• Anonym (Anony­m)
    Äldre 2 Jun 22:45
    800663 visningar
    239 svar
    +1
    239
    800663

    Snälla hjälp, bajsade sambo i ansiktet!!

    Helvette!! det är kört för mig, kommer bli så jävla lämnad!!!

    Allt började i lördags då jag och min flickvän hade vart ute och firat våran 3års dag tillsammans. Allt hade vart perfekt och det var äntligen dags för det efterlängtade kvällsmyset i sängen, kryper ner under täcket för att börja värma upp henne med lite tunga osv.. men allt eftersom jag håller på så märker jag att hennes mage börjar bli lite orolig och bara sekunderna efteråt så smäller det till, hon lägger världens jävla fis rakt i ansiktet på mig! Jag bara såg hur anus öppnade sig på henne och hur gaserna flödade ut samtidigt som jag låg svettigt och instängt mellan bena på henne!!

    Lyckas till slut hitta en öppning i täcket och kastar mig upp, satt och stirrade på henne en bra stund innan vi bröt ihop i skratt..

    Så nu idag såg jag ett perfekt tillfälle att ge tillbaka när tjejen hade somnat i soffan framför tvn.. drog ner brallorna och riktade min slappa ringmuskel mot hennes näsa och tryckte av, men till min stora förvånad så lyckades jag att sprutlackera hennes ansikte med lördagens fina restaurangbesök!! Hon flög upp ur soffan och gav mig en rejäl jävla utskällning och ett redigt slag på kulpåsen, rusar in i badrummet o tvättar av sig och sedan satte hon sig i bilen och bara försvann.. Jag sitter nu och gråter av rädsla att bli lämnad ensam och vet inte hur fan jag ska kunna be om ursäkt för detta?? FÖR FAN JAG SKET HENNE I ANSIKTET!! ... Snälla jag ber er, ge mig tips på vad jag kan göra för att gottgöra henne?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-02 23:20
    Okej då var det dags för min första edit på detta helvettet... Tog mig modet att få iväg ett sms där jag skrev: "Snälla älskling, hur konstigt detta än kan låta så var det inte meningen att bajsa dig i ansiktet! det måste du väll ändå förstå? snälla hör av dig! puss".

    ca 5 minuter senare kom detta svaret: "Jag kan inte förstå vilken otroligt äcklig jävla människa jag lever tillsammans med!! att den jag älskar mest av allt tar första bästa chans han får att bajsa i mitt ansikte.. jag är hemma hos mamma nu och hon tycker du är sjuk i huvudet efter jag berättat detta för henne.."

    Så nu vet även tjejens föräldrar om detta kan ju fan inte bli värre! Jag jobbar tillsammans med hennes pappa och vet inte hur fan detta kommer att sluta...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-03 23:29
    Okej då vart det dags igen.. jag vet att ni väntat på uppföljning så här kommer den..

    Som ni kanske vet så jobbar jag för min flickväns pappa som självklart fått förklarat för sig in i minsta detalj vad som hände igår och blicken jag fick av honom när jag kom smygandes in gick inte att beskriva med ord! Men jag försökte att låsas som ingenting hade hänt och gick in i omklädningsrummet för att byta om.

    Dagen gick helt okej och klockan närmade sig 4 så satte mig i bilen och åkte tillbaka till firman för att duscha av mig. Som vanligt lägger jag alla kläderna vid skåpet och fortsätter in mot duschen, efter en liten stund så hör jag någon viska inne i omklädningsrummet men tänker inte mer på det. Kliver ur duschen men upptäcker att jag inte hade någon handduk med mig, ähh den ligger väll i skåpet då tänkte jag och vandrade vidare. Väl framme så är ALLA mina kläder borta det finns fan ingenting kvar att täcka sin frusna och nakna kropp med.. Sätter handen framför paketet och tassar ut lite försiktigt men givetvis så är det inte en endaste själ kvar alla hade åkt!

    Blir väldigt orolig då jag inte direkt är den personen som gärna visar mig naken bland andra människor.. Kollar ut mot bilen och vad ligger där? jo någon har försökt att vara roligt och lagt mina kläder ute på parkeringen brevid bilen. Jag bara känner hur paniken stiger och jag springer runt och letar efter något att täcka för mig med, men inte fan finns det något! inte ens en sketen jävla tidning..

