• Anonym (Gravi­d)
    Äldre 25 May 22:50
    21370 visningar
    51 svar
    -1 +1
    51
    21370

    Jag vill amma min man!

    Är jag helt sjuk i huvudet? Jag är gravid och har som en önskan att min man ska ammas av mig, eller åtminstone suga på brösten vid sex! Men han vill inte. Varför har jag fått såna begär och tankar?

  • Svar på tråden Jag vill amma min man!
  • Anonym (usch)
    Äldre 25 May 22:51
    #1
    -1 +2

    Ja du är sjuk. Sök hjälp

  • Anonym (spöks­treck)
    Äldre 25 May 22:52
    #2
    +1

    jag har för mig att dem flesta tjejer blir knäppa när dem är gravida. du är helt normal

  • Anonym (Newma­n)
    Äldre 25 May 23:00
    #3
    -2

    Du är inte det minsta sjuk. Det är helt underbart att bli ammad som vuxen man av sin partner (eller någon annan) !

  • Äldre 25 May 23:29
    #4
    Anonym (usch) skrev 2013-05-25 22:51:57 följande:
    Ja du är sjuk. Sök hjälp
    Något speciellt ställe du kan rekommendera? Någon ort du tycker är bra?
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Anonym (37åri­g kvinna­)
    Äldre 26 May 12:08
    #5

    Både jag och min man älskar när han suger mina mjölkiga bröst, både innan och efter förlossning. Min man tycker att min mjölk är väldigt god. Vi är inne på tredje graviditeten.

    Så nej, du är inte sjuk i huvudet, du är alldeles normal. 

  • Anonym (Newma­n)
    Äldre 26 May 21:53
    #6
    Anonym (37årig kvinna) skrev 2013-05-26 12:08:04 följande:

    Både jag och min man älskar när han suger mina mjölkiga bröst, både innan och efter förlossning. Min man tycker att min mjölk är väldigt god. Vi är inne på tredje graviditeten.

    Så nej, du är inte sjuk i huvudet, du är alldeles normal. 


    Konstigt att inte fler kan vara öppna med detta som är ger en så otrolig närhet och även är tändande på samma gång!
  • Äldre 26 May 22:06
    #7

    ...önskar jag var din man...

    närheten... intimiteten...

    det ultimata förhållandet...

  • Äldre 26 May 22:12
    #8

    Glömde skriva att jag  tycker du är inte alls sjuk i huvudet!!!
    (om du nu skulle råka tvivla på vad jag tycker...) 

    En vacker önskan... som kommer att stärka er relation... 

  • Anonym (älsko­g)
    Äldre 26 May 22:33
    #9

    Min kvinna som inte är gravid utan i övre medelåldern blir så kåt när jag tar henne på brösten.

    När vi älskar vill hon alltid att jag ska suga på hennes bröst och det gör jag så klart
    Ibland så vill hon se mig runka  samtidigt som  hon  smeker sina egna bröst.
    Jag brukar smeka hennes bröstvårtor med mitt ollon och det gillar hon också väldigt mycket.
    Då blir hon så kåt så det är otroligt.
    Då vill hon älska  knulla ..  knulla  , ja det är ju det vi håller på med men hon blir så otroligt kåt och vill att jag ska ta henne och knulla henne hårt ..... 

    Alltså ..  de kvinnliga brösten är en källa till glädje både för man och för kvinna ...

  • Anonym (Älska­r Bröst)
    Äldre 27 May 08:41
    #10

    Önskar jag hade en fru som dig, Ts...tänder enormt mycket på att amma. Att få ligga och suga på mjölkfyllda bröst är underbart!!
    Hör av dig om du kan tänka dig att ngn annan än din man gör det... Flört

Svar på tråden Jag vill amma min man!