• Anonym (baraj­ag123)
    Äldre 10 Jun 08:06
    7478 visningar
    74 svar
    74
    7478

    strippklubb otrohet

    Hej alla!
    Jag har en fråga, om er respektive hade gått på strippklubb och betalat för att få en lapdance. Hade ni sett det som otrohet ?

  • Svar på tråden strippklubb otrohet
  • missan­75
    Äldre 10 Jun 08:12
    #1

    Nej det hade jag inte gjort. Däremot skulle jag välja ha vetat om det innan, och inte fått informationen först efteråt.

  • Äldre 10 Jun 08:16
    #2

    Hade inte tagit det som otrohet. Men jag vet att min kille inte hade gått utan mig då det är något som vi vill göra tillsammans! Vi har varit på några st tillsammans redan.

  • Äldre 10 Jun 08:21
    #3

    Jag har köpt lap dances till mina pojkvänner när vi varit i Las Vegas. Dyrt men kul! Tror iofs att jag tycker det är roligare än vad mina pojkvänner tyckt! 
    Så nej, inte otrohet. 

  • Anonym (Ece)
    Äldre 10 Jun 08:26
    #4

    Om min partner inte säger/pratar om det med mig innan, så hade jag nog sett det som otrohet.

  • Anonym (Ece)
    Äldre 10 Jun 08:28
    #5

    Om du hade gett en lapdance åt någon annan man för att du fick pengar, hade din kille då sett det som otrohet?

  • UrBala­ns
    Äldre 10 Jun 08:28
    #6

    Nä inte otrogen men respektlöst!

  • travel­er
    Äldre 10 Jun 08:41
    #7

    skulle aldrig göra det men nej, inte otrohet

  • Äldre 10 Jun 08:42
    #8

    Jag har svårt för att kalla detta för otrohet men dock skulle jag säkerligen bli besviken om de hände, ganska respektlöst skulle jag känna precis som någon här ovan nämnde.

  • Äldre 10 Jun 09:02
    #9

    Hade sett det som värre än otrohet utan monetära transaktioner. Lowest of the low enligt mig.

  • Äldre 10 Jun 09:03
    #10

    Samma här: inte otrohet men otroligt respektlöst.

Svar på tråden strippklubb otrohet