    Jag har inget val utan måste ju få tag i kläderna, så jag kollar mig omkring VÄLDIGT LÄNGE innan jag får modet att springa ut naken till bilen. När jag kommit ungefär halva vägen så hör jag någon busvissla men jag kunde inte se vart det kom ifrån.

    Fortsätter och kommer äntligen fram till bilen, men givetvis så ligger det bara ett par kalsonger och en t-shirt på backen. Slänger på mig det som finns och hoppar in i bilen, som tur var så hade de lämnat nycklarna i dörren så jag kunde iaf starta bilen.

    Väl hemma så parkerar jag på gatan för att sedan springa i en jävla fart från parkeringen och hoppas att inte grannarna ser mig. Men när jag kommer runt hörnet så ska jag givetvis möta pratglada tant Märta, Jag vrålade "snälla ser du inte att jag är upptagen kärring j**el?!" och springer förbi henne in i trappuppgången.

    Fyra våningar senare så har jag äntligen nått min destination och försöker att låsa upp dörren med mina skakiga händer.. Slänger upp dörren och väl inne så möter jag min flickvän. Blev väldigt förvånad och frågade om hon hade något med detta att göra, men givetvis kunde jag inte bli arg på henne eftersom hon hade kommit tillbaka hem igen!

    Men nu till det värsta av allt... loggar in på facebook och det första jag möts av är en video där någon har smygfilmat mig springandes naken genom parkeringen. Väldigt detaljerat man såg precis att det var några grader kallt ute... USCH VAD JAG SKÄMS!! Tjejen gav tillbaka genom att skämma ut mig för alla hennes vänner.. Men nu är hon äntligen tillbaka hemma hos mig igen så antar att jag ska försöka hålla byxorna på framöver!

    Jag bjuder på stavfel då denna dagen har varit ett rent helvette på många sätt!

  • Svar på tråden Snälla hjälp, bajsade sambo i ansiktet!!
  • Äldre 3 Jun 14:10
    SvenGlen skrev 2013-06-03 14:08:40 följande:
    Där ser man.
    Sa en blind man i ett kolsvart rum.
  • Äldre 3 Jun 14:12
    cheese skrev 2013-06-03 14:10:37 följande:
    Sa en blind man i ett kolsvart rum.
    Kanske det.
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Anonym (jadå)
    Äldre 3 Jun 14:13

    shit happens! suck it up! 

  • Mad as snow
    Äldre 3 Jun 14:46

    Hahahahahahahaha! Stort tack TS!

  • Äldre 3 Jun 14:48

    ? Varför skulle du fisa henne rätt i ansiktet? Det tycker jag är det dummaste av allt. man blir väl inte så barnslig att man måste göra exakt samma sak tillbaka? 

  • Anonym (Paow)
    Äldre 3 Jun 14:53

    Hade du ficklampa med dig under täcket? Visserligen är det ju snart midsommar och ljust nästan dygnet runt men så pass mycket att man ser en fis slinka ut. Tror inte jag på. Ni var nog ute i trollskogen...


    Anonym (Anonym) skrev 2013-06-02 22:45:34 följande:
    Allt började i lördags då jag och min flickvän hade vart ute och firat  äntligen dags för det efterlängtade kvällsmyset i sängen, kryper ner under täcket  Jag bara såg hur anus öppnade sig på henne 

     
  • Äldre 3 Jun 15:09

    Omoget och löjligt? Ja. Men jag tycker nog att din sambo överreagerar lite, om man ser hela bilden så är det ju lite roligt. Jag hade såklart blivit skit(moahahahaaa)förbannad om min make gjorde samma sak, äcklad och antagligen betett mig som Jerry Seinfeld när han råkar tappa tjejens tandborste i toaletten ett bra tag framöver, skilsmässa hade det däremot inte blivit tal om. Något att skratta åt när vi blir gamla

  • Mizzii
    Äldre 3 Jun 15:10

    Hmm detta verkar ju vara en påhittad tråda bara....

  • Äldre 3 Jun 15:12
    Mizzii skrev 2013-06-03 15:10:33 följande:
    Hmm detta verkar ju vara en påhittad tråda bara....
    Akta! Man får inte insinuera att det finns trolltrådar på FL, även om det skulle vara uppenbart!
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!
  • Äldre 3 Jun 16:05
Svar på tråden Snälla hjälp, bajsade sambo i ansiktet!!