• Anonym (Fialo­tta)
    Äldre 28 Jun 14:56
    120585 visningar
    546 svar
    546
    120585

    Män med Thaibrudar

    Pratade med en vän igår som berättade att hennes manlige bekant skaffat sig en Thaibrud.
    Hon sade att det säger ju allt om honom vilket jag kan hålla med om.
    Mannen i fråga är extremt blyg och lite udda till utseendet och personligheten.

    Vid ett annat tillfälle pratade jag med en arbetskollega som berättade att vars bror var ihop med en Thailändsk tjej. Han berättade att hans bror har haft extremt svårt med relationer men att han är väldigt snäll.
    Kunde inte heller göra annat än att hålla med om att män som skaffar Thailändskor brukar ha det extremt svårt med att skaffa tjejer.

    Kort och gott så undrar jag om det kan vara deras sista desperata försök att få en relation över huvud taget i stället för att leva singel resten av sitt liv? 
    Tycker mig se att många män som väljer Thai är lite udda.
    När jag träffar killar som varit ihop med en Thaibrud så börjar jag genast att analysera honom om varför han valde just det.
    Hur ser ni andra på män som skaffar sig en Thai?  
      

  • Svar på tråden Män med Thaibrudar
  • Anonym (Fialo­tta) Trådstartaren
    Äldre 29 Jun 23:23
    Anonym (moi) skrev 2013-06-29 23:21:06 följande:

    det finns udda thai tjejer också.......

    Kanske det!
    Men vad jag sett och hört hittills så är Thaitjejen "normal" och svenske mannen speciell. 
  • Äldre 29 Jun 23:23

    Ja men folk kan väl analysera hur mkt dem vill! Måste man alltid vara udda, gubbe eller ful för att vara tillsammans med en thailändska?
    Det finns faktiskt människor som blir kära i varandra! Ibland tror jag folk har så lite att göra att dem måste ifrågasätta andras val av deras partner eller hur dem lever sina liv!
    Om dem är lyckliga med varandra låt dem vara det!
    Man behöver inte vara köpt, tvingad etc för att man som thailändska eller av annan ursprung för den delen är tillsammans med en svensk man!

  • Nyfike­n gul
    Äldre 29 Jun 23:25

    bor i en liten håla på landet och rent procentuellt så är det många thailändskor här i byn. Bara på samma gata där jag bor har vi tre familjer där det bor thaitjejer som är gifta med svenska män och som har barn.

    Många av dom killarna som skaffat en thaitjej är helt vanliga ordinarie snygga hederliga killar men som råkat falla för thaitjejer , vilket för mig inte är något konstigt eftersom det för mig är lika som att falla för muskulösa killar eller latinos eller rödhåriga eller .. ja ni fattar.  

    det är faktiskt så många thaitjejer här i byn att dom bildat en egen förening och ordnar fester och mycket annat.   


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Äldre 29 Jun 23:38

    Bara att acceptera att världen blir mindre!
    Fördomar om svenska kvinnor och afrikanska män finns också... Etc etc

  • Anonym (Fialo­tta) Trådstartaren
    Äldre 29 Jun 23:41
    0LaLuna0 skrev 2013-06-29 23:38:19 följande:
    Bara att acceptera att världen blir mindre!
    Fördomar om svenska kvinnor och afrikanska män finns också... Etc etc

    Vilka fördomar då?
  • Lindse­y Egot NO1
    Äldre 29 Jun 23:42

    Har en kompis som är från Thailand men hon är adopterad till Sverige och har alltså bara bot i Thailand i ynka 2 månader. Ändå kan andra lite skämtsamt dra lite fördomar till hennes man ang henne och när han säger att hon är adopterad ber de om ursäkt. Tom en gubbe som själv hade hämtat hem en fru sa lite skämtsamt att de har gjort rätt som köpt en fru varav min kompis man sa nä hon är laglig, adopterad och har bott här i hela sitt liv.

  • Äldre 29 Jun 23:47

    Fördomar om att svenska kvinnor som inte kan få svenska män och därför väljer afrikanska män och att svenska kvinnor tycker om afrikanska män för sexet, att afrikanska män bara vill ha sex och uppehållstillstånd etc etc har du inte hört den!

  • MrsPen­n
    Äldre 29 Jun 23:48

    Jag måste säga att ditt beteende är underligt. Om du gör bort dig i en diskussion, slink då gärna undan, stanna inte kvar och kaxa vidare.


    Anonym (Man) skrev 2013-06-29 22:11:46 följande:
    Nej, men de f"antastiska och riktiga svenska män" som kallar kvinnor de inte känner för "thailuder" och "thaihora" bara för att de råkar vara från ett visst land är ju exempel på de kap till svenska män "som klarar av en riktig svensk kvinna". Sen är det gäsp på ditt inlägg, försök kom med ett argument.

    Morons, your bus is leaving.
  • Anonym (diana­)
    Äldre 29 Jun 23:59
    0LaLuna0 skrev 2013-06-29 23:47:36 följande:
    Fördomar om att svenska kvinnor som inte kan få svenska män och därför väljer afrikanska män och att svenska kvinnor tycker om afrikanska män för sexet, att afrikanska män bara vill ha sex och uppehållstillstånd etc etc har du inte hört den!
    det är heller ingen hemlighet att svenska kvinnor reser till Gambia för att få sex med afrikanska män .   
  • Anonym (Fialo­tta) Trådstartaren
    Äldre 30 Jun 00:03
    Anonym (diana) skrev 2013-06-29 23:59:46 följande:
    det är heller ingen hemlighet att svenska kvinnor reser till Gambia för att få sex med afrikanska män .   

    Skulle afrikanska män vara bättre på sex än svenska män?
    Jag har hört att äldre svenska kvinnor söker kärlek i Gambia. 
Svar på tråden Män med Thaibrudar