• Äldre 19 May 19:56
    301327 visningar
    1541 svar
    1541
    301327

    Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)

    Tjenixen Glad

    Tänkte starta en tråd där man kan posta sina ultraljudsbilder samt berätta om det är en tjej eller kille på bildenTungan ute 

    Jag är otroligt nyfiken på om det är en lite kille eller tjej jag har i magen, men tänker nog inte ta reda på det / fråga om vad det är på nästa ultraljud... Däremot vill jag gärna spåna och amatörmässigt gissa vad det blir och så får vi se om det stämmer när bäsen kommer! Hjärta

    Jag vill naturligtvis ha er hjälp med att förutspå om det är en kille eller tjej som väntas, och i så fall varför ni tror det! Flört

    Kanske finns fler som jag som vill posta sina bilder där man ännu inte vet könet men tycker att det är kul att bara gissa själv och med hjälp av andras bilder och förslag gissa vad det kan vara för någon sort man har i magen. 

    Bilden jag postar är från mitt ultraljud i vecka 12, ska på nytt ultraljud den 27:e (är då i vecka 20) så då lägger jag upp den med så får vi se om någon ny information blivit synlig, haha!  

    Ha det bäst!

    (P.S Min bäse petar redan i näsan... Drömmer)

    vad tror ni...?



     


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-19 19:51
    Då kan jag meddela att på min ultraljudsbild är en liten kille! :)
  • Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)
  • Äldre 19 May 19:58
    #1

    Tjej

  • Äldre 19 May 19:59
    #2

    tror också flicka!

  • Äldre 19 May 19:59
    #3

    Favoritar och återkommer

  • Äldre 19 May 20:16
    #4

    Hur kommer det sig att ni tror tjej? Glad

    Den här bilden kommer från en amerikansk sida, det är bekräftat att det var en kille víd födseln (UL från  vecka 12) Det är ju svårt för jag vet att bebisarna ser förvillande lika ut vid den här tiden!  Vore ändock spännande att få lite fler bilder att jämföra med Tungan ute


  • Äldre 19 May 20:24
    #5

    Vad är det du vill ha för bilder? Sånna som är som din bild eller sånna där man ser könet underifrån? :) 

  • Äldre 19 May 20:35
    #6

    Ja... alla sorts bilder kanske? De är ju inte bara för mig utan för alla nyfikna Glad Tungan ute

  • Äldre 19 May 20:38
    #7

    Jaha okej. Här är bilder på min (de bm säger är en pojke) i v 21 är bilderna tagna! :) 



  • Äldre 19 May 20:59
    #8


    Första bilden: Rutinultraljud vecka 20
    Andra bilden: Kubultraljud vecka 13
    Tredje bilden: Vaginalt ultraljud vecka 9-10 (tror jag)

    Det är en flicka på bilderna, så såhär kan det alltså se ut  
  • Äldre 19 May 21:57
    #9

    En pojke :)

  • Äldre 19 May 22:25
    #10
    Zayco skrev 2013-05-19 19:59:52 följande:
    Favoritar och återkommer
    Gör så  Glad
Svar på tråden Posta era ultraljudsbilder, tjej eller kille? :)