen. Du kan ta en nalle på översta hyllan när du går.

        

     

  • Anonym (Ambvi­alent!­!) Trådstartaren
    Äldre 17 Apr 10:56
    #2
    Fagerlund skrev 2013-04-17 10:51:56 följande:

    Påminner mig om historien med tjejen som följde med en kille hem efter en träff och hade sex. Efteråt upptäckte hon att han hade massor av nallar på hyllor runt om i rummet. Längst ned jättestora nallar, på översta hyllan små nallar, och däremellan.

    - Varför har du så många nallar, frågade tjejen?
    - En hobby jag har, svarade killen. Du kan ta en nalle på översta hyllan när du går.

        

     


    Haha så vad ska jag tänka?
    Att han haft det som hobby och det är ok? Sick? Eller är jag knäpp som en är brydd? Help då...
  • Anonym (30år)
    Äldre 17 Apr 11:01
    #3

    mitt råd...

    se det som att han har erfarenhet och att han nu faktist valt att vara med dig...
    och glöm sedan bort hur många han har vart med...
    själv har jag vart med ca så många och det var innan jag träffade frun och henne har jag vart med i ca 8år så jag kom upp i det antalet under mitt 22 levnads år...
    och vad åldersspannet på dom han har legat med har med saken att göra förstår jag inte alls, men jag är ju man så det kanske är en kvinnlig grej som går mig förbi...

  • Anonym (Ambvi­alent!­!) Trådstartaren
    Äldre 17 Apr 11:05
    #4
    Anonym (30år) skrev 2013-04-17 11:01:35 följande:
    mitt råd...

    se det som att han har erfarenhet och att han nu faktist valt att vara med dig...
    och glöm sedan bort hur många han har vart med...
    själv har jag vart med ca så många och det var innan jag träffade frun och henne har jag vart med i ca 8år så jag kom upp i det antalet under mitt 22 levnads år...
    och vad åldersspannet på dom han har legat med har med saken att göra förstår jag inte alls, men jag är ju man så det kanske är en kvinnlig grej som går mig förbi...
    Känner du dig inte "billig" ijämnförelse med din fru nånsin? Skulle du förstå henne om hon tänkte på det och grubblade om hon visste? För mig är åldern en grej. JAG har inte knullat 60åriga gubbar. Inte heller 17årig pojkar. Det är inget jag attraheras av eller varit nyfiken på helt enkelt... Hur tänker han?? Kan han nöja sig med EN/mig? Jag vill vara ALLT, ingen man nöjer sig med....... :(
  • shalse
    Äldre 17 Apr 11:09
    #5

    Att han älskar dig nu får du väl lita på trots att han en gång i tiden satt på allt från skolan till ålderdomshemmet. Men vilken tönt som skriver anteckningar på sina ligg, det reagerar jag mest på..

  • Anonym (30år)
    Äldre 17 Apr 11:15
    #6

    varför skulle jag känna mig billig?
    det är ingen som har övertalat mig till att ha sex...
    det är inte billigt att ha sex när man själv vill ha sex...
    jag kan förstå att han har velat pröva olika åldrar för olika åldrar har olika för och nack delar...

    och varför skulle inte du kunna vara allt för honom bara för att han har vart med många innan?
    jag tror att den risken är större om man inte vart med andra innan...

    se det som att han har prövat kvinnor över hela spannet och nu valt att vara med dig...

    men om du vill se detta som något negativt så kommer du fortsätta se det negativt vad jag eller någon annan nu än säger till dig om detta...

    min fru är allt för mig, finns ingen som är lika vacker eller sexig som hon, ni andra kommer faktist inte ens i närheten...

  • Anonym (Ambvi­alent!­!) Trådstartaren
    Äldre 17 Apr 11:17
    #7
    Anonym (30år) skrev 2013-04-17 11:15:35 följande:
    varför skulle jag känna mig billig?
    det är ingen som har övertalat mig till att ha sex...
    det är inte billigt att ha sex när man själv vill ha sex...
    jag kan förstå att han har velat pröva olika åldrar för olika åldrar har olika för och nack delar...

    och varför skulle inte du kunna vara allt för honom bara för att han har vart med många innan?
    jag tror att den risken är större om man inte vart med andra innan...

    se det som att han har prövat kvinnor över hela spannet och nu valt att vara med dig...

    men om du vill se detta som något negativt så kommer du fortsätta se det negativt vad jag eller någon annan nu än säger till dig om detta...

    min fru är allt för mig, finns ingen som är lika vacker eller sexig som hon, ni andra kommer faktist inte ens i närheten...
    Tack. Ger mkt med din synvinkel!
  • Anonym (Ambvi­alent!­!) Trådstartaren
    Äldre 17 Apr 11:18
    #8
    shalse skrev 2013-04-17 11:09:29 följande:
    Att han älskar dig nu får du väl lita på trots att han en gång i tiden satt på allt från skolan till ålderdomshemmet. Men vilken tönt som skriver anteckningar på sina ligg, det reagerar jag mest på..

    Jag med.... Förstår inte. Skäms man? Är han stolt? Är det därför han hade listan?? Varför hålla koll med: när, hur gammal och namn?? Rädd för bebisar och sjukdommar?? Hajjar inte.
  • Anonym
    Äldre 17 Apr 11:22
    #9

    Förstår att du är lite orolig. Min tolkning är att din kille har ett mycket stort sexbehov och att han gillar erövringar. Dock kan han mycket väl vara den trogna typen ändå, vad en person gör som singel  behöver inte påverka vad han eller hon gör som partner...

  • Anonym (30år)
    Äldre 17 Apr 11:25
    #10

    jag har aldrig haft en skriven lista men någonstans kan jag förstå tanken...
    som man så kan man vara rätt så stolt över att man lyckas få omkull kvinnor eller i mitt fall att man får en kvinna att tycka så mycket om mig att hon vill ligga med mig...
    och då kan en lista som man kan ta fram å titta på när man inte mår toppen få en att må bättre.
    eller så är en lista bra om man drar på sig någon sjukdom å behöver medela om det...

Svar på tråden Han har haft sex med tjejer fr 1992 till 1951... hjälp?